Gå til innhold

Tenker yngre menn som har sex med eldre kvinner på at de kan være i overgangsalder'n?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å bryr de seg om det?

Har de forståelse for at man ikke blir like våt som før? Eller tror de at det er det samme som da man var 25?

Jeg har funnet meg en yngre mann, så tenker litt på dette her hva tenker han om det tro?

Jeg prøver å hinte til jeg ikke blir like våt som før da. Nå har vi ikke hatt sex enda bare vært på date.  Så er litt smånervøs for når den dagen kommer. Samtidig har jeg lyst på sex med han da. Redd jeg skal være en nedtur lissom. 

Anonymkode: 40bc1...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hintet? Hvorfor sier du det ikke rett ut til han og spør han om han vet hva overgangsalderen er? Hvordan skal du forklare hva du liker når dere har sex hvis du ikke våger snakke om noe så er enkelt?

Anonymkode: 09f38...e15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Å bryr de seg om det?

Han bryr seg nok ikke, med mindre du vil at han skal bry seg. Ta med glidekrem hvis du trenger det, og ikke tenk mer på det. Med mindre du har tenkt at dette skal være en mer seriøs relasjon, så trenger ikke dette være noe som du legger vekt på. Han vil ikke merke det seksuelt, da kvinner er forskjellige på dette området uavhengig alder. 

Anonymkode: 76e61...64e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han bryr seg nok ikke, med mindre du vil at han skal bry seg. Ta med glidekrem hvis du trenger det, og ikke tenk mer på det. Med mindre du har tenkt at dette skal være en mer seriøs relasjon, så trenger ikke dette være noe som du legger vekt på. Han vil ikke merke det seksuelt, da kvinner er forskjellige på dette området uavhengig alder. 

Ts. Takk for ryddig svar. Det er litt slik jeg tenker og.  Hvor seriøst det blir har jeg ingen peiling på men har hatt online kontakt veldig lenge før vi møttes og jeg ble ikke skuffet i hvertfall. Det var bare utrolig trivelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts. Takk for ryddig svar. Det er litt slik jeg tenker og.  Hvor seriøst det blir har jeg ingen peiling på men har hatt online kontakt veldig lenge før vi møttes og jeg ble ikke skuffet i hvertfall. Det var bare utrolig trivelig.

Jeg er en erfaren mann, så mine betraktninger er gjort ut fra erfaringer både med kvinner i overgangsalder og kvinner som er yngre. Det er store variasjoner, og synes ikke du skal tenke mer på dette. Tror heller ikke menn ville tenke noe over om du tar glidekrem med i leken, uten at du gjør noe poeng ut av det. Jeg ville i alle fall ikke tenke noe videre over det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med en jevngammel kvinne, som tydeligvis så på glidemiddel som et nederlag. I stedet skulle hun tre seg nedpå, og jukke på oss brannsår, og etterpå fiske etter skryt for hvor trang hun var. Ha en tube i veska di, og bruk den hvis du må. 

Anonymkode: 5ee36...6fb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å bryr de seg om det?

Har de forståelse for at man ikke blir like våt som før? Eller tror de at det er det samme som da man var 25?

Jeg har funnet meg en yngre mann, så tenker litt på dette her hva tenker han om det tro?

Jeg prøver å hinte til jeg ikke blir like våt som før da. Nå har vi ikke hatt sex enda bare vært på date.  Så er litt smånervøs for når den dagen kommer. Samtidig har jeg lyst på sex med han da. Redd jeg skal være en nedtur lissom. 

Nå er det svært individuelt hvor våt man blir i utgangspunktet, så så sant han ikke kjente til hvor våt du ble før, er det vanskelig for ham å forstå.

Selv har jeg alltid blitt varierende våt, uavhengig av tenning, så det er ikke forbeholdt overgangsalderen...

Kjøp deg glidemiddel, så går det helt fint. Heldigvis blir det mindre rifter etc med kondom, så det er bare å glede seg 😊

Anonymkode: f78a0...ac6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å bryr de seg om det?

Han bryr seg ikke om annet enn at han får sprute deg full. Prøv å tilpasse framdriften så du blir så våt som mulig og vær kåt og villig bare.

Ikke snakk om overgangsalder og problemer med å bli våt og sånn med en ung mann...iallefall ikke før han har tatt deg noen ganger.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er store individuelle variasjoner på hvor våte kvinner er når de er klare for PIV-fasen, uansett alder. Selv kvinner som er ferdige med overgangsalderen kan bli våte nok til at glidemiddel ikke er strengt nødvendig. Om det ikke er det for deg, så tro meg, noen andre kvinner kan klare seg uten. Men de har kanskje vært usedvanlig våte i et tidligere stadium.

Da jeg var i begynnelsen av 20-årene hadde jeg et forhold til ei som var noen og førti. Tenkte overhodet ikke på noen overgangsalder da. Teoretisk er det mulig at hun allerede opplevde de første tegnene som gjerne kommer en god stund før siste menstruasjon. Men det eneste jeg merket var at hun smakte litt mindre syrlig enn det jeg var vant til. Likevel bare deilig. Glidemiddel brukte vi ikke.

Men jeg har et godt råd til deg om du ikke vil gjøre glidemiddel til noe tema med ham: Bruk litt (vann)basert glidemiddel til å onanere ham sakte på forhånd. Det gir en helt annen og mye sterkere opplevelse enn gjort med tørre hender. Mye bedre enn spytt. Da er han godt sauset inn når det omsider er tid for PIV. Og han vil aldri få det samme forholdet til å «dra den» senere.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i overgangsalderen er i hvert fall for meg en stor bonus. Siden du slipper å være redd for å gjøre dama gravid og ryke på 18 år +++ forpliktelser 

Anonymkode: 3aa81...74c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (5 minutter siden):

Ikke snakk om overgangsalder og problemer med å bli våt og sånn med en ung mann...iallefall ikke før han har tatt deg noen ganger.

Eeehh .... Tror du vi er idioter ?  Er det 12-13 åringer hun skal ligge med ....  ærlig talt !  :fnise:    Vet så utmerket godt at kvinner kan være veldig kåte i overgangsalderen, og at det er veldig individuelt hvor våte de blir.  Dessuten finnes det hjelpemidler i massevis i dag .     Ingen sex er hetere enn den mellom ung mann/moden kvinne, kjør på så det ryker  :humpe: :bolledeig:

Anonymkode: 92350...415

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg lå med en jevngammel kvinne, som tydeligvis så på glidemiddel som et nederlag. I stedet skulle hun tre seg nedpå, og jukke på oss brannsår, og etterpå fiske etter skryt for hvor trang hun var. Ha en tube i veska di, og bruk den hvis du må. 

Som jeg skrev i innlegget mitt over har jeg erfaring med at kvinner er ulike. Det er tilstrekkelig nok informasjon til ts. Å gi detaljinformasjon om erobringer man har hatt, slik du gjør, framstår som utrolig harry og lite gentlemansaktig. Flaut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som jeg skrev i innlegget mitt over har jeg erfaring med at kvinner er ulike. Det er tilstrekkelig nok informasjon til ts. Å gi detaljinformasjon om erobringer man har hatt, slik du gjør, framstår som utrolig harry og lite gentlemansaktig. Flaut! 

Å huffda, nå ble jeg skikkelig flau. Jeg erobret forresten ingenting. Vi hadde samtykkende sex med hverandre, og egentlig på hennes initiativ. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å huffda, nå ble jeg skikkelig flau. Jeg erobret forresten ingenting. Vi hadde samtykkende sex med hverandre, og egentlig på hennes initiativ. 

Er det virkelig mulig å være et voksent menneske i Norge uten å kjenne til det velkjente uttrykket «erobringer»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 45 år å et våtere enn aldri før. Heldigvis finnes det hjelpemidler/hormoner man kan ta i overgangsalderen. Har venniner på 50+ så har mer sex enn de yngre å nyter maks.

Anonymkode: 0599f...67d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash: mange kvinner som ikke er kommet i overgangsalderen blir heller ikke veldig våte og det er ikke noe problem. Lar seg lett «løse» med oralsex og/eller glidemiddel.

Anonymkode: 04e84...80c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes overgangsalderen er maks usexy. Jeg er lite plaget, men ta meg faen på at det ikke skal bli noe samtaleemne! Jeg så våt at det holder, og det får holde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det du hisser deg opp for egentlig? Vedkommende kom med en relevant erfaring.

TS, smør deg med lube og ikke lag noen sak av det. Alle aldre bruker glidemiddel i blant.

Anonymkode: b7ee8...734

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eeehh .... Tror du vi er idioter ?  Er det 12-13 åringer hun skal ligge med ....  ærlig talt !  :fnise:    Vet så utmerket godt at kvinner kan være veldig kåte i overgangsalderen, og at det er veldig individuelt hvor våte de blir.  Dessuten finnes det hjelpemidler i massevis i dag .     Ingen sex er hetere enn den mellom ung mann/moden kvinne, kjør på så det ryker  :humpe: :bolledeig:

Anonymkode: 92350...415

Hvor mange 40-50 år gamle kvinner har du pult som 25åring da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å bryr de seg om det?

Jeg vil vel di at det kan være mye bedre når du ikke er så våt for da får kuken med motstand og det er deilig. Jeg har kjent fitte som er ekstremt kåt og da kan jeg noen gange lure på om jeg er inne i fitta. ER lettere å få orgasme om det er mindre vått og blir det lit for tørt så er det bare å bruke lit glide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...