lillesnillelilla Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Forslag til treningsøvelser jeg kan gjøre hjemme uten tilgang på vekter og kettlebells? Strikker i diverse varianter har jeg tilgang til... gjerne øvelser for å trene styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Google "kroppsstyrkeøvelser" så vil du få opp mye. Anonymkode: e3751...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Pamela Reif og Chloe Ting er blant mine favoritter på youtube. Anonymkode: b3f84...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Google "kroppsstyrkeøvelser" så vil du få opp mye. Anonymkode: e3751...580 Kommer opp alt for mye🙈 Derfor greit å spørre🙂 Trener vanligvis på senter, men skal bort noen og må få trent litt der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden lillesnillelilla skrev (11 minutter siden): Kommer opp alt for mye🙈 Derfor greit å spørre🙂 Trener vanligvis på senter, men skal bort noen og må få trent litt der også Har prøvd det meste fra de jeg nevner. Foretrekker du rene styrkeøvelser, eller mye fokus på kjerne? Lengde og hyppighet av trening? Øvelser der du står, eller også på gulv? Muskler eller kondisjon? Anonymkode: b3f84...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hvis jeg skal trene uten apparat hjemme, tar jeg f.eks disse øvelsene; armheving, dips, utfall (bulgarsk/gående), tåhev, planke og sit-ups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Er masse treningsvideoer på youtube. Anonymkode: ecadf...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå