Gå til innhold

Cola, dagen før koloskopi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, du kan drikke cola.

Og til alle som svarer drikk vann osv, det kan være lurt å drikke litt brus for å få energi under tømmeregimet (jeg kunne ikke spise på 2 døgn, vet ikke hvordan det er nå). Å leve på kun vann er ikke anbefalt akkurat. 

Anonymkode: 5be33...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av tømme regimet i henhold til hva en kan og ikke kan drikke er tilbakevist, men det handler hovedsakelig om to ting.
1. Selv om det er svært lite sannsynlig at noe påvirker et resultat så er oftest det beste allikevel å unngå det. 

2. Reglene som lages skal kunne følges av svært mange forskjellige mennesker som har ulike evne til å følge slike regimer. Derfor er det ofte ikke lurt å gjøre de for detaljerte. Er en usikker så lar en være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Cola er brus, men ikke klar væske. Ikke kaffe heller. Så skjønner at man blir litt forvirra!

Anonymkode: 851eb...f12

Jo det er klar væske.Hadde ikke det vært klar væske hadde dem ikke skrevet det.

Blir ganske forvirret. Det burde stå hvilke brus som jeg kan drikke. Og kan drikken inneholde sukker? Det står ingenting om det. 

Anonymkode: e4d86...f72

Hadde det kun vært noen brus du kunne drikke så hadde de selvsagt spesifisert dette. Det samme gjelder om det er med eller uten sukker. Det er jo du som kompliserer det

Jeg er enig. Jeg tenker å drikke noe som holder energien oppe. Det står veldig dårlig forklart om hva man kan drikke. 

Anonymkode: e4d86...f72

Det står veldig klart hva man kan drikke.

Anonymkode: 89701...557

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...