AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, herre Hud den tråden husker jeg, helt sykt, hun fikk masse støtte også😱 KG ass! Anonymkode: be620...3f2 Er noen nevrotiske kvinnemennesker her inne. Den tråden tok helt av. Anonymkode: 5ba81...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Her var han i garderoben alene fra han var 6-7år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Maleficenta skrev (4 minutter siden): Likevel ikke store nok til å være i garderoben alene Der er jo andre menn. Anonymkode: aa794...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Det pleier å stå på svømmehallen sine hjemmesider. Hos oss er det 7 år som er grensen. Anonymkode: 5ba81...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når ungen kan si pupp er h-n klar for garderobe med samme kjønn. Anonymkode: aa794...eff Min kan si det og er under to år. Selvfølgelig kan ikke han gå i en garderobe alene. Anonymkode: 15035...065 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden Min begynte å gå alene nå i år. 8år gammel. Han syntes fremdeles det var litt skummelt, men greide seg veldig fint. Han hadde spurt en hyggelig mann i garderoben om veiledning når han var usikker på hvor dusjene var og hvor han skulle gjøre av hånduken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden Nonstop1 skrev (1 minutt siden): Min begynte å gå alene nå i år. 8år gammel. Han syntes fremdeles det var litt skummelt, men greide seg veldig fint. Han hadde spurt en hyggelig mann i garderoben om veiledning når han var usikker på hvor dusjene var og hvor han skulle gjøre av hånduken. 8???? pinlig... Anonymkode: aa794...eff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Støtter meg på Hedvig Montgomery og sier «så lenge barnet trenger assistanse.» Samtidig er det viktig å øve og prøve litt innimellom. Plutselig greier de mer enn du tror. Anonymkode: be620...3f2 Hjelper ikke når svømmehallene har faste aldersgrenser. De fleste har det. Da må man følge de. Få noen av "rett" kjønn til å følge de en gang eller to. En onkel, fetter eller send dem med en jevnaldrende venn og faren dens en gang. Så vet de hvor alt er. Øv masse på påkledning og dusjing i damegarderoben mens de er små nok til å gå der. Anonymkode: c0752...138 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 8???? pinlig... Anonymkode: aa794...eff Skam deg. Anonymkode: 5ba81...c81 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Del Skrevet 7 timer siden Det er vel vanlig å ha skolestart som grense. Mine gutter klarte fint å gå i garderoben alene da. Anonymkode: 75ca6...4e5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg var med faren min i herregarderoben til 10-11 år! Anonymkode: ba7a5...a7e Det er alt for gammelt! Jeg husker fremdeles den dag i dag når jeg var liten (antakelig rundt 14 års alderen) og var i herredusjen på Tøyenbadet og en far hadde med datteren sin på antakelig rundt 12 år og de stilte seg i båsen ovenfor meg. Jeg i verste puberteten fikk jo selvfølgelig den verste boneren og det var nok meget ubehagelig for alle parter. Jeg grøsser fremdeles av tanken på den episoden hver gang jeg er i en offentlig garderobe og fedre har med seg alt for gamle jenter inn i dusjen der. Og det er jo så totalt unødvendig. Barn i barneskole alder og oppover klarer seg helt fint i garderoben alene. Anonymkode: cb008...f89 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De er store nok til å snakke. Da kan de ta på seg badebukse også. Anonymkode: aa794...eff De skal jo gjøre litt mer enn å bare ta på badebukse. Anonymkode: c92f6...3af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden Små barn er ofte mer fysisk kapable enn man tror, men man kan ofte trenge litt støtte allikevel. Også fordi det føles veldig alene å plutselig ikke ha noen å spørre. Selv om mini kanskje klarer alt når han er 5-6, så kan det være veldig greit å øve på det. Hva med å ta flere runder i garderoben hvor dere later som at du er usynlig og han skal gjøre alt alene? I vår svømmehall er grensa 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når ungen kan si pupp er h-n klar for garderobe med samme kjønn. Anonymkode: aa794...eff Hahaha, så da skulle min 17 mnd gamle baby vært alene i garderoben med alle mennene, fordi han kan si PUPP PUPP PUPP når han er sulten? Spar meg. Du er så på jordet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden Frem til han begynner på skolen. Rett og slett for at jenter i klassen skal slippe å bli beglodd av en gutt i klassen. Og ja. Jeg har sønner selv. Man må Bare finne en løsning for å ta hensyn til alle. Guttene har ingenting i damegarderoben å gjøre etter skolealder. Her har vi lånt en onkel når far ikke har kunnet være med i herregarderoben. Anonymkode: 03fe9...000 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Frem til han begynner på skolen. Rett og slett for at jenter i klassen skal slippe å bli beglodd av en gutt i klassen. Og ja. Jeg har sønner selv. Man må Bare finne en løsning for å ta hensyn til alle. Guttene har ingenting i damegarderoben å gjøre etter skolealder. Her har vi lånt en onkel når far ikke har kunnet være med i herregarderoben. Anonymkode: 03fe9...000 Jeg skjønner det så godt og er enig med deg, men jeg kjenner jeg gruer meg litt når vi verken har far eller onkler å sende med 😕 Anonymkode: c92f6...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner det så godt og er enig med deg, men jeg kjenner jeg gruer meg litt når vi verken har far eller onkler å sende med 😕 Anonymkode: c92f6...3af Hadde vi stått i en sånn situasjon så kunne vi rett og slett ikke dradd. Jeg har tantebarn som er jenter på samme alder og seksåringer kan være fæle mot hverandre altså 💔 Jeg tenker at når problemet ligger hos oss, er det vi som må avstå slik at de som er i rett garderobe føler seg trygg. Selv om sønnen min er bitte liten for meg så er jeg ikke så blind at jeg ikke ser at det hadde vært en utfordring å dra ham med meg i damegarderoben fra skolealder. Anonymkode: 03fe9...000 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vi stått i en sånn situasjon så kunne vi rett og slett ikke dradd. Jeg har tantebarn som er jenter på samme alder og seksåringer kan være fæle mot hverandre altså 💔 Jeg tenker at når problemet ligger hos oss, er det vi som må avstå slik at de som er i rett garderobe føler seg trygg. Selv om sønnen min er bitte liten for meg så er jeg ikke så blind at jeg ikke ser at det hadde vært en utfordring å dra ham med meg i damegarderoben fra skolealder. Anonymkode: 03fe9...000 Ja såklart, vi må jo bare droppe svømmehall en stund og det er bare sånn det er. Men synd det ikke er litt mer tilpasset, selv om jeg skjønner hvorfor det ikke er det og. Det er heldigvis ikke så lenge, satser på at han modnes i løpet av førsteklassen 😊 Anonymkode: c92f6...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er alt for gammelt! Jeg husker fremdeles den dag i dag når jeg var liten (antakelig rundt 14 års alderen) og var i herredusjen på Tøyenbadet og en far hadde med datteren sin på antakelig rundt 12 år og de stilte seg i båsen ovenfor meg. Jeg i verste puberteten fikk jo selvfølgelig den verste boneren og det var nok meget ubehagelig for alle parter. Jeg grøsser fremdeles av tanken på den episoden hver gang jeg er i en offentlig garderobe og fedre har med seg alt for gamle jenter inn i dusjen der. Og det er jo så totalt unødvendig. Barn i barneskole alder og oppover klarer seg helt fint i garderoben alene. Anonymkode: cb008...f89 Enig! Om ungen ikke klarer å gå alene i garderoben fra barneskolealder, så må man i alle fall finne en annen løsning enn å bli med i garderoben til motsatt kjønn. Anonymkode: 06781...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #40 Del Skrevet 6 timer siden Som mamma til en gutt som trenger mye hjelp er nok behovet for å bli med meg opp til ca 9-10 år. Men med en datter på 14, som er ekstremt sky så reagerer hun voldsomt til og med på de små guttene på ca 4 år. vanskelig, og mange hensyn å ta..! Anonymkode: fa697...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå