Ville91 Skrevet 20. september #641 Skrevet 20. september M.H85 skrev (18 timer siden): Jeg har ikke sett så mye, men det jeg har sett så fremstår hun både hyggelig og oppegående. Tenkte først hun virket litt enkel, men så etterhvert at hun hadde noe mellom øyrene. Synes de virker som et lykkelig fint par😊 Enig med deg. Synes hun er likanes! 1 1
Vokteren Skrevet 21. september #642 Skrevet 21. september Flere som reagerer på snappene fra i går? 😳 2 6
Jobbermedbarn Skrevet 21. september #643 Skrevet 21. september Vokteren skrev (2 timer siden): Flere som reagerer på snappene fra i går? 😳 Veldig. Trist å se. Og jeg tror rett og slett ikke på at hun bare var trøtt, det ser annerledes ut å være trøtt og å være påvirket. I min bok var hun definitivt det siste. 4 10
hege78 Skrevet 21. september #644 Skrevet 21. september S_ofie skrev (På 19.9.2025 den 20.59): Det syns nå jeg😂 "Ordet "jordnær" beskriver en person eller praksis som er realistisk, praktisk og nøktern, og som har "beina godt plantet på jorda". Uttrykket brukes som et kompliment for å beskrive noen som er trygghetsskapende og lite opptatt av seg selv." Er dette en beskrivelse av henne 😉 8 12
Vokteren Skrevet 21. september #645 Skrevet 21. september Jobbermedbarn skrev (34 minutter siden): Veldig. Trist å se. Og jeg tror rett og slett ikke på at hun bare var trøtt, det ser annerledes ut å være trøtt og å være påvirket. I min bok var hun definitivt det siste. Har lagt merke til at hun blir veldig snøvlete med ordene når hun blir for full. Hun var likens i bryllupet sitt også. Da ba K henne roe seg flere ganger. 2 8
FruRosa Skrevet 21. september #646 Skrevet 21. september Jobbermedbarn skrev (4 timer siden): Veldig. Trist å se. Og jeg tror rett og slett ikke på at hun bare var trøtt, det ser annerledes ut å være trøtt og å være påvirket. I min bok var hun definitivt det siste. Helt enig! Dessuten viste hun ansiktet på babyene, noe hun har sagt hun ikke skal gjøre, og var tydelig irritert fordi hun måtte ta «nattevakten» med ungene. 1 15
Hallepalle2 Skrevet 21. september #647 Skrevet 21. september Jobbermedbarn skrev (4 timer siden): Veldig. Trist å se. Og jeg tror rett og slett ikke på at hun bare var trøtt, det ser annerledes ut å være trøtt og å være påvirket. I min bok var hun definitivt det siste. Du antyder at hun er beruset/ruset mens hun ligger med sine to babyer i sengen? Eier dere da ingen skam! 4
Jente456 Skrevet 21. september #648 Skrevet 21. september Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Du antyder at hun er beruset/ruset mens hun ligger med sine to babyer i sengen? Eier dere da ingen skam! Hun konsumerer alkohol ellers mens hun har barna, så hvorfor ikke? Jeg syns ikke barn og alkohol har noe å gjøre sammen i det hele tatt. Ikke et glass engang! Men det er min mening. Man ser jo at det ble drukket av ei annen på besøk der mens de har hadde ÅTTE barn der, som hun nevnte minst 5 ganger under snappene sine i går 3 10
Kristine79 Skrevet 21. september #649 Skrevet 21. september Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Du antyder at hun er beruset/ruset mens hun ligger med sine to babyer i sengen? Eier dere da ingen skam! Hun var meget beruset! 13 1
hege78 Skrevet 22. september #650 Skrevet 22. september (endret) Kristine79 skrev (9 timer siden): Hun var meget beruset! Høres jo helt vilt ut. Endret 22. september av hege78
Orly Skrevet 22. september #651 Skrevet 22. september Kristine79 skrev (14 timer siden): Hun var meget beruset! Hun sier hun ikke var beruset , så hvordan kan di si hun var det så bastant da? 2
Tessa12 Skrevet 22. september #652 Skrevet 22. september Orly skrev (25 minutter siden): Hun sier hun ikke var beruset , så hvordan kan di si hun var det så bastant da? Tror du seriøst hun hadde innrømmet at hun var så påvirket at hun snøvlet og slet med å holde kamera riktig…. 4 6
Orly Skrevet 22. september #653 Skrevet 22. september Tessa12 skrev (1 time siden): Tror du seriøst hun hadde innrømmet at hun var så påvirket at hun snøvlet og slet med å holde kamera riktig…. Hvorfor skal man ikke tro på at hun ikke drakk? Synes ikke hun så meget beruset ut jeg , derfor spør jeg 1 1
J.. Skrevet 22. september Forfatter #654 Skrevet 22. september (endret) Tessa12 skrev (1 time siden): Tror du seriøst hun hadde innrømmet at hun var så påvirket at hun snøvlet og slet med å holde kamera riktig…. Men alikevel tekstet hun alle snappene med lange,feilfrie tekster.. Godt gjort når man er alkoholpåvirket.. Endret 22. september av J.. 3
Hallepalle2 Skrevet 22. september #655 Skrevet 22. september Tessa12 skrev (2 timer siden): Tror du seriøst hun hadde innrømmet at hun var så påvirket at hun snøvlet og slet med å holde kamera riktig…. Tror DU seriøst at hun hadde filmet om hun var beruset? Virkelig? 1 3
Blåttvann Skrevet 22. september #656 Skrevet 22. september J.. skrev (2 timer siden): Men alikevel tekstet hun alle snappene med lange,feilfrie tekster.. Godt gjort når man er alkoholpåvirket.. Hun sier hun var så trøtt som hun aldri har vært før også, like vanskelig å skrive riktig når man er stup trøtt. Så om hun var trøtt eller full vet vi ikke, vi kan bare tro. Å tro at hun var full.., det gjør jeg. 5
Hallepalle2 Skrevet 22. september #657 Skrevet 22. september Blåttvann skrev (11 minutter siden): Hun sier hun var så trøtt som hun aldri har vært før også, like vanskelig å skrive riktig når man er stup trøtt. Så om hun var trøtt eller full vet vi ikke, vi kan bare tro. Å tro at hun var full.., det gjør jeg. Du tror at hun filmer og legger ut at hun er full? Jeg tror dere er helt rusk! 1
Jente456 Skrevet 22. september #658 Skrevet 22. september Hallepalle2 skrev (1 time siden): Du tror at hun filmer og legger ut at hun er full? Jeg tror dere er helt rusk! Hun deler jo bilder av guttenes ansikt i samme snap, når hun tidligere har sagt hun ikke skal gjøre det sååå… 8
Vokteren Skrevet 22. september #659 Skrevet 22. september Jente456 skrev (37 minutter siden): Hun deler jo bilder av guttenes ansikt i samme snap, når hun tidligere har sagt hun ikke skal gjøre det sååå… Mens hun sier hun skulle ønske følgerene kunne få se hvor søte de er.... 1 5
Kristine79 Skrevet 22. september #660 Skrevet 22. september Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Du tror at hun filmer og legger ut at hun er full? Jeg tror dere er helt rusk! Skjønner ikke hva du ikke forstår? Hun har lagt ut gjentatte ganger at hun drikker. Både med og uten barn. 2 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå