AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #41 Del Skrevet 25. november 2024 Damer uten hår der nede HATER oss damer som har hår der nede. Anonymkode: 7f9bf...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #42 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Damer uten hår der nede HATER oss damer som har hår der nede. Anonymkode: 7f9bf...847 Jeje slapp litt av, eneste hatet her i denne tråden er det du selv som står for. Ingen andre har skrevet ordet hater. Snakk om konspirasjonsteorier. Tvert imot din beskyldning så har flere kvinner uten hår skrevet i denne tråden at de bryr seg døyten om andre har hår eller ikke. Må du lære deg å lese. Anonymkode: 52bd7...b44 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. november 2024 #43 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet best selv om hva? Hvorfor folk flest begynte å shave og hvorfor det er så populært? Eller hvorfor du begynte? Og hvorfor du fortsetter med det? Anonymkode: 1ae6b...e87 Jaaaa, man vet best selv. Må det alltid være noe mer bak? Har det slått deg at noen faktisk foretrekker glatt fordi de liker det best? Som flere har skrevet her så har mennesket gjort dette i noen tusen år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #44 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Damer uten hår der nede HATER oss damer som har hår der nede. Anonymkode: 7f9bf...847 Ro deg ned. Ta noen pakker sobril. Anonymkode: f6e58...e06 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 26. november 2024 #45 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har hår nedentil, jeg synes det er ubehagelig å barbere det, og ubehagelig å gå uten hår. Blir mye mer svett og klamt uten hår. Hva andre gjør er meg revnende likegyldig. Men på menn liker jeg best at de lar håret være. Men om de ønsker å barbere, så nekter jeg de ikke👍 Anonymkode: 02f45...c23 Jeg har utvokst og ganske mye hår nedentil selv ( sikkert ingen overraskelse ) 😅 Ville aldri nekta ei dame å barbere jeg heller. Men tenner mer på ei med full busk. Men utenom forhold, eller noen jeg skulle vært intime med er det jo likegyldig hva andre gjør. Håper bare du har / finner en mann som liker deg hårete 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #46 Del Skrevet 26. november 2024 Sikkert på samme måte som det har blitt normalt å ha andenebb. En slags trend. Anonymkode: 349ad...632 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #47 Del Skrevet 26. november 2024 Heldigvis er denne dumme trenden med å glattbarbere underlivet på vei å dø ut. Er nesten bare 40 og 50 åringer som tviholder på denne dumme trenden. Anonymkode: 2614c...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #48 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg føler meg mye mer sexy,og rensligere med glatt underliv. Hadde heller ikke taklet oral sex. Hvem vil ha hår i nesen når de dykker ned i et underliv. Anonymkode: 0358f...de3 Hvem vil ha hår i nesen når de kysser en mann med skjegg? Anonymkode: 94805...178 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #49 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg skjønner ikke det narrative om at de med hår blir "angrepet" for å ha hår. Hva innebærer det? Har du opplevd at noen har sagt til deg at du ikke kan ha hår? Har noen kommentert i garderoben at det er rart å ha hår? Eller er det et imaginært "press" fra samfunnet du opplever? Hva konkret er det som gjør det så vanskelig for deg å bare ha hår hvis du selv foretrekker det? Anonymkode: aab71...1b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #50 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heldigvis er denne dumme trenden med å glattbarbere underlivet på vei å dø ut. Er nesten bare 40 og 50 åringer som tviholder på denne dumme trenden. Anonymkode: 2614c...a93 Der tar du feil Når det gjelder alder, viser undersøkelsen at vi barberer oss mindre etter hvert som vi blir eldre. Eksempelvis svarer en større prosentandel blant de mellom 18 og 39 år at de barberer seg jevnlig eller av og til, sammenlignet med de over 40 år. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937683/ny-undersokelse-derfor-barberer-vi-oss-nedentil?publisherId=17847495 Anonymkode: 9b147...740 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #51 Del Skrevet 26. november 2024 Det er fullstendig likegyldig hvorvidt folk har hår i underlivet eller ikke. «Velvære», «utseende», «følelse» er grunder like gode som andre. Men når folk bruker hygiene som et argument for å glattbarbere underlivet, da kan man lure på hvor feilinformerte og kunnskapsløse folk er. Hygiene er et argument for ikke å glattbarbere. Vær i det minste redelige om hvorfor. At man «liker det» er grunn mer en god nok. Anonymkode: 588a1...c56 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #52 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke det narrative om at de med hår blir "angrepet" for å ha hår. Hva innebærer det? Har du opplevd at noen har sagt til deg at du ikke kan ha hår? Har noen kommentert i garderoben at det er rart å ha hår? Eller er det et imaginært "press" fra samfunnet du opplever? Hva konkret er det som gjør det så vanskelig for deg å bare ha hår hvis du selv foretrekker det? Anonymkode: aab71...1b0 Utallige innlegg her på KG omtaler det i hvert fall som ekkelt, respektløst, ustelt, tegn på manglende sexlyst og så videre. Anonymkode: 9bb79...480 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #53 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke det narrative om at de med hår blir "angrepet" for å ha hår. Hva innebærer det? Har du opplevd at noen har sagt til deg at du ikke kan ha hår? Har noen kommentert i garderoben at det er rart å ha hår? Eller er det et imaginært "press" fra samfunnet du opplever? Hva konkret er det som gjør det så vanskelig for deg å bare ha hår hvis du selv foretrekker det? Anonymkode: aab71...1b0 Se innlegg over. Mannen min får visst hår i nesen av det. Anonymkode: 94805...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #54 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utallige innlegg her på KG omtaler det i hvert fall som ekkelt, respektløst, ustelt, tegn på manglende sexlyst og så videre. Anonymkode: 9bb79...480 Og i mange tråder som omtaler de som har hår de som barberer seg som barn, ekel, dumme, sauer, tøsete, promiskukøse, sexfikserte, horete også. Kanskje gå litt i hvordan dere (mange som ikke omtaler andre respektløst også men siden dette ble polarisert) omtaler andre mennesker også før dere stiller dere i en slik offer posisjon. Anonymkode: 9b147...740 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #55 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og i mange tråder som omtaler de som har hår de som barberer seg som barn, ekel, dumme, sauer, tøsete, promiskukøse, sexfikserte, horete også. Kanskje gå litt i hvordan dere (mange som ikke omtaler andre respektløst også men siden dette ble polarisert) omtaler andre mennesker også før dere stiller dere i en slik offer posisjon. Anonymkode: 9b147...740 Jeg omtaler ingen som noe som helst i den sammenhengen. Jeg svarte på et spørsmål. Anonymkode: 9bb79...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #56 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg omtaler ingen som noe som helst i den sammenhengen. Jeg svarte på et spørsmål. Anonymkode: 9bb79...480 Og da får du også ta med hvor lite respekt de som barbere seg får her på kg. Jeg sier ikke at du gjør det, men det er mye mobbing og hetsing av de som velger å vokse eller barbere seg fra de som velger å ha dott. Veldig mye. Anonymkode: 9b147...740 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #57 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og da får du også ta med hvor lite respekt de som barbere seg får her på kg. Jeg sier ikke at du gjør det, men det er mye mobbing og hetsing av de som velger å vokse eller barbere seg fra de som velger å ha dott. Veldig mye. Anonymkode: 9b147...740 Hvorfor? Fordi jeg svarer på ett spørsmål må jeg også legge til en masse annet? Jeg har forøvrig ikke hår for tiden, så du kan droppe båsene. Anonymkode: 9bb79...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #58 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utallige innlegg her på KG omtaler det i hvert fall som ekkelt, respektløst, ustelt, tegn på manglende sexlyst og så videre. Okei så det en promille av Norges befolkning uttaler på et nettforum skal danne grunnlag for hvordan du lever livet ditt. Det er jo ditt liv og din kropp. Og hvor mange er det egentlig som skal se underlivet ditt. Og personlige preferanser finnes det jo tusenvis av. Hvis det da er din partner som uttaler seg negativt til kroppshår så får det evt være vedkommendes preferanse. Jeg skulle selv ønske min kone hadde kjønnshår men fordi hun trener på høyt nivå og opplever at hårene setter deg fast i treningstøy så er hun konstant glattbarbert. Jeg får da min preferanse ikke oppfylt, men respektere såklart det. Sånn er jo verden Anonymkode: aab71...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #59 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Fordi jeg svarer på ett spørsmål må jeg også legge til en masse annet? Jeg har forøvrig ikke hår for tiden, så du kan droppe båsene. Anonymkode: 9bb79...480 Jeg bryr meg veldig lite om hvordan du ser ut mellom beina og hvordan du har håret ditt så det trenger du ikke fortelle meg hva du gjør personlig. Det er ditt valg. Jeg snakker generelt. Men når du bare velger selektivt hvem som blir hetset her på kg må du nesten vaske brillene dine. Da ser du det du vil se og trekker frem det og lager deg falske konklusjoner på det grunnlaget og ser helt bort ifra at det er tonnevis av hets og latterliggjøring av de som velger å fjerne hår. Da har jeg lite problem med å rette opp den feil konklusjonen med at det bare er en side som blir hetset og utskjelt for der er de med dott vel så mobbete og ekkle med andre som fjerner hår. Anonymkode: 9b147...740 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #60 Del Skrevet 26. november 2024 Fordi våre krav til hvor mye vi kan tillatte oss, og andre rundt oss å lukte, har økt betraktelig. Uansett hva noen påstår, vi som barberer oss jevnlig, vi vet at hår samler lukt i seg, hår lukter mye mer. Det er mye enklere å holde seg luktfri når man er barbert. Anonymkode: a64d6...e48 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå