AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bekymringsverdig. Det kan være gallen, gallestein. Dog burde det kanskje føre til smerter i tillegg. Uansett en god ide å bli undersøkt. Anonymkode: 410c6...093 Ja jeg er egentlig livredd for at det er noe alvorlig.. Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til og med inni øyet? Anonymkode: d5ccd...7bd Det jeg nevnte gjelder sclera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Ser det er flere som blir gule av det, men skal allikevel sjekke i morgen bare for å være sikker! Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde hyperemesis og kastet opp veldig mye i mine graviditeter (opp til 30 ganger om dagen…). Jeg fikk også sprengte blodkar i øynene, og det ble alltid gult nært det røde. Så jeg tror du kan ta det helt med ro. Ville blitt bekymret om alt det hvite ble jevnt gult på begge øynene, men slik er det jo ikke😊 Anonymkode: b7f44...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så jeg merket plutselig at jeg har sprengte blodkar i øyet og gul?! Jeg har spydd som en gal i flere dager så derfor jeg har sprengte blodkar, men hva er det gule? Er skikkelig stressa nå for at det er noe med leveren. Anonymkode: d5ccd...7bd Har du helse angst og dårlig gangsyn, eller har du aldri sett gulsott før? Det der er et normalt øye, legg deg til å sove så føler du deg bedre i morgen. Anonymkode: d7142...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde hyperemesis og kastet opp veldig mye i mine graviditeter (opp til 30 ganger om dagen…). Jeg fikk også sprengte blodkar i øynene, og det ble alltid gult nært det røde. Så jeg tror du kan ta det helt med ro. Ville blitt bekymret om alt det hvite ble jevnt gult på begge øynene, men slik er det jo ikke😊 Anonymkode: b7f44...843 Jeg har også slitt med hyperemesis i tidligere svangerskap, helt forferdelig! Takk for svar😊 Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du helse angst og dårlig gangsyn, eller har du aldri sett gulsott før? Det der er et normalt øye, legg deg til å sove så føler du deg bedre i morgen. Anonymkode: d7142...767 Jeg trengte kanskje den kommentaren for å roe meg ned, jeg har veldig helseangst. Så blir bekymret for hver minste ting dessverre.. Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden https://sml.snl.no/gulsott Der ser du et dårlig bilde av gulsott. Anonymkode: d7142...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trengte kanskje den kommentaren for å roe meg ned, jeg har veldig helseangst. Så blir bekymret for hver minste ting dessverre.. Anonymkode: d5ccd...7bd Så ser du på bildet over og sammenligner med ditt bilde, og faller til ro, fordi du har ikke gulsott, i natt, i alle fall. Skru av skreken og sov. Anonymkode: d7142...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden Det der er IKKE gulsott gule øyne! Men, ta en tur til legen i og med at du spyr på deg sprengte blodkar. Anonymkode: af164...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Legen! En kompis fikk påvist kreft i bukspyttkjertelen, etter at han ble gul. Var kvalm og hadde magesmerter. Anonymkode: d3ede...aa5 Spar deg! Det er én prosent sjanse for å utvikle den krefttypen etter at du har fylt 70 år. Før det er det ennå mindre sjanse! Ja, alt KAN så klart skje, genene våre KAN mutere slik at man blir helt handikapet! Leamus KAN være et første tegn på als, men, det er virkelig dårlig gjort å skremme opp folk på den måten som du driver med her! Anonymkode: af164...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå