kårekar Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er på Tinder. Får matcher med damer med mindre utdanning og utenlandske i Norge. Er en litt intellektuell type og tenker det vil passe best for meg med ei som har studert litt. Hva skal til for at dere matcher og stiller opp på date? -eller er dere bare ekstra vanskelige og udatebare? Mann 57, singel etter 20 års ekteskap ute etter en kvalitetsdame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden De har antagelig gitt opp Tinder. Finn deg en hobby, gå på konserter, meld deg på kurs eller gå på aktiviteter på biblioteket i steden for, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Aldersintervallet ditt er problemet. Er 43 og universitetsutdannet (såbutrolig teit det høres ut, du la opp til det), hadde vært uaktuelt å data noen over 50. Muligens om det hadde skjedd via bekjentskaper «offline», men onlinemenn såpass mye eldre stiller med et handicap, om de ikke sikter seg inn på egen aldersgruppe, riktignok. Anonymkode: 78aa4...ca6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Du bør jo kanskje tenke litt høyere alder på dama enn «40+» når du selv nærmer deg 60? Hva med 50+? 60+? Jeg er en høyt utdannet akademiker (på 46 år) med stor interesse for historie, politikk, samfunn, kultur m.m. og det hadde ikke vært aktuelt for meg å date en mann på nesten 60 år. (Ikke meningen å høres klysete ut). Mannen min er også en høyt utdannet akademiker, og han er fem år yngre enn meg. Anonymkode: 0e4c0...aee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Enig med de over. Det er rett og slett for stor aldersforskjell. Jeg er i 40-årene og kunne vurdert en på 50, men ikke nesten 60. Anonymkode: 45830...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du bør jo kanskje tenke litt høyere alder på dama enn «40+» når du selv nærmer deg 60? Hva med 50+? 60+? Jeg er en høyt utdannet akademiker (på 46 år) med stor interesse for historie, politikk, samfunn, kultur m.m. og det hadde ikke vært aktuelt for meg å date en mann på nesten 60 år. (Ikke meningen å høres klysete ut). Mannen min er også en høyt utdannet akademiker, og han er fem år yngre enn meg. Anonymkode: 0e4c0...aee Samme her. Nå er riktignok jeg "bare" 36, men hadde vært uaktuelt å date noen på 57 om 4 år. Samboer er også akademiker, og 3 år yngre enn meg. Anonymkode: b176e...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden kårekar skrev (15 minutter siden): Er på Tinder. Får matcher med damer med mindre utdanning og utenlandske i Norge. Er en litt intellektuell type og tenker det vil passe best for meg med ei som har studert litt. Hva skal til for at dere matcher og stiller opp på date? -eller er dere bare ekstra vanskelige og udatebare? Mann 57, singel etter 20 års ekteskap ute etter en kvalitetsdame. Hva slags utdanning har du? Anonymkode: ad69c...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Kvinnelig akademiker på 47 her. Jeg er allerede gammel i forhold til alderen du søker, men jeg ønsker maks å gå fem år opp. Anonymkode: 30857...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinnelig akademiker på 47 her. Jeg er allerede gammel i forhold til alderen du søker, men jeg ønsker maks å gå fem år opp. Anonymkode: 30857...c67 Som akademiker bør evne å skjønne hva "40+" betyr, eller? Anonymkode: e82b9...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tinder er så slitsomt å forholde seg til som kvinne, at jeg tror faktisk du har mye større muligheter til å finne en oppegående dame med utdanning på andre nettsider/apper, sukker f.eks? Anonymkode: 76052...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Dette er tiden for å se til utlandet, ts. Da kan du også sette 30+ i stedet 😉 Anonymkode: e82b9...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Du ser etter for unge kvinner. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som akademiker bør evne å skjønne hva "40+" betyr, eller? Anonymkode: e82b9...e5c Ja det forstår jeg uten også, men å nevne fra så mye lavere enn seg, vil få kvinner nærmere han i alder til å kvier seg også. Han er delulu og ser nærmest 20 år ned. Anonymkode: 148d4...741 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som akademiker bør evne å skjønne hva "40+" betyr, eller? Anonymkode: e82b9...e5c Ja, det vil si at jeg på 42 er aktuell for han. Problemet med vår alder er vi er godt kjent med alderdom fra våre foreldre og eldre kolleger. Så tror de færreste unngår å gå så mye opp i alder. Noe sier meg at en dame på 55 heller ikke lar seg sjarmere av 40+ utsagnet. Anonymkode: 0c00b...0a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det vil si at jeg på 42 er aktuell for han. Problemet med vår alder er vi er godt kjent med alderdom fra våre foreldre og eldre kolleger. Så tror de færreste unngår å gå så mye opp i alder. Noe sier meg at en dame på 55 heller ikke lar seg sjarmere av 40+ utsagnet. Anonymkode: 0c00b...0a8 Fleste, ikke færreste 😄 Anonymkode: 0c00b...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser etter for unge kvinner. Ja det forstår jeg uten også, men å nevne fra så mye lavere enn seg, vil få kvinner nærmere han i alder til å kvier seg også. Han er delulu og ser nærmest 20 år ned. Anonymkode: 148d4...741 Enig i dette. Kvinnelig akademiker 43 år her. Menn som skriver at de søker kvinner langt ned i alder har aldri vært aktuelle. Ville ellers gjort litt flid med profilen. Skriv litt seriøst rundt hva du liker å gjøre. Nå er ikke jeg på markedet, men da jeg var det likte jeg litt spesielle profiler som skilte seg ut. Med interessante bilder, en god og sjarmerende tekst osv. Anonymkode: af204...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det forstår jeg uten også, men å nevne fra så mye lavere enn seg, vil få kvinner nærmere han i alder til å kvier seg også. Han er delulu og ser nærmest 20 år ned. Anonymkode: 148d4...741 Du tar til orde for aldersdiskriminering, med andre ord? Hvis TS har høy sosial status er det null problem å finne en så "ung" kvinne. Anonymkode: e82b9...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du tar til orde for aldersdiskriminering, med andre ord? Hvis TS har høy sosial status er det null problem å finne en så "ung" kvinne. Anonymkode: e82b9...e5c Forskjell på datingmarked og jobbmarked 😆 Anonymkode: e4de4...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du tar til orde for aldersdiskriminering, med andre ord? Hvis TS har høy sosial status er det null problem å finne en så "ung" kvinne. Anonymkode: e82b9...e5c TS diskriminerer også på kjønn! Han utelukker jo alle menn med sin preferanse, det er mannefiendtlig Anonymkode: 0c00b...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du tar til orde for aldersdiskriminering, med andre ord? Hvis TS har høy sosial status er det null problem å finne en så "ung" kvinne. Anonymkode: e82b9...e5c Jeg tar til ordet for fornuft. Det er ikke aldersdikriminerende å ikke være tiltrukket noen langt eldre enn deg, eller å ikke stole på folk som bryr seg om andres alder mer enn de bryr seg om sin egen. Og krever mer og noe annet enn de kan gi fysisk. Alder påvirker oss å det er objektiv fakta. Jeg er yngre enn han ser etter og bryr meg 0,niks om han er akademiker eller har status. Menn på min alder er mer sexy og nærmere min livstil pg mentalitet. Han kan finne noen, men det er naivt å forvente at folk flest skal tenke positivt om det. Anonymkode: 148d4...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Kvinne 43, masterutdanning. For at jeg skulle bli interessert i deg på en app måtte du vært ekstremt sjarmerende og gjort stor innsats for å vinne meg, for aldersforskjellen blir dessverre for stor. Men har jo skjønt at de fleste menn vil ha damer som er minst 10 år yngre. Selv om partnere som er mer like i alder fungerer bedre sammen. Anonymkode: aaa02...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå