AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har en diagnose som gjør at jeg fort blir overveldet, og det gjør at jeg sliter forferdelig med å få kjøpt meg ny tredemølle! Det er en jungel, jeg vet ikke hva jeg trenger og bør se etter, og det er jo helt vilt sprik i prisene. Kan noen hjelpe meg å snevre inn søket? Hvor stor forskjell er det egentlig på de kjempedyre, og de til under 10 000? Jeg har en mølle i dag, som jeg ikke helt kan å bruke, da jeg fikk den gratis, uten bruksanvisning, og logoen var slitt vekk så jeg aner ikke hvilket merke det er engang.. Jeg ønsker å oppgradere mest fordi jeg vil ha stigning og programmer. Så det jeg ønsker er - kunne stille stigning, enkelt - fart på minst 18 km/h (helst 20, men det er muligens over-optimisme fra min side) - minst 50 cm bredt løpebånd - store og gode taster, hurtigtaster for fart og stigning - noen ferdig-programmer, og mulighet for å lage noen egne programmer (så jeg slipper trykke på noe når jeg løper intervaller) - må tåle halvannen times kontinuerlig løping (har vært borti et par som kun tåler en times bruk i strekk..) - gjerne kunne bruke sånne "late som om du løper i Paris" programmer, (aner ikke hva det heter) - mulighet til å feste et nettbrett elns så jeg kan se på en video - god skjerm - koppholder på hver side Er det noe mer som er kjekt å ha? Maks brukervekt er ikke så viktig, begge som skal bruke den er godt under 100 kg. Kjekt om den kan slås sammen (ikke bli helt paddeflat som en walkingpad, altså, men kunne slå løpebåndet opp litt). Og hvor dyr mølle trenger jeg egentlig..? Jeg har ikke så lyst til å punge mer enn 20 000 for den, men jeg vil heller gå litt over det og få noe skikkelig, om det kun er "dritt" å få til under 20 000. Anonymkode: 2f0c4...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har prøvd flere i billig-/ mellomklassen (fra 12 000 og oppover). De billigste bør du styre unna, men de fleste i mellomklassen har vært mer enn gode nok for min del. (Mosjonist som jogger 4-5 timer i uken) Selv har jeg vært mest fornøyd med ProForm, men også de dyrere modellene av Abilica er gode. Anonymkode: e7621...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prøvd flere i billig-/ mellomklassen (fra 12 000 og oppover). De billigste bør du styre unna, men de fleste i mellomklassen har vært mer enn gode nok for min del. (Mosjonist som jogger 4-5 timer i uken) Selv har jeg vært mest fornøyd med ProForm, men også de dyrere modellene av Abilica er gode. Anonymkode: e7621...a07 Hvilke funksjoner føler du har vært greit å ha? Er det noe du har savnet? Eller noe som bare har vært overkill? Anonymkode: 2f0c4...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå