AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:14 #1 Del Skrevet mandag kl 08:14 Jeg er i forsvaret, og for noen helger siden møtte jeg ei jente. Vi har til nå hatt veldig god kontakt, og nå har jeg snart perm. Vi har mer eller mindre avtalt at vi skal møtes på hotell i byen, et stykke fra leiren jeg er i. Det betyr at jeg ikke bare kan kjøre henne hjem på natten og stikke bort til leiren. Hvorfor vil jeg stikke av på natten? Jeg har trøbbel med magen, og må, uten unntak, på do på morgenen. Det er ikke noe jeg bare kan hoppe over. Klarer jeg mot formodning og knipe igjen, får jeg verre problemer. Luft, oppløst, kramper og diaré senere. Men å stikke på do når hun er der, vet du. Det klarer jeg ikke. Jeg kjenner knapt jenta. Har dere noen gode tips til meg? Anonymkode: 4a0ef...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:18 #2 Del Skrevet mandag kl 08:18 På hotel kan du jo si at du må ut i bilen og hente noe, så går du på toalettet nede i resepsjonen eller hvor det er felles toalett. Anonymkode: 3c29a...7bb 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:20 #3 Del Skrevet mandag kl 08:20 Bare si du må hente noe i bilen og skikkelig på do samtidig. Anonymkode: e5891...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #4 Del Skrevet mandag kl 08:24 å gå på do er noe alle gjør, at det skal være en ting man skal skjule er for meg helt uforståelig. Spesielt når dette tydeligvis er en stor del av din hverdag er det greit å få det overstått først som sist.. Anonymkode: f92e4...946 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:33 #5 Del Skrevet mandag kl 08:33 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): å gå på do er noe alle gjør, at det skal være en ting man skal skjule er for meg helt uforståelig. Spesielt når dette tydeligvis er en stor del av din hverdag er det greit å få det overstått først som sist.. Anonymkode: f92e4...946 Dette sier jeg til meg selv, men det fungerer ikke sånn. Det kommer nok, men ikke nå så tidlig. Jeg har alltid slitt med det, til og med når jeg er på herretoalett, så liker jeg ikke at andre hører. Anonymkode: 4a0ef...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:40 #6 Del Skrevet mandag kl 08:40 Eksponeringsterapi er løsningen her på sikt. Når noe er ubehagelig og tar vekk livskvaliteten din så har du dette valget. Nok ganger med ubehag vil tilslutt bli mindre og mindre plagsomt til du en dag slutter å bry deg. Anonymkode: 17607...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:48 #7 Del Skrevet mandag kl 08:48 Har du gått til legen med dette problemet? Kan jo være det er en underliggende årsak som er helbredelig her. Men for å svare på "luksus" problemet ditt for la oss være ærlige dette er et luksusproblem. Du skal altså på perm å treffe ei snelle på hotell, hva er vel bedre? Du må vel uansett stå opp på natta om dette hadde vært hjemme eller noe sånt? Så problemet forsvinner jo ikke av seg selv. Å jeg regner med du er intressert i denne jenta? Så om det utvikler seg vil du uansett måtte forholde deg til dette problemet og denne jenta samtidig? Selv hadde jeg nok bare stått opp, gått på badet og gjort mitt fornødende. eventuelt gått ned i resepsjonen på do. Du kan jo tame godlukt til badet som du sprayer før / etter. Så er det forhåpentligvis ikke helt krise der etterpå luktmessig. Anonymkode: 3c032...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:04 #8 Del Skrevet mandag kl 11:04 Dersom jeg hadde møtt en fyr på den måten og han sa at han måtte bæsje og gikk ned i resepsjonen. Hadde jeg bare gjort klart til en fellesdusj / badekar og høvla over han en gang til 😹 Anonymkode: 6ba2f...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:05 #9 Del Skrevet mandag kl 11:05 Mao , dersom dama er voksen og moden- forstår hun at mennesker har avføring? Anonymkode: 6ba2f...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:13 #10 Del Skrevet mandag kl 11:13 Jeg skal ærlig talt Si at jeg skjønner problemstillingen. Avføring er naturligvis ja, men ikke noe man ønsker å verken snakke eller gjøre på første date. Gå ned i resepsjonen. Du kan ikke reise midt på natta. Hun vil føle seg som en prostituert og ussel onenight stand Anonymkode: 18ab2...34b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:20 #11 Del Skrevet mandag kl 11:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i forsvaret, og for noen helger siden møtte jeg ei jente. Vi har til nå hatt veldig god kontakt, og nå har jeg snart perm. Vi har mer eller mindre avtalt at vi skal møtes på hotell i byen, et stykke fra leiren jeg er i. Det betyr at jeg ikke bare kan kjøre henne hjem på natten og stikke bort til leiren. Hvorfor vil jeg stikke av på natten? Jeg har trøbbel med magen, og må, uten unntak, på do på morgenen. Det er ikke noe jeg bare kan hoppe over. Klarer jeg mot formodning og knipe igjen, får jeg verre problemer. Luft, oppløst, kramper og diaré senere. Men å stikke på do når hun er der, vet du. Det klarer jeg ikke. Jeg kjenner knapt jenta. Har dere noen gode tips til meg? Anonymkode: 4a0ef...bc6 Mitt beste tips er å ikke sove sammen med folk du ikke kjenner. Ha det fint på stevnemøtet og når kvelden kommer, gi en nattaklem og gå hver til dere. Så kan dere heller møtes igjen dagen etter for å bli enda bedre kjent. Anonymkode: 26038...b3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:22 #12 Del Skrevet mandag kl 11:22 Jeg deler ofte rom med ei venninne når vi er på helgetur. Vi har kjent hverandre halve livet, men går alltid og gjør nr 2 på toalett i resepsjonen. Uten unnskyldninger, sier bare jeg må stikke ned en tur. Var jeg dama ville jeg tenkt dette var en kultivert og hensynsfull mann. Anonymkode: bf2cd...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:25 #13 Del Skrevet mandag kl 11:25 Skjønner veldig godt problemstillingen din ts. Jeg har Ibs og skrekk for å gå på offentlig toalett når det er snakk om noe mer enn bare å tisse 😅 Men overlevd flere hotellnetter med daten( nå typen) i bli kjent fasen. Jeg gjorde bare som folk over her skriver " skal bare i bilen å hente snus/lypsyl/ ett eller annet" å gått på fellesdoen. Sjekker selfølgelig at det ikke er noen innpå eller på vei inn på doen før jeg går inn. Anonymkode: ec5af...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:27 #14 Del Skrevet mandag kl 11:27 Kan du ikke bare ta noe magestabiliserende da? Som imodium f.eks Anonymkode: 80227...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:28 #15 Del Skrevet mandag kl 11:28 Skjønner deg godt, vært sammen med kjæresten min nå i 2,5mnd og kjent han i 4, men klarer fortsatt ikke å bæsje hjemme hos han. Er vi hjemme hos meg, går det fint, for badet er i 2.etasje og han kan være i 1. Nervøs mage, og det stopper seg helt opp andre steder enn hjemme unnskyld deg fint, gå ned i resepsjonen. Anonymkode: 8e00e...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:33 #16 Del Skrevet mandag kl 11:33 Som soldat er jo du en naturens mann. Bare å springe ut i skauen å drite det. Anonymkode: 2b15a...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:36 #17 Del Skrevet mandag kl 11:36 Hadde unnskyldt meg med at jeg fikk en telefon, måtte hente noe i bilen, ned i resepsjonen for å hente kaffe eller kjøpe noe snacks eller et eller annet, og så gått på do et annet sted i hotellet (resepsjon/lobby/restaurantområdet). Worst case scenario kan de kombineres med dusj. Skyll ned indet du driter for å minimere lukt mest mulug og ta en dusj med mye såpe, deodorant osv. Anonymkode: 7beed...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:42 #18 Del Skrevet mandag kl 11:42 Jeg har det likt som deg, er dame. Hadde du fortalt meg dette, hadde jeg blitt ganske lettet. Alle har sine ting som man syns er flaut og vil holde skjult lengst mulig, men her må du bare hoppe i det Ikke tenk på hva som kan gå galt eller hvordan du skal løse det. Du stikker til lobby om du må, eller så sier du det til henne. At du må på toalettet og du hadde satt pris på om hun gikk ned til lobbyen å tok seg en kaffe eller noe, da du synes sånt er helt forferdelig i starten av dating. Kan garantere deg hun har sine ting, og at hun neppe har lyst å gå på toalettet mens du sitter rett utenfor- så du bidrar kun til åpenhet, slik at hun kan be deg gå i lobbyen neste gang Anonymkode: 12f74...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet mandag kl 13:21 #19 Del Skrevet mandag kl 13:21 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette sier jeg til meg selv, men det fungerer ikke sånn. Det kommer nok, men ikke nå så tidlig. Jeg har alltid slitt med det, til og med når jeg er på herretoalett, så liker jeg ikke at andre hører. Anonymkode: 4a0ef...bc6 Prøv å finne en dass som er litt for seg selv. Eller HC-toalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:19 #20 Del Skrevet mandag kl 15:19 Jeg hadde det også slik i mange år. Hatet at noen forsto det når jeg måtte bæsje. Snek meg unna, ofte med veldig rare unnskyldninger, ser jeg nå i ettertid. En gang på telttur med noen venner brukte jeg flere ganger som unnskyldning at jeg ville gå en tur for å fotografere litt!! På sydentur en annen gang sa jeg hver morgen at jeg gikk ut for å kjøpe vann, og gikk innom toalettet i resepsjonen på veien! Når er jeg heldigvis litt forbi dette, men sammen med nye bekjentskaper (om det skulle bli aktuelt) vet jeg sannelig ikke om det ville bli likt igjen. Anonymkode: 991ed...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå