AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #41 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner det så godt og er enig med deg, men jeg kjenner jeg gruer meg litt når vi verken har far eller onkler å sende med 😕 Anonymkode: c92f6...3af Så fint du svarer ts ❤️ Håper du finner en løsning på det! 🤞 Anonymkode: 0af61...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #42 Del Skrevet 7 timer siden Så nå at det ikke var ts, men ja 😊 Anonymkode: 0af61...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #43 Del Skrevet 7 timer siden Sefanja skrev (1 time siden): Vil si at det er greit å være med i garderoben til de er 9-10 år. Etter det bør de fleste barn klare å dusje i rett garderobe Det er alt for lenge! Hvem vil føle seg komfortabel med en gutt på den alderen stirrende? Hvertfall ikke jeg. Før skolealder går det til nød, etter det er det uaktuelt! Anonymkode: 1a3b2...930 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #44 Del Skrevet 7 timer siden Jeg personlig bryr meg ikke om en 10-11-åring ser meg naken. Men mtp klassekamerater så synes jeg 6-7 år er en grei grense. Jeg har to gutter selv, men de er foreløpig ikke så gamle at det er aktuelt for dem å gå alene. Anonymkode: df2ac...563 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #45 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var med faren min i herregarderoben til 10-11 år! Selv har mine sønner begynt i en alder av 8-9. De første gangene gikk de sammen og sånn sett hadde litt sikkerhet i hverandre. Ville nok ikke drøyet det lenger enn 11 år, puberteten er for meg den absolutte grensa. Anonymkode: ba7a5...a7e Sefanja skrev (58 minutter siden): Vil si at det er greit å være med i garderoben til de er 9-10 år. Etter det bør de fleste barn klare å dusje i rett garderobe Nei, nei, nei! Det er ALT for gammelt når det er snakk om normaltfungerende barn av motsatt kjønn!!! Om de ikke klarer seg alene etter 7-8år er det lov å låne de tilrettelagte garderobene! Tenk så pinlig for barnet å møte et barn av motsatt kjønn som går i samme klasse da! Anonymkode: 6d961...d5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7 timer siden #46 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når blir dette en uting sånn aldersmessig? Hva gjør man dersom det ikke er familiegarderobe? Anonymkode: 530bb...de4 6 år aka skolestart 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #47 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, herre Hud den tråden husker jeg, helt sykt, hun fikk masse støtte også😱 KG ass! Anonymkode: be620...3f2 Jeg fikk ganske mye pepper og, du. Anonymkode: e2d5a...c87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 7 timer siden #48 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, nei, nei! Det er ALT for gammelt når det er snakk om normaltfungerende barn av motsatt kjønn!!! Om de ikke klarer seg alene etter 7-8år er det lov å låne de tilrettelagte garderobene! Tenk så pinlig for barnet å møte et barn av motsatt kjønn som går i samme klasse da! Anonymkode: 6d961...d5e De fleste synes ikke det er pinlig. Dette er snakk om barn i barnehage og småskolealder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #49 Del Skrevet 7 timer siden Har ikke svømmehaller aldersgrense? Bruker å være skolestarter-alder. Da må de uansett lære seg å klare seg selv, de skal jo ha svømming. Anonymkode: a7886...be2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #50 Del Skrevet 7 timer siden Sefanja skrev (1 time siden): Vil si at det er greit å være med i garderoben til de er 9-10 år. Etter det bør de fleste barn klare å dusje i rett garderobe Men de har jo svømming før det på skolen. Da klarer de seg jo fint. Anonymkode: a7886...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7 timer siden #51 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Støtter meg på Hedvig Montgomery og sier «så lenge barnet trenger assistanse.» Samtidig er det viktig å øve og prøve litt innimellom. Plutselig greier de mer enn du tror. Anonymkode: be620...3f2 Men dette er fullt ut mulig å øve på lenge før de er skolebarn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #52 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men de har jo svømming før det på skolen. Da klarer de seg jo fint. Anonymkode: a7886...be2 Ikke at jeg synes de skal i garderoben til det motsatte kjønn etter skolestart, men det er kanskje lettere når de er en gjeng med gutter/jenter og ikke helt alene? Anonymkode: c92f6...3af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #53 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg skjønner det så godt og er enig med deg, men jeg kjenner jeg gruer meg litt når vi verken har far eller onkler å sende med 😕 Anonymkode: c92f6...3af Kan dere spørre far til en klassevenn om han kan ta med gutten din hvis de skal en gang med sin sønn? Anonymkode: c0752...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #54 Del Skrevet 6 timer siden Dette har det vært flere tråder om, og mye krangling om fordi folk har veldig ulikt synspunkt. Jeg ville ha sjekket om deres hall har aldersgrense. Det har de ikke her. Jeg tenker at skolestart vil være en naturlig tid for de fleste. Men det er ikke alle som er modne da, og ikke alle begynner med skolesvømming i første. De skifter heller ikke klær til gym i første. Jeg har vært på svømmekurs med datteren min, og det var da med et par gutter i damegarderoben. Kommer litt an på hvor lett det er å skru på vannet og stille riktig temperatur (for de dusjene det gjelder) tenker jeg. Barnehagebarn i "feil" garderobe bør uansett være uproblematisk. Uansett lurt å trene på å klare seg selv. Anonymkode: 6c1e5...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #55 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når blir dette en uting sånn aldersmessig? Hva gjør man dersom det ikke er familiegarderobe? Anonymkode: 530bb...de4 Her er aldersgrensen skolealder, 6 år. Får derfor ikke reist i svømmehallen med mine gutter som absolutt ikke er store nok til å gå i garderobe alene. Er alenemor og skulle virkelig ønske det fantes en løsning når å sende ungen i egen garderobe ikke går an. Anonymkode: 39d17...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 6 timer siden #56 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er aldersgrensen skolealder, 6 år. Får derfor ikke reist i svømmehallen med mine gutter som absolutt ikke er store nok til å gå i garderobe alene. Er alenemor og skulle virkelig ønske det fantes en løsning når å sende ungen i egen garderobe ikke går an. Anonymkode: 39d17...b68 Kan ikke en onkel eller bestefar ta de med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #57 Del Skrevet 6 timer siden Min datter måtte begynne med det når hun var 5. Hum nektet å være med i herregarderoben. Det gikk helt fint. Allierte meg med en annen voksen som fulgte med om det ikke skulle gå bra. Det var aldri nødvendig med innblanding og hun klarte seg fint med tydelige instruksjoner. Anonymkode: 1ce5d...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #58 Del Skrevet 6 timer siden Båser hadde løst dette problemet også. Anonymkode: 1ce5d...78a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #59 Del Skrevet 6 timer siden Sefanja skrev (7 minutter siden): Kan ikke en onkel eller bestefar ta de med? Det er ikke alle som har onkler og besteforeldre? Anonymkode: c92f6...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #60 Del Skrevet 6 timer siden Skolealder vil jeg si , men jeg har selv en gutt på 9 som ikke tør å gå alene , men han hadde klart det . Anonymkode: fa129...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå