AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:23 #121 Del Skrevet mandag kl 08:23 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da må du gå til legen og be om medisin som kan hjelpe deg. Spamme forum hjelper i hvert fall ikke. Anonymkode: ae29d...e0a Finnes ikke noe medisin for det kognitive. Anonymkode: 22642...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:27 #122 Del Skrevet mandag kl 08:27 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finnes ikke noe medisin for det kognitive. Anonymkode: 22642...81c Det har du fått bekreftet av legen? At det er ingenting som kan gjøres? Det gir deg uansett ikke rett til å spamme forum. Anonymkode: ae29d...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:37 #123 Del Skrevet mandag kl 08:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har du fått bekreftet av legen? At det er ingenting som kan gjøres? Det gir deg uansett ikke rett til å spamme forum. Anonymkode: ae29d...e0a Jeg har da lov å stille spørsmål her som alle andre. Det er ikke spam. Og det gir ikke deg rett til å kommentere annenhver kommentar her i tråden med slutt å spør. Da er det bare å la vår å svare Jeg lurer oppriktig på om man kan bli SÅ gæren i hodet og kognitivt non stop av depresjon /angst. Ja altså hvis det skyldes long covid er det ikke noe å gjøre dessverre Anonymkode: 22642...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:41 #124 Del Skrevet mandag kl 08:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har da lov å stille spørsmål her som alle andre. Det er ikke spam. Og det gir ikke deg rett til å kommentere annenhver kommentar her i tråden med slutt å spør. Da er det bare å la vår å svare Jeg lurer oppriktig på om man kan bli SÅ gæren i hodet og kognitivt non stop av depresjon /angst. Ja altså hvis det skyldes long covid er det ikke noe å gjøre dessverre Anonymkode: 22642...81c Men du har jo fått mange svar på det du lurer på. Har du glemt at du har spurt tidligere og at du har fått mange svar? Så det er ikke avklart om det skyldes long covid enda? Hvis du har rett til å skrive så mye du vil så har jeg rett til å svare så mye jeg vil. Anonymkode: ae29d...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:48 #125 Del Skrevet mandag kl 08:48 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men du har jo fått mange svar på det du lurer på. Har du glemt at du har spurt tidligere og at du har fått mange svar? Så det er ikke avklart om det skyldes long covid enda? Hvis du har rett til å skrive så mye du vil så har jeg rett til å svare så mye jeg vil. Anonymkode: ae29d...e0a Det er umulig å avklare. Derfor jeg spør her om folk med depresjon / angst opplever å ha det slik. Anonymkode: 22642...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:15 #126 Del Skrevet mandag kl 09:15 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er umulig å avklare. Derfor jeg spør her om folk med depresjon / angst opplever å ha det slik. Anonymkode: 22642...81c Du har jo fått svar på det. Ja, folk med depresjon og angst kan bli veldig tåkete i hodet. Man kan få problemer med konsentrasjon og hukommelse og til og med tro man har fått demens eller er hjerneskadet pga. det. Svaret er ja. Det viktigste, tenker jeg, er at depersonalisering er et tegn på psykisk sykdom. Å skrive hundre tråder på forum og ikke greie å slutte å gruble er tegn på psykisk sykdom. Sammen med alle andre symptomer du beskriver så tyder egentlig alt på psykisk sykdom. Anonymkode: 8d661...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:22 #127 Del Skrevet mandag kl 09:22 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er umulig å avklare. Derfor jeg spør her om folk med depresjon / angst opplever å ha det slik. Anonymkode: 22642...81c Har du glemt at du har spurt, og fått svar, mange ganger før? Har legen sagt det er umulig å avklare? Anonymkode: ae29d...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:37 #128 Del Skrevet mandag kl 09:37 Hei, jeg hadde det slikt i noen måneder. Følte at mitt eget hode var som et galehus/sirkus som jeg ikke forstod og ikke kom meg ut av. Det verste var nok hvordan jeg opplevde egne sanseinntrykk, på en uvanlig måte. Akkurat som at den delen av hjernen som filtrerer vekk uviktig informasjon ikke funka. Ble fokusert på ting som ikke betyr noe. Plutselig kunne jeg bli helt opphengt i at en grein hang litt rart. «Den hang jo ikke slik i går, noe har endret seg. Eller husker jeg feil?» Eller at det var rød mann uvanlig lenge i et gangfelt. Eller hvordan andre så og snakket til meg i en samtale. Det gikk heldigvis over av seg selv etter en periode (men var hos lege og dps). Når stresset og angsten forsvant, forsvant også denne følelsen. Anonymkode: a6dc1...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå