AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Begynte for ca 1 uke siden, og sovner ikke om kvelden. Flere som har opplevd dette? Har også vært sinnsykt kvalm, men det er over. Anonymkode: 8b473...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har gått på Cipralex i ca 2 år. Når jeg tok 15 mg, så merket jeg at jeg ikke fikk sove. Gikk da ned til 10 mg, og sovnet litt lettere. Men nå i det siste halvåret så sovner jeg ikke før på morgenkvisten, så nå skal jeg trappe ned til 5 mg i 1 uke før jeg kutter de ut for å se om jeg sovner tidligere. Det er innsoving jeg har problemer med, for når jeg først sovner så sover jeg godt. Anonymkode: 8fe46...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja opplevde det men etter råd fra lege begynte jeg å ta dem om morningen og da forsvant problemet Anonymkode: 543e3...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Begynte for ca 1 uke siden, og sovner ikke om kvelden. Flere som har opplevd dette? Har også vært sinnsykt kvalm, men det er over. Anonymkode: 8b473...ead Når tar du de? De bør taes om morgenen for å minske muligheten for søvnløshet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden emilie123 skrev (4 minutter siden): Når tar du de? De bør taes om morgenen for å minske muligheten for søvnløshet Tar de om kvelden. Skal jammen endre fra i morgen for å se om det hjelper. Anonymkode: 8b473...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Det er nok oppstartsbivirkninger, det går over i løpet av et par uker. Anonymkode: cb707...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg går også på cipralex og får beskjed om å ta den på morgenen. Men ja, før jeg startet på dette sov jeg godt, etter dårligere. Så det kan være medisinen som gjør dette ja? En kan ta melatonin før man legger seg, det er reseptfritt og kan hjelpe på søvnen Anonymkode: 91d49...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå