AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Så jeg merket plutselig at jeg har sprengte blodkar i øyet og gul?! Jeg har spydd som en gal i flere dager så derfor jeg har sprengte blodkar, men hva er det gule? Er skikkelig stressa nå for at det er noe med leveren. Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så jeg merket plutselig at jeg har sprengte blodkar i øyet og gul?! Jeg har spydd som en gal i flere dager så derfor jeg har sprengte blodkar, men hva er det gule? Er skikkelig stressa nå for at det er noe med leveren. Anonymkode: d5ccd...7bd Du er litt gul hvertfall. Noen grunn til at du skulle ha problemer med levra? Anonymkode: 5444b...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tenker du kan ta en telefon til legevakten? Anonymkode: e1594...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Men hvorfor har du spydd som en gal? Anonymkode: 830df...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Det kan jo ingen her diagnostisere utifra bilder. men bør sjekkes hos lege så bestill deg en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor har du spydd som en gal? Anonymkode: 830df...f34 Gravid.. Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Legen! Anonymkode: c22a7...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Legen! En kompis fikk påvist kreft i bukspyttkjertelen, etter at han ble gul. Var kvalm og hadde magesmerter. Anonymkode: d3ede...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Generelt så ser en ofte gule parti rundt en subkonjuktival blødning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Er det bare på det øye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Gregarious skrev (2 minutter siden): Er det bare på det øye? Bare på øyet. Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så jeg merket plutselig at jeg har sprengte blodkar i øyet og gul?! Jeg har spydd som en gal i flere dager så derfor jeg har sprengte blodkar, men hva er det gule? Er skikkelig stressa nå for at det er noe med leveren. Anonymkode: d5ccd...7bd Når vi får blodutreninger (blåmerket) andre steder på kroppen, så går det fargesjatteringer blå, grønn, gul, svart - ikke utenkelig at dette gjelder blodutredelser på øyene også. Men du skriver at du er gravid? Da kan det jo være lurt å kontakte legen og få det sjekket, så slipper du i hvert fall å stresse for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Gregarious skrev (4 minutter siden): Er det bare på det øye? Det er bilder av begge øynene Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden (endret) . Endret 4 timer siden av Gregarious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden ring legekontoret ditt i morgentidlig så vurderer de time på dagen eller ila uken. Det bør sjekkes men ingen vits med lehevakt nå. Anonymkode: 61583...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Hadde kontaktet legevakt, siden du er gravid bør du ha lavere terskel for å reise til lege. Anonymkode: a674a...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde kontaktet legevakt, siden du er gravid bør du ha lavere terskel for å reise til lege. Anonymkode: a674a...cdb Ringer i morgen, skal stå opp om 6 timer uansett😅 Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bilder av begge øynene Anonymkode: d5ccd...7bd Hemoglobin vil brytes ned til bilirubin som er gult. Så det er normalt å se gulhet etter blødninger. Men dette må ses på som synsing siden det er et forum, snakk med lege om du er bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Det er bekymringsverdig. Det kan være gallen, gallestein. Dog burde det kanskje føre til smerter i tillegg. Uansett en god ide å bli undersøkt. Anonymkode: 410c6...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Gregarious skrev (1 minutt siden): Hemoglobin vil brytes ned til bilirubin som er gult. Så det er normalt å se gulhet etter blødninger. Men dette må ses på som synsing siden det er et forum, snakk med lege om du er bekymret. Til og med inni øyet? Anonymkode: d5ccd...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå