AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Ser ut som allergisk reaksjon. Vask ansiktet kun med vann, og ikke bruk noen ull produkter (klær) på en stund, bruk heller ikke noe kremer eller noe. Smør et tynt lag med hydrokortison på stedene som er såre. Kanskje ta noen allergitabletter og. Anonymkode: dcc6d...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Huden min blir fort sånn på vinteren når kulda setter inn. Spenol har ikke nok fuktighet for meg. Jeg bruker LRP Nutritic intense riche på kvelden, og hydraphase på dagtid. (light på sommer, og riche på vinter) Jeg har også ekstremt sensitiv hud. Anonymkode: 29791...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Ulla Ullsokk skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke hva det er, men husk at all eksem kommer innenfra. Det skjer mye inne i kroppen før den viser det utad gjennom huden. Ville prøvd mer enn å bare vente på nye produkter/piller! Kan det være noe du ikke tåler av det du spiser? Prøve å fjerne f eks melk og se om det skjer noe? Stresser du mye? Stress kan gjøre deg oversensitiv for matvarer, så hvis det er noe du ikke tåler kan rotårsaken være så «enkel» som stress og/eller dårlig søvn. Tja... bortsett fra kontakteksem selvsagt..? Reagerer selv på blant annet Perubalsam, som man kan finne i kremer, sjampoer, balsam, and the list goes on. Samt en del andre ingredienser i mellom annet lim osv. skal ikke kjede dere med detaljene. I alle fall, gå til hudlege! De kan hjelpe deg finne ut om det er eksem, rosacea og what not. Ellers er det eneste jeg smører på huden min soolantra, tretinoin og kun kremer jeg ville smurt på en baby. Anonymkode: cc0df...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå