AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden K30, aldri hatt sex og har heller aldri vært interessert i det utenfor fantasien, så har sett på meg selv som aseksuell/demiseksuell. Startet å snakke med en fyr på snap og møtte han en gang. Han ville ha sex på første møte, men jeg må føle trygghet og sånt for å komme i humør, så jeg sa nei men tenkte det kunne vært aktuelt etter noen flere dater først. Viste seg at han ikke var interessert i det, så det funket jo ikke, MEN har hatt så mange drømmer om han og vært egentlig ganske kåt. Men bare for han 🤔 Så er litt sånn små forvirra nå. Snakker ikke med han mer heller. Føles nesten som en "sexual awakening" som voksen og skjønner ikke greia. Første gang jeg kan huske å ha følt det sånn 🫠🙈 Helpppp Anonymkode: f5172...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K30, aldri hatt sex og har heller aldri vært interessert i det utenfor fantasien, så har sett på meg selv som aseksuell/demiseksuell. Startet å snakke med en fyr på snap og møtte han en gang. Han ville ha sex på første møte, men jeg må føle trygghet og sånt for å komme i humør, så jeg sa nei men tenkte det kunne vært aktuelt etter noen flere dater først. Viste seg at han ikke var interessert i det, så det funket jo ikke, MEN har hatt så mange drømmer om han og vært egentlig ganske kåt. Men bare for han 🤔 Så er litt sånn små forvirra nå. Snakker ikke med han mer heller. Føles nesten som en "sexual awakening" som voksen og skjønner ikke greia. Første gang jeg kan huske å ha følt det sånn 🫠🙈 Helpppp Anonymkode: f5172...db5 Hva vil du ha hjelp med? Det kan nesten hørtes ut som om du har undertrykket det seksulle og nå som du er litt mer åpen for det, ialefall kanskje underbevisst, så blir du jo kåt. Hadde du vært aseksuell så hadde du ikke følt noen ting. Da hadde du ikke vært kåt heller. Så da forstår jeg egentlig ikke helt hva vi kan hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Hva vil du ha hjelp med? Det kan nesten hørtes ut som om du har undertrykket det seksulle og nå som du er litt mer åpen for det, ialefall kanskje underbevisst, så blir du jo kåt. Hadde du vært aseksuell så hadde du ikke følt noen ting. Da hadde du ikke vært kåt heller. Så da forstår jeg egentlig ikke helt hva vi kan hjelpe deg med. Aseksualitet er et spektrum, så man kan ha libido og forsatt være det, men er så mange forskjellige navn under aseksualitet så brukte demiseksuell som et eksempel. Men finnes jo greysexual etc etc. Posta egentlig fordi det er veldig forvirrende og tenkte kanskje noen andre kunne hatt en lignende opplevelse. Ser ikke hvordan det kan være at jeg har undertrykket det siden jeg aldri har hatt interessere for sex generelt, men hvem vet 😂 Noe er det jo. Bare rart det er han ene fyren, og ingen andre Anonymkode: f5172...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aseksualitet er et spektrum, så man kan ha libido og forsatt være det, men er så mange forskjellige navn under aseksualitet så brukte demiseksuell som et eksempel. Men finnes jo greysexual etc etc. Posta egentlig fordi det er veldig forvirrende og tenkte kanskje noen andre kunne hatt en lignende opplevelse. Ser ikke hvordan det kan være at jeg har undertrykket det siden jeg aldri har hatt interessere for sex generelt, men hvem vet 😂 Noe er det jo. Bare rart det er han ene fyren, og ingen andre Anonymkode: f5172...db5 Nei,jeg vet ikke. Jeg er ikke aseksuell selv så kan ikke relatere. Syntes bare det er rart at det har forandret seg. De jeg kjenner som er aseksuelle,har vært det hele livet og kommer mest sannsynligvis til å være det resten av livet sitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Finn fyren igjen og ta en runde da. Trenger ikke prate sammen. Ikke uvanlig å være treg å tenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #6 Del Skrevet 36 minutter siden Seksualiteten vå forandrer seg gjerne gjennom hele livet, så det synes jeg ikke høres noe rart ut. Håper du finner en mann som vil det samme som deg. Anonymkode: f5210...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå