Gå til innhold

Hvordan få draget på kvinnelige akademikere 40+?

kårekar
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg blir 36 år og kunne aldri gått for en mann på 48 år. Du er alt for gammel for meg. Det som er fint at vi kan velge selv. Du kan legge an på damer etter den alderen du ønsker, så kan de takke ja eller nei. Om du finner noen som er villig så er det supert 😊 Vi, kvinner, er veldig forskjellige og har forskjellig smak når det kommer til menn. 

Problemet jeg har litt med innlegget ditt er at jeg opplever det som ganske nedlatende. Menn på din alder har en tendens til å bli veldig sinte når jeg avslår, som om «ja, men samfunnet fungerer jo sånn at…», «ja, men kvinner skal jo…». Jeg kan si nei. Jeg har all rett til å si nei. Det er hva eldre menn burde lære seg. Nei betyr faktisk nei. 

(Og personlig så blir jeg heller singel enn å date en mann på 48 år. 😊)

Anonymkode: 7c585...b6d

Det er vel en del yngre som blir sinte også. Jeg blir ikke det Det nytter ikke. Men blir litt lei meg av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 21.20):

Jeg er dame på nesten 48, høyt utdannet med opprinnelse fra en annen verdensdel. Jeg hadde gjerne datet deg, men når du skriver at du dater to damer samtidig... så tenker jeg "nei takk!"  Det virker litt desperat ut...

Anonymkode: c85ab...b9d

Vi må ta kontakt, så kan vi legge ut resultatet og hvordan det gikk her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kårekar skrev (13 timer siden):

Vi må ta kontakt, så kan vi legge ut resultatet og hvordan det gikk her. 

😂😂😂😂

Tror ikke det. Det frister ikke når du dater to samtidig, tenker du har nok med de to 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg dropper jo de hvis du er bra. Det er mere enn nok med en 😂

For å få til ting må man ta litt risiko og ha vilje til forandring. Nytter ikke sitte hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kårekar skrev (3 timer siden):

Jo, men jeg dropper jo de hvis du er bra. Det er mere enn nok med en 😂

For å få til ting må man ta litt risiko og ha vilje til forandring. Nytter ikke sitte hjemme.

😂😂ja, jeg ser at du tar litt risiko og kaster ikke bort tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...