AnonymBruker Skrevet 27. november #41 Del Skrevet 27. november Jeg-er-anonym skrev (Akkurat nå): Åå, har blitt fortalt at slike ting virker skremmende i bioer spesielt i den alderen jeg er i. Men du tenker at det er på sin plass at jeg skriver det selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å være med en partner i 5 år før en tar steget videre med barn? Bare hopp i det. Vær deg selv 😊 Anonymkode: 0fe51...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #42 Del Skrevet 27. november Jeg-er-anonym skrev (3 minutter siden): Åå, har blitt fortalt at slike ting virker skremmende i bioer spesielt i den alderen jeg er i. Men du tenker at det er på sin plass at jeg skriver det selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å være med en partner i 5 år før en tar steget videre med barn? Tenker så enkelt som at de du skremmer bort ville du skremt bort uansett når du til slutt viste dem hvem du er. Det du ønsker deg er også helt normale ting, så at du skremmer bort dem som ikke er klar for noe slikt er vel ikke noe problem. Å si at man ønsker seg barn i fremtiden burde ikke være så skummelt, med mindre de ikke ønsker barn. Men det er du som må finne ut hvor ærlig du klarer å være om dine ønsker og behov for den saks skyld Anonymkode: f5e83...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 27. november Forfatter #43 Del Skrevet 27. november Nettinettet skrev (12 timer siden): Jeg ville fortsatt å ha en profil på de seriøse datingsidene just in case, og så ville jeg kontaktet datingtjenesten med matchmaking i grunnmuren som www.datingportalen.no www.matchme.no www.venusogmars.no www.finnminmatch.no Du kan også google Matchmaker i Norge og få opp forskjellige private matchmakere som tar i mot kunder, men det er skam dyrt og kanskje ikke verdt det. Tjenesten FinnMinMatch.no har aldersrabatt jo yngre du er, jo rimeligere er det, men det er likevell 25.000 for din alderskatergori. Dateportalen.no og Venusogmars.no arrangerer speed dating eventer. Sani Coupling har et litt annet speed dating konsept med et annet klientell enn de to over. De har arrangementer i Oslo og Stavanger. SingleMingle.no er et nystartet konsept som har lavterskel treff for single hvor man møtes for forskjellige aktiviteter. De arrangerer også Nyttårfest i år hvor de har delt opp i alderskategorier i tillegg til felles samling (om jeg har forstått det rett...) Takk, skal se nærmere på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #44 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 21.14): Lukter subjektive meninger forkledd som objektive i eget sinn. Anonymkode: 0fe51...f14 Alle meninger er subjektive. Anonymkode: 5f4c1...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #45 Del Skrevet 27. november Jeg-er-anonym skrev (10 minutter siden): Åå, har blitt fortalt at slike ting virker skremmende i bioer spesielt i den alderen jeg er i. Men du tenker at det er på sin plass at jeg skriver det selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å være med en partner i 5 år før en tar steget videre med barn? Ja jeg mener det. At du gjerne vil være sammen rundt 5 år før barn er en vesentlig og viktig opplysning også. Da blir det også mimdre skremmende, men vil tiltale kvinner som tenker og håper det samme. Hvilket er dem du bør tiltrekke deg. Du mister en del som ikke passer deg, men det er da bare bra. Bortkastet tid uansett. Jeg mener du bør presentere deg så ærlig og åpent som mulig. Jeg var tidlig stemor til ung gutt som allerede som tenåring var veldig klar på at han ønsket seg kjærlighet og familie. Minst tre barn. Han er noe lav og kraftig, og var ikke særlig skoleflink, så han tok yrkesutdanning og fikk praktisk jobb. Helt ordinær ung mann. Det at han var ærlig om at han seriøst ønsket seg partner, barn og familie gjorde ham attraktiv, og han var allerede pappa på din alder. 😉 Nå var kanskje det med å få barn enda viktigere fokus for ham enn deg, og han endte opp med 6 barn, og er lykkelig med å være familiefar. Veldig dedikert partner og pappa. 🥰 Poenget er likevel at du bør markedsføre deg som du er, og mot dem som har samme ønsker. Det innebærer at du bør presentere deg ærlig. Og ja du skremmer da bort noen, men de skremmer du bort fordi de har andre ønsker. At en mann ønsker partner og barn på sikt er ikke noe negativt for kvinner. Det ønsker kvinner flest også. Så presentere deg som seriøs partner. PS! Ærlighet om overnevnte medfører ikke at eventuelle minuser du har angående å være godt egnet som partner forsvinner. Er du sykelig sjalu, forferdelig rotete med penger, mangler borvne, eller noe tilsvarende, da vil du ikke være attraktiv som livspartner for kvinner, og bør fikse problemet ditt først. Ellers blir det bare mye innsats for å bli dumpet. Anonymkode: ea39e...743 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 28. november Forfatter #46 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Poenget er likevel at du bør markedsføre deg som du er, og mot dem som har samme ønsker. Det innebærer at du bør presentere deg ærlig. Og ja du skremmer da bort noen, men de skremmer du bort fordi de har andre ønsker. At en mann ønsker partner og barn på sikt er ikke noe negativt for kvinner. Det ønsker kvinner flest også. Så presentere deg som seriøs partner. Det skal jeg. Tusen takk. AnonymBruker skrev (20 timer siden): PS! Ærlighet om overnevnte medfører ikke at eventuelle minuser du har angående å være godt egnet som partner forsvinner. Er du sykelig sjalu, forferdelig rotete med penger, mangler borvne, eller noe tilsvarende, da vil du ikke være attraktiv som livspartner for kvinner, og bør fikse problemet ditt først. Ellers blir det bare mye innsats for å bli dumpet. Fint du nevner det, men er vel en selvfølge i mine øyne iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå