Gå til innhold

Hvor spiser man i Stockholm?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen skal på oval helg til Stockholm og må ha både litt lunsj og middag. Vi skal bo ikke langt unna togstasjonen.

Er det noen som har tips til hyggelige lunsj-steder, eller restauranter, med god mat og som er litt midt på treet prismessig? Vi spiser det meste, så alt kan anbefales. :)

Anonymkode: 10403...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbeque steakhouse & bar. Nydelig mat og ikke langt unna togstasjonen.

Kungsgatan 54 😊

Endret av Eva-Lena
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (12 minutter siden):

Spør på Flashback forum

Jeg tenkte ikke på at det kan brukes til annet enn drapssaker som jeg bruker det til ellers. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en vennegjeng som ganske ofte dro til Caliente for å spise tapas, ser at de har en "tapas bar" i gamla stan, den vi pleide å spise på ligger i Norrmalm, så det går an å ta t-banen opp dit fra t-centralen:) Hvis dere liker tapas, var det i hvertfall blinkskudd den gangen, å gå dit:) Gamla stan er generelt litt turistfelle, men det er masse godt å spise både der og ellers i byen:) Fem små hus er en koselig en vi også var på noen ganger (Gamla Stan). 

Anonymkode: 5d58d...609

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stockholm har en fantastisk matscene, også om man ikke har et budsjett tilpasset 3-stjerners Michelin-restauranter. Av steder jeg husker uten å måtte anstrenge meg fra min siste tur til Stockholm likte jeg veldig godt Stockholms Gästabud i Gamla Stan, om du liker tradisjonsmat. Mathias Dahlgren-Matbaren var også veldig bra.

Anonymkode: 39d75...8b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 11.17):

Jeg og mannen skal på oval helg til Stockholm og må ha både litt lunsj og middag. Vi skal bo ikke langt unna togstasjonen.

Er det noen som har tips til hyggelige lunsj-steder, eller restauranter, med god mat og som er litt midt på treet prismessig? Vi spiser det meste, så alt kan anbefales. :)

Nybrogatan (svensk), Posto Pasta, Beirut Cafe (Libanesisk), Ted (Italiensk/svensk), Tabbouli (Libanesisk), Bouqeria (tapas), Olli (Italiensk)...fantastisk mat til en rimelig penge. God atmosfære i restaurantene. Alle serverer lunsj/middag. 

Anonymkode: 08227...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...