Gå til innhold

Hvilken type menn avskyr du mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Majoriteten av menn altså. 

Anonymkode: 8ac54...d6a

Et lite mindretall. 

Anonymkode: d7cba...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vere desse karane ala gjengen i Exit. 

Og dei som ser opp til slike menn

Anonymkode: 6575f...d4c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Løke og typer som han. Så gjennomsyra usikre og med så bitteliten penis at de må blåse opp egoet og slå seg på brystkassa som en Tarzan 🤮

Anonymkode: 0a22a...e5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn som bestemmer ting på min bekostning, dvs, de tar høyde for at jeg liker dem, at jeg synes de er kjekke, at de har hjernevasket/overbevist meg når jeg i realiteten bare har lyttet til dem uten å dømme, samt vært nysgjerrig... og så har de misbrukt det til slikt tøv. pikkeprat, liksom. respektløst. 

Anonymkode: f9bdf...089

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 3.21):

Menn som har perverse tilbøyeligheter.

Menn som er selvgode.

Menn som er oppfarende og aggressive.

Menn som har stort forbruk av alkohol, eller som ruser seg på annet (avskyr dem vel ikke, men holder avstand til slike).

Anonymkode: e98a5...4cd

Signerer denne og deler din mening på samtlige punkter, bare at jeg virkelig avskyr menn som driver med annen rus enn alkohol og alkoholoverforbruk.👍 Det går erfaringsbasert alltid utover økonomien, tilliten, tryggheten og forholdet. 

Er i en fase hvor det fremstår for meg som om alle single menn over 30 sliter med en av delene eller begge. Jeg hverken ønsker eller gidder å date eller å prøve meg på «kjærligheten» mer. Har blitt alt for skuffet alt for mange ganger og er veldig ferdig med «menn» som oppfører seg som entitled fjortiser og stiller diverse forventninger og krav som de selv ikke er i nærheten av å gi tilbake. Menn er slu, falske, utspekulerte utnyttere. 

Anonymkode: bbe41...f1d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg absolutt hater og avskyr menn med dårlig kvinnesyn og som ikke klarer å se på kvinner som likeverdige mennesker. Fysj og fy!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ava+, skrev (1 time siden):

Jeg absolutt hater og avskyr menn med dårlig kvinnesyn og som ikke klarer å se på kvinner som likeverdige mennesker. Fysj og fy!

Hva med de som ser på kvinner som overlegne, som han Sand broren :D

https://www.dagbladet.no/video/plutselig-gjor-han-dette/TtRZF3eT

Anonymkode: d7cba...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som lyver, skjuler ting og generelt ikke er til å stole på. Det er de samme egenskapene jeg misliker hos kvinner også, men siden jeg er heterofil kvinne, er det menn jeg i størst grad må forholde meg til på et intimt nivå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 13.38):

Hvilken type menn i det daglige avskyr du mest? Spør ikke om kriminelle.

Anonymkode: 5a5ba...7d5

• Menn som er tøffelhelter
  • som ikke tør å ta en sjanse
  • som er så "likestilte" at de ikke klarer å gjøre en eneste hyggelig ting på date
  •  menn som tror de er finere enn de er
  • menn uten selvtillit
  • menn som ikke kan kle seg og bare går i type grå treningsbukse, menn som ikke vasker seg ordentlig (vasker ikke hender etter dobesøk, bytter ikke truse daglig osv). 

Anonymkode: 7c956...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja:

• feminine og metroseksuelle menn som bruker mer tid på badet enn meg
  • konspirasjonsteoretikere
  • sutrete incels

Anonymkode: 7c956...bb5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er høye på seg selv. Brautende. Høyrøstede. Nedlatende. Menn som "hater kvinner", menn som behandler folk dårlig, typ menn som er lite hyggelige evt ignorerer mannen i kassa eller servitøren på restaurant. Menn som ikke liker dyr, menn som ikke liker barn. 

Anonymkode: 35c69...c40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn som snakker i nedlatende tonefall til kvinner. Har mannlige kunder som ikke klarer å la være å si «næmmen så heldig du er som sitter her på kontoret da» eller «jeg må snakke med sjefen din, dette klarer du nok ikke å svare på». Da blir jeg utrolig irritert! 

Anonymkode: c34f0...b49

Ganske vanlig noen steder ja. Jeg ble sint tidligere, men da lo vedkommende høyt (nesten latterkrampe) og sa noe ala: 'Så pen og så sint'. Etter det så gidder jeg ikke å ta flere slike kamper, best å ha selektiv hørsel.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava+, skrev (1 time siden):

Det er synd, men det er nesten ikke mulig å forandre voksne folk. De må i såfall ville det selv. Jeg har fyrt meg opp tidligere, men når man bare blir ledd av etterpå så gidder man til slutt ikke bruke mer energi på det.

MEN: 99% av de jeg har omgått er flotte og trivelige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De verste steinerne:(

Anonymkode: 1f674...b35

Ha ha ha, så ikke den før nå. Har fiksa 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bari skrev (15 timer siden):

Ganske vanlig noen steder ja. Jeg ble sint tidligere, men da lo vedkommende høyt (nesten latterkrampe) og sa noe ala: 'Så pen og så sint'. Etter det så gidder jeg ikke å ta flere slike kamper, best å ha selektiv hørsel.

Æsj, for en ekkel fyr. Så pen og ekkel eheheheh

Anonymkode: 5c322...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som nå ha det dyreste og beste. Også i sjangere de ikke har interesser.

Anonymkode: 7e489...d9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som henger på kvinneguiden 😂 møter heldigvis menn som her i virkeligheten.

Anonymkode: c4971...dc3

Manglet et ikke

Anonymkode: c4971...dc3

Var det jeg trodde 😅 Ville si det samme, de mennene som skriver her inne dag etter dag om kvinner som er for kravstore som velger noen de liker. Og når kg-mannen da blir valgt bort, må det kun være fordi han er stygg, er dårlig utstyrt og mangler penger. For personligheten kan det umulig være noe i veien med. 😊

Og så ville jeg også legge til at jeg aldri har møtt slike menn i virkeligheten, i hvert fall ingen som flagger sitt kvinnesyn. Så de sitter kanskje på gutterommet og taster alle sammen. 

Anonymkode: 564f7...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 13.38):

Hvilken type menn i det daglige avskyr du mest? Spør ikke om kriminelle.

Anonymkode: 5a5ba...7d5

De som tror det er interessant å høre på de snakke om jobben sin og pengene sine.

Zzzzzzz

Anonymkode: e5679...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg avskyr mest er de løgnaktige og uærlige. De som manipulerer og lyver og tror de er så «lure». Slike folk ønsker jeg ikke i livet mitt på noen som helst måte.

Anonymkode: 81d3f...b7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...