Stormur Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Må ha ny løpeshorts. Blir liksom aldri fornøgd…. - ingen innertruse - høgt liv - ikkje knelang - materiale som tåler litt røft bruk i fjellet - stretch og pustar godt Har du eit bra tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg liker denne godt https://www.tights.no/butikk/levity-phase-seamless-shorts-black-melange/ Anonymkode: 189d6...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) Hvorfor vil du ha shorts og ikke kort tights? i så fall ville jeg valgt en shorts med innertights, det kan jo fungere greit, men shorts uten innertruse krever jo noe annet under. Billig shorts Endret 26. november 2024 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 26. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 26. november 2024 Takk for svar! Berre fordi eg synest det er best. Ikkje så fan av korte tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #5 Del Skrevet 26. november 2024 LeneXCII skrev (9 timer siden): Hvorfor vil du ha shorts og ikke kort tights? i så fall ville jeg valgt en shorts med innertights, det kan jo fungere greit, men shorts uten innertruse krever jo noe annet under. Billig shorts Shorts med innertruse er et heeeeeelvete for mange av oss, det rulles bare opp og gnager og verken ser bra ut eller føles komfortabelt. Jeg har forsøkt mange forskjellige, men ingen av dem fungerer på meg. Har kraftige lår og stor rumpe, så kanskje derfor. Anonymkode: 0e436...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå