AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kaste rotet deres, gå inn på rommene deres og søke etter ting ved mistanke, avslutte mobilabonnement, fjerne nettet (for hele familien for å straffe en?), inndra busskort, la de gå uten noe penger osv. Dette spørsmålet gjelder spesielt tenåringsforeldre. Anonymkode: 77c92...d89 Du trenger ikke fjerne internett for hele familien for å straffe en, da. Om jeg ville straffe datteren min på den måten, hadde jeg bare byttet passordet til nettverket vårt uten å opplyse henne om det nye passordet. Voila, så er hun uten nett. Har man f.eks en sønn og en datter og datteren skal sperres for internett som sanksjon for et eller annet, kan man taste inn det nye passordet på brorens enheter for han (uten at han ser passordet), for å unngå at han sladrer til søstera og deler passordet med henne som ikke skal ha det. Anonymkode: f48df...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Det er mye vanskeligere med tenåringer enn treåringer, men føler du tenåringen er i ferd med å skli skikkelig ut så be om kvalifisert hjelp. Snakk med miljøarbeiderne på skolen eller andre kvalifiserte. Kanskje «pick your fights».. kan være greiere å leve med rotete rom enn at barnet tester ut narkotiske stoffer etc… Anonymkode: eb814...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Bruker gulerot og fokuserer på god oppførsel istedet. Blir barnet vant til å leve med straff og kriminalisering fra ung alder blir man vant til og formet til et slikt liv. Istedetfor gode tilbakemeldinger, bonus,kommunikasjon og belønninger Anonymkode: ec5b4...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå