AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Skal du kjøpe noe på black week eller black friday og evt. hva? Anonymkode: db97b...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg har kjøpt Roborock Q5 pro robotstøvsuger. De har den flere steder til kr 2290,- nå mot før kr 3490,-. Anonymkode: abd02...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 Ønsker meg veldige et Kähler Gingerbread Lyshus, ser det finnes til 30% enkelte steder allerede, men synes fortsatt det er for dyrt. Håper på å finne det til 50%. Anonymkode: a1118...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 Ny aktivitetsklokke. Den jeg har nå synger på siste verset. Anonymkode: 6d347...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. november 2024 #5 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg har kjøpt meg Skechers vintersko 30% av. Kjøpt på nett, så håper de passer. Har mye fra Skechers så det øker sannsynligheten. Alltid litt ekstra å kjøpe sko på nett, men trengte veldig vanntette vintersko. Også kjøpt litt påfyll av diverse fra Tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #6 Del Skrevet 26. november 2024 Har kjøpt litt t-skjorter og håndklær til mannen på Arket til 20 %. Har en lang liste med ting jeg skal handle på torsdag, passer på at alt er til faktisk nedsatt pris 🙂 Anonymkode: e212c...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Her er planen å kjøpe ingenting. Anonymkode: ee816...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 Nei, ingenting. På trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Må ha ny vaskemaskin, tør ikke starte den en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #10 Del Skrevet 28. november 2024 Kjøpte hodetelefoner. Har ønsket meg nye siden i sommer , så det var planlagt og kjøpe dem om avslaget ble stort nok. Anonymkode: 48ed2...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #11 Del Skrevet 28. november 2024 Har kjøpt meg ny vinterjakke med 40% avslag, samt en bukse på 30%. Ellers kjøpt sånt som det går mye av, som nå er på tilbud, håndkrem, ansiktskrem, duftlys. Har også kjøpt litt julegaver, noen bøker, hudpleieprodukter. Jeg elsker å handle julegaver på salg, da kan jeg gi finere gaver uten å overskride budsjettet. Anonymkode: b6298...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #12 Del Skrevet 28. november 2024 Planlegger å kjøpe en god robotstøvsuger som også kan moppe - noen som har tips til gode modeller på salg nå? Ellers pleier jeg å gjøre unna julegavene i løpet av black week, finner mye fint til en mye billigere penge. Har hatt stor nytte av denne siden for å finne flotte julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/ Anonymkode: 5e693...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #13 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Planlegger å kjøpe en god robotstøvsuger som også kan moppe - noen som har tips til gode modeller på salg nå? Ellers pleier jeg å gjøre unna julegavene i løpet av black week, finner mye fint til en mye billigere penge. Har hatt stor nytte av denne siden for å finne flotte julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/ Anonymkode: 5e693...6ed Gå for Roborock Q revo S om du er på budsjett! Utrolig mye for pengene. Anonymkode: a0ca7...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #14 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Planlegger å kjøpe en god robotstøvsuger som også kan moppe - noen som har tips til gode modeller på salg nå? Ellers pleier jeg å gjøre unna julegavene i løpet av black week, finner mye fint til en mye billigere penge. Har hatt stor nytte av denne siden for å finne flotte julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/ Anonymkode: 5e693...6ed Takk for lenken! Rakk bare å scrolle et minutt før jeg fant noe gøy, magisk kopp 😄 om kreativiteten min noen gang dukker opp igjen blir det noen som får magisk kopp til neste år! Anonymkode: b6298...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå