AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Sendte meldekort tidlig på lørdag men enda ikke fått utbetalt AAP. Har alltid fått tidlig mandag etter jeg har sendt AAP. Noen andre som også ikke har fått enda? Anonymkode: 80405...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Står det ikke 2-3 virkedager da? Anonymkode: 21492...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg sender alltid meldekort straks klokken blir midnatt, dvs så tidlig det går an å sende meldekortet. Likevel får jeg alltid pengene på ettermiddagen, kun et par ganger jeg har opplevd å få de tidlig. Tror det er banken som styrer dette, ikke nav. Anonymkode: af36f...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Ok. Takk for svar. Anonymkode: 80405...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har du fått utbating. ?Ikke kommet noe her iallefall. Kan ikke huske det har hendt at det er kommet så sent Anonymkode: 4b1cf...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har opplevd at det kom på tirsdagen.. Anonymkode: 2c28b...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå