AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei ! Hvor mye er det egentlig vanlig at man husker ? Jeg husker noen glimt fra barndommen og tenårene, husker da jeg flyttet for meg selv, husker tjueåra mest. Men de to siste årene går litt i surr og nå glemmer jeg alt fra småting til hva jeg gjorde forrige uke. Husker ofte ikke når vi gjorde visse aktiviteter som håndballcup, om det var forrige uke eller fire uker siden, så må gjerne gå inn på telefonen for å sjekke. Husker ikke ett eneste måltid fra forrige uke. Noen ganger forsvinner hele dager selvom det var dagene før. Har alltid sett for meg at det er normalt og hjernen husker ikke på viktige ting, så har tenkt at dette er noe slikt, men så sier venninnen min at det hørtes litt for lite ut og at det er helt normalt å huske hva man gjør dagen før og hva man har gjort i helgen..men jeg veit ikke jeg. Erfaring ? Anonymkode: 016dd...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Dette hadde jeg syntes var skummelt. Tror ikke det er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei ! Hvor mye er det egentlig vanlig at man husker ? Jeg husker noen glimt fra barndommen og tenårene, husker da jeg flyttet for meg selv, husker tjueåra mest. Men de to siste årene går litt i surr og nå glemmer jeg alt fra småting til hva jeg gjorde forrige uke. Husker ofte ikke når vi gjorde visse aktiviteter som håndballcup, om det var forrige uke eller fire uker siden, så må gjerne gå inn på telefonen for å sjekke. Husker ikke ett eneste måltid fra forrige uke. Noen ganger forsvinner hele dager selvom det var dagene før. Har alltid sett for meg at det er normalt og hjernen husker ikke på viktige ting, så har tenkt at dette er noe slikt, men så sier venninnen min at det hørtes litt for lite ut og at det er helt normalt å huske hva man gjør dagen før og hva man har gjort i helgen..men jeg veit ikke jeg. Erfaring ? Anonymkode: 016dd...dcd ADHD? Anonymkode: 1a847...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Er du veldig sliten? Eller har stått i en tøff situasjon over tid? Da kan man få litt hjernetåke. Hjernen siler ut det som ikke er viktig. Jeg husker heller ikke hva jeg spiste til middag forrige uke, men jeg husker veldig godt det jeg står i nå som er viktig. Få nok søvn og hvile mellom slaga. For en stund siden opplevde jeg noe veldig vanskelig og i den tiden husket jeg ikke uvesentlige ting, alle andre som sto i samme hadde det likt, men så kom det gradvis tilbake når kroppen begynte å finne normalitet igjen Anonymkode: ff8ac...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå