HMK Skrevet 26. november #21 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Samtidig så har han ikke kjedet seg om han ikke har sett det meste, han har bare opplevd nok på et området, ikke at han ikke hadde det fint da det varte. Han kan endre på dette nå, det er ikke forsent. Vi må være åpne til å leve livet som det er naturlig der og da, det er ingen mal for oss som sier du er mest glad om du.. for han kunne liksågodt ha følt seg ensom i et forhold med barn nå, av å miste sine foreldre. Handler jo mest om kvaliteten av båndene. Og kanskje hadde han vært utro også om han er som han er og hadde hatt ei, det hadde vært dumt det også. Noen får barn i 40 årene. Han er tydeligvis en sosial type, kanskje finner han noen? Anonymkode: 44998...02d Han er 55 nå og har blitt stadig mer ensom med årene. Toget har gått når det gjelder å få barn, og damene er lite interessert i en så voksen mann som aldri har vært i et seriøst forhold. Han har vært i Thailand på jakt etter partner, men sier ikke er tiltrukket av asiatiske kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #22 Del Skrevet 26. november Jeg tror det finnes mange av de og at de passer best med en dame som heller ikke har vært mye i forhold. Selv er jeg kvinne på 43 som heller ikke har vært i forhold, og jeg skal ikke ha mann med flere havarerte og mislykkede forhold bak seg. Om jeg i det heletatt skal ha mann. Anonymkode: 330d0...efd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #23 Del Skrevet 26. november HMK skrev (6 minutter siden): Han er 55 nå og har blitt stadig mer ensom med årene. Toget har gått når det gjelder å få barn, og damene er lite interessert i en så voksen mann som aldri har vært i et seriøst forhold. Han har vært i Thailand på jakt etter partner, men sier ikke er tiltrukket av asiatiske kvinner. Hm, så han er litt ekkel? Anonymkode: 44998...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #24 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm, så han er litt ekkel? Anonymkode: 44998...02d Han kan ikke ha brydd seg så mye om familie om det er 15 år siden han ble ensom av å være såkalt alene. Anonymkode: 44998...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 26. november #25 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror det finnes mange av de og at de passer best med en dame som heller ikke har vært mye i forhold. Selv er jeg kvinne på 43 som heller ikke har vært i forhold, og jeg skal ikke ha mann med flere havarerte og mislykkede forhold bak seg. Om jeg i det heletatt skal ha mann. Anonymkode: 330d0...efd Jeg kunne ikke tenke meg en mann som ikke hadde barn fra tidligere langvarig forhold. Den livserfaringen er veldig viktig for meg. Mannen min hadde 3 små barn da vi møttes, og jeg hadde også barn. Og fra start visste vi hvilke feil vi ikke skulle gjøre igjen. Vi var litt klokere, rett og slett, som følge av erfaring og selvsansaking. Men det er selvsagt annerledes om det er et mønster, med mange brutte relasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #26 Del Skrevet 26. november HMK skrev (2 minutter siden): Jeg kunne ikke tenke meg en mann som ikke hadde barn fra tidligere langvarig forhold. Den livserfaringen er veldig viktig for meg. Mannen min hadde 3 små barn da vi møttes, og jeg hadde også barn. Og fra start visste vi hvilke feil vi ikke skulle gjøre igjen. Vi var litt klokere, rett og slett, som følge av erfaring og selvsansaking. Men det er selvsagt annerledes om det er et mønster, med mange brutte relasjoner. Like barn leker best. Jeg har ikke barn og er ikke interessert i å være stemor. Livserfaringen du snakker om er heller ikke så viktig for meg. Anonymkode: 330d0...efd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 26. november #27 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hm, så han er litt ekkel? Anonymkode: 44998...02d Nei, han er veldig fin og hyggelig. En skikkelig likandes kar. Men bare så redd for å binde seg da han var yngre og fortsatt var ganske attraktiv. Nå er han liksom den enslige onkelen som husker alle bursdager og som stiller opp på alt man spør om hjelp til. Jeg har litt vondt av han. I voksen alder har han liksom koblet på følelsene sine og lagt bort partygutten fullstendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 26. november #28 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han kan ikke ha brydd seg så mye om familie om det er 15 år siden han ble ensom av å være såkalt alene. Anonymkode: 44998...02d Det var nok en litt gradvis oppvåkning. Da han var førti innså han at han ønsket seg barn. Men han kikket etter alt for unge kvinner, for han ønsket ikke å bli stefar. Han hadde en litt for "instrumentell" tilnærming til det, syns jeg. Han møtte ei veldig ålreit dame på 38, som passet godt inn i livet hans og vår utstrakte venneflokk. Hun var nydelig, raus og velutdannet, og kunne godt tenke seg flere barn. Problemet var at hun hadde to barn fra før, og det fikset han ikke. Og barnløse kvinner i 20-årene ville jo ikke ha en middelaldrende golfspiller med tynt hår til kjæreste. Han hadde riktignok god økonomi, men ikke SÅ god økonomi. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 26. november #29 Del Skrevet 26. november Min fetter var over 40 da han møtte sin første kjæreste. Skal sies at det var hun som var mest interessert i han først, men han ble forelsket til slutt og han har virkelig blomstret etter at han møtte henne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. november #30 Del Skrevet 26. november Vaffelhunden skrev (19 timer siden): Det finnes sikkert mange av dem, tror ikke de vil lykkes så bra, og tror ikke de vil være gode partnere. Takk for optimismen 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. november #31 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, det blir vanskeligere. Jeg unngår menn over 39 i en alder av 32. Og hadde jeg likt en mann på 40 og det viste seg at han aldri har vært i et forhold, hadde jeg skygget banen Anonymkode: b1e7d...10e For en dogmatisk innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #32 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Finnes det menn som har aldri vært i et forhold og passert 40? Hvis det er tilfellet, blir det en ekstra utfordring hvis de bestemmer seg for å finne seg en livspartner? Anonymkode: 7a561...296 Menn som har passert 40 utan å ha vore i forhold er ofte dei som er mest passive og usikre på damefronten. Dei kan vere verkeleg nydelege menneske, både fysisk og personlegmessig, men tør ikkje kontakte damer dei er interesserte i. Måten dei får seg dame på er rett og slett at dei blir plukka opp av dama! ❤️ Anonymkode: 85328...6be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 26. november #33 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Finnes det menn som har aldri vært i et forhold og passert 40? Hvis det er tilfellet, blir det en ekstra utfordring hvis de bestemmer seg for å finne seg en livspartner? Anonymkode: 7a561...296 I så fall burde man vel bare ha særbo, og så teste dette ut over tid. Da får man også en viss tilpassing og så ser man om man er for sær til at man kan bo sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #34 Del Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): La meg gjette: Du har ikke noe imot prostitusjon og menneskehandel. Det er ikke greit å "finne seg" ei jente på 21 år fra fattige kår i utlandet når du har passert 40 (eller annen alder). Blir flau på dine vegne. Anonymkode: cb308...2c5 Selvfølgelig er det greit. Helt lov. Ikke noe du kan gjøre med det, annet enn å rynke på nesa. Anonymkode: 26cfc...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå