AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvor vanlig er det med " baksnakking " på jobb? Mener da ikke å si noe stygt om andre. Men f eks: Jeg tror kanskje at det er slutt mellom Lisa og kjæresten. Har du hørt noe? Er dette baksnakking? Anonymkode: eb271...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Mer sladder kanskje? Veldig vanlig i kvinnedominerte yrker. Anonymkode: 45940...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mer sladder kanskje? Veldig vanlig i kvinnedominerte yrker. Anonymkode: 45940...41a Er det så galt å gjøre det? Jeg jobber med 2 stk som kommer med sånne kommentarer hele tiden Anonymkode: eb271...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hva er intensjonen bak, det er litt viktig å tenke over. Ofte er det beste å spørre den det gjelder. Anonymkode: 9fa6e...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hater slik snakking. Rykter og sladder, hva skal man med det. Og slike mennesker er vanskelig å stole på Men så blir man ikke populær av å si i fra heller. Folk sier jeg er real. Så lurer jeg på om de baksnakker meg bak ryggen min. Anonymkode: 72a94...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå