AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Hva var det beste og verste med din debut? Alder ved debut? Kjønn? Hva slags sex? (stillinger og intensitet, røffhet) Mine svar: Det beste var øyeblikket da jeg gled inn i henne, kjente hvor kåt, våt og varm hun var, og selvsagt min første utløsning inni en jente. Det verste var at det var fort over, men vi lå sammen igjen like etterpå. Gutt 18 da jeg debuterte, var med dama, hadde onanerte hverandre til orgasme noen dager, også mye oralsex (inkl, 69) før pikk i fitta første gang. Misjonær, så ble det henne oppå og vanlig doggy senere på dagen. Ganske rolig sex, ikke noe dasking på rumpa el.l. med henne. Anonymkode: 1dd9b...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 14 år, jeg var gutt. Var med min kjæreste, i VANNSENGEN til hennes foreldre. Vi var like gamle. Samme klasse. Sex var helt jævlig dårlig. Alt skvulpet. Rævva sex. Ble slutt etterpå, og de har nå vært sammen siden, i 35år!! Med så rævva sex så er ikke det rart. Hun er like pen i dag, the one that got away.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #3 Del Skrevet 25. november 2024 Det var ikke noe beste. Jeg var 16, og han var 22. Han dyttet meg inn på et rom og hadde sex med meg. Det gjorde vondt og det var ikke noe som var bra med det. Anonymkode: 1698c...1f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #4 Del Skrevet 25. november 2024 Husker ikke eksakt debuten. Var 15 eller 16. At jeg ikke husker helt, forteller vel at det ikke var særlig minneverdig☺️ Anonymkode: cb2d6...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #5 Del Skrevet 25. november 2024 19 mars 1994, en liten måned før jeg fylte 15. Det kjipe var at han var fyllesjuk og ikke helt på topp, det gode var at han tok hensyn til meg og det ble en fin opplevelse. Og hvorfor jeg husker datoen enda er en særdeles pinlig sak som jeg knagger av hvert år 😂 Anonymkode: 8859f...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #6 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 19 mars 1994, en liten måned før jeg fylte 15. Det kjipe var at han var fyllesjuk og ikke helt på topp, det gode var at han tok hensyn til meg og det ble en fin opplevelse. Og hvorfor jeg husker datoen enda er en særdeles pinlig sak som jeg knagger av hvert år 😂 Anonymkode: 8859f...305 Like etter vinter-OL, gitt Anonymkode: 1dd9b...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #7 Del Skrevet 25. november 2024 Det beste med debuten var at det var med en kvinne jeg kjente godt og som jeg elsket. Og som jeg fortsatt elsker. Vi har vært gift i 25 år. Vi var begge jomfruer da vi hadde samleie første gangen, og vi var begge i siste halvdel av 20-årene. Ingen av oss har derfor efaring med andre sexpartnere, og det er også fint å vite. Dette er for oss to, og bare oss to. Kan ikke si at det var noe "verste" med opplevelsen. Det var en fin stund mellom to som elsket hverandre som ville hverandre vel. Anonymkode: 8a6b1...878 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #8 Del Skrevet 25. november 2024 15 begge to. Jonfru. Kjærester. Bare merkelig vidunderlig. Anonymkode: 2918a...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #9 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva var det beste og verste med din debut? Alder ved debut? Kjønn? Hva slags sex? (stillinger og intensitet, røffhet) Mine svar: Det beste var øyeblikket da jeg gled inn i henne, kjente hvor kåt, våt og varm hun var, og selvsagt min første utløsning inni en jente. Det verste var at det var fort over, men vi lå sammen igjen like etterpå. Gutt 18 da jeg debuterte, var med dama, hadde onanerte hverandre til orgasme noen dager, også mye oralsex (inkl, 69) før pikk i fitta første gang. Misjonær, så ble det henne oppå og vanlig doggy senere på dagen. Ganske rolig sex, ikke noe dasking på rumpa el.l. med henne. Anonymkode: 1dd9b...2bc Alder: 14 år Kjønn: Kvinne Det var med kjæresten min. Han var et år eldre enn meg. Vi koste oss på rommet hans slik vi pleide. Kyssa og strøk på hverandre. Han lå på ryggen. Jeg bare fikk en trang til å sette meg oppå han. Han var hard, og jeg var ganske forsiktig. Ville bare kjenne hvordan det var. Så var han veldig rolig, og lot meg få lov til å gjøre det jeg følte for. Så da kjentes det ikke vondt ut eller noe. Bare veldig fint egentlig. Vi var kjærester i mange år etterpå. Jeg er veldig glad og takknemlig for at han var min første. Etterhvert så ble vi nesten litt ustyrlige 😂. Det var en gøy tid med mange gode minner. Vi hadde mange felles gode venner. Hilser på han når vi treffes. Det er veldig sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 25. november 2024 #10 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det beste med debuten var at det var med en kvinne jeg kjente godt og som jeg elsket. Og som jeg fortsatt elsker. Vi har vært gift i 25 år. Vi var begge jomfruer da vi hadde samleie første gangen, og vi var begge i siste halvdel av 20-årene. Ingen av oss har derfor efaring med andre sexpartnere, og det er også fint å vite. Dette er for oss to, og bare oss to. Kan ikke si at det var noe "verste" med opplevelsen. Det var en fin stund mellom to som elsket hverandre som ville hverandre vel. Anonymkode: 8a6b1...878 Blir så lykkelig av å lese om sånne historier. Ganske lik min (K53) debut. Begge 24 år og like uerfaren. Ingen å sammenlikne med - alt har bare blitt bedre med årene nå gift i over 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #11 Del Skrevet 25. november 2024 Beste: At jeg ikke var nervøs/redd, og vi hadde kost vel og lenge i forkant. Dessuten var det ikke vondt. Verste: Utrolig skuffelse i forhold til hva jeg hadde fantasert om. Selv om jeg var kjempekåt og klar, og det var utrolig godt så lenge han var utenfor og presset/tappet mot åpningen var det å få ham inni meg som dødt. Dette slet jeg forøvrig med fra jeg debuterte som 18 åring til jeg ble 24-25 år. Utrolig skuffende, lenge. Debuterte med kjæreste. Han var øm, tålmodig og grei, så glad for at det var ham. Anonymkode: c65c3...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #12 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Alder: 14 år Kjønn: Kvinne Det var med kjæresten min. Han var et år eldre enn meg. Vi koste oss på rommet hans slik vi pleide. Kyssa og strøk på hverandre. Han lå på ryggen. Jeg bare fikk en trang til å sette meg oppå han. Han var hard, og jeg var ganske forsiktig. Ville bare kjenne hvordan det var. Så var han veldig rolig, og lot meg få lov til å gjøre det jeg følte for. Så da kjentes det ikke vondt ut eller noe. Bare veldig fint egentlig. Vi var kjærester i mange år etterpå. Jeg er veldig glad og takknemlig for at han var min første. Etterhvert så ble vi nesten litt ustyrlige 😂. Det var en gøy tid med mange gode minner. Vi hadde mange felles gode venner. Hilser på han når vi treffes. Det er veldig sjeldent. kribler det litt om du treffer ham? Anonymkode: 1dd9b...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #13 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kribler det litt om du treffer ham? Anonymkode: 1dd9b...2bc Nei. Jeg tenker ikke slik om han lenger. Det er et godt minne bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #14 Del Skrevet 25. november 2024 Mann. Det verste var at jeg hadde rukket å bli 27, og at jeg ikke var edru. Det beste var at det ikke var kleint i det hele tatt, og at hun ville gjenta det neste gang vi møttes. Anonymkode: ac398...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #15 Del Skrevet 26. november 2024 Hva var det beste og verste med din debut? Jeg var overklar for sex, så det beste. med det var å få det unnagjort. Det verste var at han gikk rundt og fortalte det til folk etterpå. Alder ved debut? var 15 år. Kjønn? jeg er jente, han var gutt på 18. Hva slags sex? (stillinger og intensitet, røffhet) Vanlig misjonær. Var skikkelig dårlig greier, likevel var jeg så stolt av å ha ligget med en på 18 år. hahahaha. Anonymkode: e73a9...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 26. november 2024 #16 Del Skrevet 26. november 2024 Aner ikke, dårlig røff sex. Var full Ble sammen med denne personen, hadde det helt fantastisk når vi lærte hverandre å kjenne Men var ekstremt skuffet over hele sex greia, var jo egentlig bedre det jeg gjorde med meg selv Tenker egentlig det samme fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #17 Del Skrevet 26. november 2024 Ingenting positivt Ble voldtatt som 13 åring Anonymkode: 94066...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #18 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva var det beste og verste med din debut? Alder ved debut? Kjønn? Hva slags sex? (stillinger og intensitet, røffhet) Var 15 år. Det beste: Det var med min kjæreste. Det verste: alt. Det var ett helvete, det gjorde skikkelig vondt, JEG måtte ta styringen, men jeg ville ikke. Var usexy, kleint, og kun fordi "han maste seg til det". Anonymkode: 39b7c...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #19 Del Skrevet 26. november 2024 Beste? At jeg fikk det unnagjort. Verste? Skulle hoppe av i svingen, men rakk ikke trekke meg ut før det var for sent. Var noen uker i frykt for å ha gjort henne gravid. Anonymkode: 295cf...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 26. november 2024 #20 Del Skrevet 26. november 2024 Det beste var at jeg fikk henne til å komme på meg ! Verste må være flauheten da vi skjønte at mora hennes hadde hørt oss 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå