AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg snakket med en mor som fortalte om en situasjon der den voksne sønnen hennes hadde fortalt dem at en kvinne hadde opplevd overgrep fra en person som var inngiftet i familien. Dette tok moren opp med vedkommende, som derpå anmeldte overgrepsofferet for å spre falske rykter. Nå har det vært mye tull med overgriperen og hans kone fra før, så oppførselen er ikke ny, så det er meget sannsynlig at offeret snakker sant. Så nå er det full splittelse i familien mellom dette paret med ovegriperen og de andre. Og sønnen har jo også fått problemer i sin vennegjeng, da han har "sladret" om noe som offeret ikke ønsket at han skulle fortelle, og moren fortalte det videre, noe som førte til anmeldelse av henne osv. Og så sier altså moren, at sønnen vil kverke dette paret? At han vil ta livet av dem altså, og moren ser ikke ut til å reagere på det? Og dette er et par som støtter hverandre i ett og alt, mest sannsynlig begge narsissister. Det har vært mye problemer med dem og dette er bare toppen av kransekaka. Men drepe dem...? Jeg ble sjokkert over at hun sa det så uaffektert, og skvatt litt. Det er da ikke normalt å si noe sånt? Anonymkode: 63009...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tenker i en krise så kan mye rart bli sagt. Jeg sa til psykologen at jeg ønsket å drepe eksen for ting han hadde gjort og sagt. Psykologen hevet ikke på øyebrynet engang og anså mine tanker og følelser var riktige i den settingen jeg var. Tenker det er sagt i en vind setting her også. Innerst inne skulle jeg ønske overgripere var lov å kverke. Anonymkode: d5563...e81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Det er jo sånt man bare sier. Hvorfor henge seg opp i disse ordene? Hele historien her er jo syk, så skjønner at han blir sint. Anonymkode: cf762...073 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har da opplevd mitt jeg også, ble f.ex. grovt mobbet i 9 år på skolen, men jeg har da aldri verken villet, eller sagt til noen at jeg vil drepe mobberne mine? Ikke da jeg var barn en gang. Kanskje det er jeg som er unormal da.... TS Anonymkode: 63009...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har da opplevd mitt jeg også, ble f.ex. grovt mobbet i 9 år på skolen, men jeg har da aldri verken villet, eller sagt til noen at jeg vil drepe mobberne mine? Ikke da jeg var barn en gang. Kanskje det er jeg som er unormal da.... TS Anonymkode: 63009...9cd Er like normalt å si sånt som å ikke si sånt! Det spesielle her er jo at du lager en tråd om det, håper du har skrevet om historien slik at ingen skjønner hvem denne familien er! Anonymkode: 78a13...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Altså jeg har kunna sagt i raseri at jeg har kunna kverka den personen. Har å hørt noen si det. Men jeg legger ikke noe i det. Og det oppfatter jeg de andre folk heller ikke gjør. Er bare tomme ord men av frustrasjon. Anonymkode: 44e26...e1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden En narsissist er aldri sammen med en narsisisst. Det går rett og slett ikke. Anonymkode: e78ba...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): En narsissist er aldri sammen med en narsisisst. Det går rett og slett ikke. Anonymkode: e78ba...7d1 Joda det gjør det. Les deg opp på det, slike forhold finnes. TS Anonymkode: 63009...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker i en krise så kan mye rart bli sagt. Jeg sa til psykologen at jeg ønsket å drepe eksen for ting han hadde gjort og sagt. Psykologen hevet ikke på øyebrynet engang og anså mine tanker og følelser var riktige i den settingen jeg var. Tenker det er sagt i en vind setting her også. Innerst inne skulle jeg ønske overgripere var lov å kverke. Anonymkode: d5563...e81 Min psykolog gikk lengre. Jeg måtte mentalisere div ting jeg ville gjøre mot dem som hadde skadet meg. Og det ble en blodig, voldelig og spesiell opplevelse. Tanker skader ingen. Anonymkode: 2da8d...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Det er et uttrykk når en uttrykker sinne og er sint på noen. Folk sier også at breivik burde hatt ei kule, også uttrykk for sinne mot en person, uten at det er noe reell tanke bak det Anonymkode: bbcaf...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå