anno19 Skrevet 5. juni #381 Skrevet 5. juni I god influencerstil så blir nok dette snart vridd om til at hun egentlig ikke ville eller orket…..men var kontraktfestet til å gjennomføre det som oppdrag….. og så synest alle synd på hun igjen, og vipps - så er balansen opprettet 🙃😉 6 1
Doris Becker Skrevet 5. juni #382 Skrevet 5. juni (endret) anno19 skrev (12 minutter siden): I god influencerstil så blir nok dette snart vridd om til at hun egentlig ikke ville eller orket…..men var kontraktfestet til å gjennomføre det som oppdrag….. og så synest alle synd på hun igjen, og vipps - så er balansen opprettet 🙃😉 I hennes situasjon kan hun faktisk vise til et press. Det er idiotisk av produksjonen å la henne gjøre dette, som del av et reality-show. De burde straffes. Det er så uetisk som du får det. Endret 5. juni av Doris Becker 1 5
anno19 Skrevet 5. juni #383 Skrevet 5. juni Det er godt mulig å si nei, men det vil selvsagt koste i form av tapt inntekt, berømmelse og oppmerksomhet - her må en gjøre valg. Noen gjør kloke valg, andre ikke. 4 2
Doris Becker Skrevet 5. juni #384 Skrevet 5. juni (endret) anno19 skrev (2 minutter siden): Det er godt mulig å si nei, men det vil selvsagt koste i form av tapt inntekt, berømmelse og oppmerksomhet - her må en gjøre valg. Noen gjør kloke valg, andre ikke. Hun klarer ikke si nei tror jeg da, hun er avhengig av oppmerksomheten, og så har du et produksjonsselskap/manager som presser på under et kritisk svangerskap, og når de ligger på sykehuset med premature tvillinger, og synes det er en god ide med Elle-fest 6 dager etter keisersnitt, der hun mistet mye blod... Dette minner sterkt om Anna Nicole Smith. Endret 5. juni av Doris Becker 1 3
anno19 Skrevet 5. juni #385 Skrevet 5. juni Å bli med i en TV-serie er et bevisst valg som hun har gjort. Hvorfor har hun tatt det valget? Mest trolig for å få mer oppmerksomhet til seg selv. Fullt mulig å si; nei takk, jeg ønsker å skjerme meg selv og mine barn. 6 5
Doris Becker Skrevet 5. juni #386 Skrevet 5. juni (endret) anno19 skrev (4 minutter siden): Å bli med i en TV-serie er et bevisst valg som hun har gjort. Hvorfor har hun tatt det valget? Mest trolig for å få mer oppmerksomhet til seg selv. Fullt mulig å si; nei takk, jeg ønsker å skjerme meg selv og mine barn. Det er også mulig for viaplay å se dette for hva det er. Sette noen etiske grenser. Folk som er avhengige og desperate er villige til nærmest hva som helst. Endret 5. juni av Doris Becker 3 1
Doris Becker Skrevet 5. juni #387 Skrevet 5. juni (endret) Og hvor er barnefaren! Hvorfor ser ikke han hva som skjer. For en gjeng. for en bransje. Man blir bare uvel. alle står og ser på at desperate og psykisk syke mennesker selger seg selv, og barna sine. Endret 5. juni av Doris Becker 6 7
Doris Becker Skrevet 5. juni #388 Skrevet 5. juni Vokteren skrev (På 3.6.2025 den 13.37): Leste på et annet forum at hun er venn av MBH og inviterte han i bryllupet sitt? Stemmer det, eller er det bare rykter? Vi får håpe hun ikke er en av dem som dukker opp i en video, som kollegaen i nytt reality show opplevde. Disse kvinnene er uansett noen av dem som har festet med MBH, og som må ha sett hvordan han oppfører seg. Han har vært psykisk- og fysisk voldelig mot kvinner på båtturer og diverse, og han har benyttet store mengder narkotika helt åpenlyst. Meister dro inn i avhør for å forsvare MBH, selv om hun visste hva han er anklaget for. Først da hun fikk vite at hun selv er et offer fikk pipa en annen lyd. 1 8
Himmelen_91 Skrevet 5. juni #389 Skrevet 5. juni Summerwinter skrev (2 timer siden): Barna arver da alt og får det ved fylte 18 år Jojo, men frem til de fyller 18 år da? Er jo mor som må ta seg av alt? Trodde det var det han eiet før dem ble sammen.
Doris Becker Skrevet 5. juni #390 Skrevet 5. juni (endret) Himmelen_91 skrev (8 minutter siden): Jojo, men frem til de fyller 18 år da? Er jo mor som må ta seg av alt? Trodde det var det han eiet før dem ble sammen. Vanlig å da ha avtaler som sikrer barna godt. Og dette vil hun nødvendigvis nyte godt av inntil barna er 18 år. Ved død kan det også avtales at mer blir delt. Men ved skilsmisse får de som regel ingenting. Fullstendig særeie oppfattes som regel veldig strengt. Men Øystein Spetalen har altså valgt dette. Jeg vet ikke hva hans sønn har valgt. Men man kan ikke ta det for gitt at hun er rik, selv om de er gift og har barn. Endret 5. juni av Doris Becker 1 2
Ninaen Skrevet 5. juni #391 Skrevet 5. juni Cami9 skrev (5 timer siden): Hva er forskjellen? Folk ser det på hennes snap, og folk ser det på tv2 sin nettside TV2 har et presseetisk ansvar. Ekstra spesielt i en sak om eksponering at de bruker bilder med ungene, de bidrar jo 4 2
Sk57 Skrevet 5. juni #392 Skrevet 5. juni Jeg så på Facebok at TV2 prøvde å få en kommentar fra henne på festen.Hun var ikke direkte blid. 4 1
hvaduikkeser Skrevet 5. juni #393 Skrevet 5. juni Sk57 skrev (2 minutter siden): Jeg så på Facebok at TV2 prøvde å få en kommentar fra henne på festen.Hun var ikke direkte blid. Hun var dritsur og er så dum at hun ikke skjønner at det er hun som driter seg ut. 12 3
FruRosa Skrevet 5. juni #394 Skrevet 5. juni KV sin reaksjon til reporteren var som KV på «Farmen»; bitchy! 8 5
oss-to Skrevet 5. juni #395 Skrevet 5. juni (endret) Doris Becker skrev (8 timer siden): Vil ikke si at hun er rik. Hvis han følger i sin fars fotspor så har han tegnet en ekteskapkontrakt med fullstendig særeie. Kona får ekslusive gaver, men intet av hans verdier ved skilsmisse eller død. Det vil si at hun står på ganske bar bakke hvis de skilles. Får ein feeling at serien Exit ikkje er tatt ut av lause lufta. Endret 5. juni av oss-to Skrivefeil 5 2
hvaduikkeser Skrevet 5. juni #396 Skrevet 5. juni Hva er grunnen til at hun ser like gravid ut? Er det pga ks?
Mellion Skrevet 5. juni #397 Skrevet 5. juni Helene J. skrev (6 timer siden): Det blir en egen TV-serie som heter "Mødre". Vel, en serie med det navnet, setter jo barna i søkelyset mer enn noe annet. Så i en snap når Ulrikke B fremdeles var på sykehuset at det var en proff kamera mann der. Så kanskje du sier noe rett i at det er en ny serie på gang. 3
Helene J. Skrevet 5. juni #398 Skrevet 5. juni hvaduikkeser skrev (20 minutter siden): Hva er grunnen til at hun ser like gravid ut? Er det pga ks? Hvis du er seriøs her, mangler du kunnskap. Spør AI. Da får du et seriøst svar. Jeg selv blir så satt ut av slike spørsmål, at jeg ikke vil/klarer å svare. 20 2 8
Angel75 Skrevet 5. juni #399 Skrevet 5. juni Mellion skrev (1 minutt siden): Så i en snap når Ulrikke B fremdeles var på sykehuset at det var en proff kamera mann der. Så kanskje du sier noe rett i at det er en ny serie på gang. Kommer på Viaplay i høst 2
J.. Skrevet 5. juni Forfatter #400 Skrevet 5. juni hvaduikkeser skrev (24 minutter siden): Hva er grunnen til at hun ser like gravid ut? Er det pga ks? Nekter å tro du er dum nok til å ikke forstå basis nivå anatomi. 11 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå