Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun prioriterer festing fremfor barna så ikke rart hun må kjøpe seg god samvittighet ved å gi ekstragavante gaver

• Nyttig 3
Skrevet
Katten89 skrev (15 timer siden):

Hun prioriterer festing fremfor barna så ikke rart hun må kjøpe seg god samvittighet ved å gi ekstragavante gaver

Herrejesus- kvinner er de verste! 

Babyebe var innlagt på et fellesrom så de hadde ikke lov til å være der hele tiden. Hun valgte å dra innom en fest edru for å møte venninner. Hadde det vært bedre om hun satt hjemme og så i veggen? Alle har godt av å møte venner i tøffe tider. Hun drakk ikke og var der 2 timer. Jesus 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
SigridElise skrev (1 time siden):

Herrejesus- kvinner er de verste! 

Babyebe var innlagt på et fellesrom så de hadde ikke lov til å være der hele tiden. Hun valgte å dra innom en fest edru for å møte venninner. Hadde det vært bedre om hun satt hjemme og så i veggen? Alle har godt av å møte venner i tøffe tider. Hun drakk ikke og var der 2 timer. Jesus 

Hun har jo et større barn som hun kunne brukt de to timene på

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Hvis kvinner ikke kan gjøre noe for seg selv med mindre det ikke finnes NOE ANNET mer "mammaete" eller "riktig" eller produktivt de BØR gjøre…………………. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (6 timer siden):

Jesus. Hva er greia di? Du ser jo at hun er sammen datteren sin stort sett hele tiden når hun kan. Alle har godt av å lufte seg og møte veninder. Er det fordi du ikke har mulighet til det at du er så bitter? Eller hva er er problemet ditt siden du ikke unner foreldre litt fri fra barna, spesielt i en tøff situasjon. Det er snakk om et par timer en dag. Jeg har 4 små barn og vet du hva- jeg møter også venninner et par timer her og der. Selv om du mener jeg burde brukt tiden min 24/7 med barna sikkert..

Endret av SigridElise
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Katten89 skrev (6 timer siden):

Du har sett noen glimt fra et døgn som har 24 timer? Er du ikke litt vel dømmende? 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Et menneske som prioriterer å filme seg selv først uansett situasjon er en meget spesiell person, ingen tvil om det. Ser en på influencere så får en direkte innblikk i hvordan narsissisme er i praksis, det er ingen som vil bli prioritert før en selv - absolutt ingen. Innhold som blir delt er nøye gjennomtenkt for å øke egen inntekt og for å bygge opp om egen virkelighet. F.eks. om en velger å gå på fest, så blir det delt mye fra andre som heier på akkurat det. Ønsker en å f.eks. slutte å amme, så vil det bli delt mye fra andre som «forstår», heier og støtter akkurat det. Det er ikke tilfeldig hvordan ting blir bygget opp og delt. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
anno19 skrev (2 timer siden):

Et menneske som prioriterer å filme seg selv først uansett situasjon er en meget spesiell person, ingen tvil om det. Ser en på influencere så får en direkte innblikk i hvordan narsissisme er i praksis, det er ingen som vil bli prioritert før en selv - absolutt ingen. Innhold som blir delt er nøye gjennomtenkt for å øke egen inntekt og for å bygge opp om egen virkelighet. F.eks. om en velger å gå på fest, så blir det delt mye fra andre som heier på akkurat det. Ønsker en å f.eks. slutte å amme, så vil det bli delt mye fra andre som «forstår», heier og støtter akkurat det. Det er ikke tilfeldig hvordan ting blir bygget opp og delt. 

🎯🎯

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en her som har skrevet kritiske innlegg. Allikevel så blir jeg veldig glad når jeg ser andre som meg reagerer og sier ifra når kritikken går over i drittslenging og usakligheter fra enkelte brukere! 

Det gir meg troen på at denne tråden ikke bare har mobbere men også oppegående og reflekterte brukere!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kr. er tydeligvis ikke glad i å handle så mye. K er motsatt. Han virker som en snill og følsom mann. Det er vel de som blir nyrike i voksen alder som har en tendens til å ta av. Det kan jo være forståelig. Men jeg tror nok det er vanskelig å lande igjen om man først begir seg ut på den veien. Det ser man hos flere influensere.

Endret av Helene J.
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene J. skrev (25 minutter siden):

Kr. er tydeligvis ikke glad i å handle så mye. K er motsatt. Han virker som en snill og følsom mann. Det er vel de som blir nyrike i voksen alder som har en tendens til å ta av. Det kan jo være forståelig. Men jeg tror nok det er vanskelig å lande igjen om man først begir seg ut på den veien. Det ser man hos flere influensere.

Enig - for en flott fyr han virker å være. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene J. skrev (11 timer siden):

Hans handlemøster kjenner vi vel ikke. Kan godt være han handler like mye, men annet. Elektronikk, sportsutstyr, verktøy f.eks. Selv om det ikke er noe galt i at hun handler mye, så fremstår det usmakelig, deres økonomiske status tatt i betraktning. 

• Liker 3
Skrevet
Helene J. skrev (22 timer siden):

Den hagen er ikke gratis, så at han ikke er glad i å handle / bruke penger det tror jeg ikke noe på. Det er tross alt Karianne sin profil dette, vi ser ikke hva han bruker penger på. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
bibliotekaren skrev (1 time siden):

Den hagen er ikke gratis, så at han ikke er glad i å handle / bruke penger det tror jeg ikke noe på. Det er tross alt Karianne sin profil dette, vi ser ikke hva han bruker penger på. 

Klart han bruker penger på hagen sin - det virker jo å være hans lidenskap. Men at han er så lite snobbete når det kommer til merkeklær og merkesko er så fint å se. En fantastisk motvekt til mange influensere idag. (ja, jeg vet at han ikke er influenser, men har god utdanning og god jobb).

• Liker 2
Skrevet
Meg.no skrev (12 timer siden):

Hans handlemøster kjenner vi vel ikke. Kan godt være han handler like mye, men annet. Elektronikk, sportsutstyr, verktøy f.eks. Selv om det ikke er noe galt i at hun handler mye, så fremstår det usmakelig, deres økonomiske status tatt i betraktning. 

Jeg tok utgangspunkt i det K selv sa. At han ikke liker merker og å kjøpe så mye.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Fantastisk at det går så fint med guttene!!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Helene J. skrev (10 timer siden):

Jeg tok utgangspunkt i det K selv sa. At han ikke liker merker og å kjøpe så mye.

Det stemmer - akkurat sånn sa han det. Fikk også med meg det, og det stemte godt med hva Karianne sa på forhånd. Han fremstår som en skikkelig sympatisk mann og jeg elsker når folk som kunne vært skikkelige snobber viser seg å ikke være det. 

• Liker 1
Skrevet

Mottar hun pakker hver eneste dag?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Avfølger henne nå, jeg 🙂. Syns det blir for voldsomt med alle ekstremt dyre pakkene som åpnes daglig. Er det normalt å shoppe mange pakker fra motehus som Hermes i en sleng? Flere pakker med kjempedyre sandaler som ikke er fine engang 🙃. Trodde det var sånt folk sparte til i lange tider. Tror hun shopper for bortimot 100.000 enkelte uker.

På meg virker det som om shoppingen hennes nærmer seg sykelig. Men nå vanker ikke jeg i så fine kretser da 😄

Min regel er å avfølge når en profil ikke "gir" meg noe lenger, og sånn har det blitt med henne.

Endret av Viki6
  • Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...