AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har laget en kalender til farmoren min og tenker å legge oppi noen lapper/kort med noen fine ord, noen av dagene. Men jeg er ikke så flink med slikt, å komme på slikt. Er det noen som har noen fine ord? Liknende som dette <<Lykken er og ha en bestemor som deg>>. Tenker noe slik som dette, men må ha litt forskjellig😊 Vet noen om noen små kort/lapper som jeg kan skrive det på? Må være i fysisk butikk, slik jeg rekker å lage det før helgen😊 liknende lappe/kort slik som på bildet. Anonymkode: 6c9ce...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Glad i deg Setter pris på deg Ingen er som bestemor Anonymkode: 39d08...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det ligger litt forskjellig på nett. Kanskje ta med minner om dere? -Du strikket så gode sokker til meg da jeg var lita. du er alltid tilstede for meg du sang alltid xxx da jeg var barn jeg elsker lefsene dine ingen er så flink med blomster som deg ord som både setter pris på det dere har hatt, det dere har nå, hennes personlighet du setter pris på, ord som beskriver forholdet deres. For ei heldig farmor som får en så fin julekalender 🩷 kjenner jeg savner min farmor Anonymkode: 8d7f4...e35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå