AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:50 #21 Del Skrevet mandag kl 07:50 Ja man går ikke inne med pigger nei. Det ødelegger gulvet. Det sier seg selv da. Jeg har icebug sko. Men jeg bruker dem kun når jeg skal gå ut. Eller jogge en tur. Men bruker ikke det når jeg skal innom butikker og slik. Anonymkode: c98a5...f8f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:51 #22 Del Skrevet mandag kl 07:51 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvis du er på tur og har på icebug...plutselig kommer du på at du må innom en kjapp tur på butikken. Men da må du avlyse butikken pga du ikke har på riktige sko. Er det slik det funker? Anonymkode: 59c49...f63 Det er veldig sjelden at jeg plutselig må innom butikken når jeg er på tur med hunden. Som regel er vi ikke i nærheten av butikken når vi går tur. Handler en gang i uka etter jobb. Anonymkode: 9ceb6...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet mandag kl 07:51 #23 Del Skrevet mandag kl 07:51 Har joggesko med pigg, det holder. Et fantastisk produkt, men jeg trenger ikke to par med piggsko. Dessuten, om man skal inn noe sted kan man ikke bruke slike sko. Det begrenser seg derfor til turer der formålet er å gå og komme hjem igjen uten stopp. Til vintersko bruker jeg brodder av billigste sort. Funker fint. Til tursko har jeg snøbrodder, helt supre i terreng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet mandag kl 07:54 #24 Del Skrevet mandag kl 07:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til glattføre?? Hva syns du? https://sportoutlet.no/sko/fritid-&-mote/product/111596?c=3859 Anonymkode: 59c49...f63 Pigger på glatt føre er jo supert, men veldig upraktisk å ikke kunne fjerne piggene og bruke skoene uten. Det gjør at skoene ikke kan brukes i byen, til legen eller andre ærend som innebærer å gå inn et sted, fordi piggene ødelegger gulv, også flislagte gulv, og dermed kan man ikke gå inn med skoene noe sted. Det finnes sko med innfellbare pigger som man kan skjule piggene på når man går inn et sted, eller ikke trenger dem. Et billig og godt alternativ er løse brodder man kan feste på skoene. Disse kan man enkelt ta av og på og de kan brukes på forskellig slags fottøy. Da trenger du ikke ha enda flere dyre sko stående, men kan sette brodder på de skoene du har, enten det er vinterstøvler, gummistøvler, skisko, joggesko eller finsko du har på den dagen du trenger brodder.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:00 #25 Del Skrevet mandag kl 08:00 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 Det står til og med på skilter mange steder her. Så for meg med vond rygg er brodder som vippes av og på enkelte, da det blir noen runder med av og på under shopping 😅 Anonymkode: 8d11b...07c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:01 #26 Del Skrevet mandag kl 08:01 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 Helt på sin plass! Det er en skikkelig uting med folk som går inn med pigger på offentlig transport, i butikker, offentlige bygg, inn i blokker osv. De ødelegger alt de tråkker på! Eneste formildende omstendighet er kanskje Olga på 90 som ikke klarer å ta av broddene selv, ikke tør å spørre noen om hjelp, og ikke hadde kommet seg ut blant folk uten. Men selv hun lager jo en stor kostnad for dem hun ødelegger gulvene til. Anonymkode: 9239c...d29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:09 #27 Del Skrevet mandag kl 08:09 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt på sin plass! Det er en skikkelig uting med folk som går inn med pigger på offentlig transport, i butikker, offentlige bygg, inn i blokker osv. De ødelegger alt de tråkker på! Eneste formildende omstendighet er kanskje Olga på 90 som ikke klarer å ta av broddene selv, ikke tør å spørre noen om hjelp, og ikke hadde kommet seg ut blant folk uten. Men selv hun lager jo en stor kostnad for dem hun ødelegger gulvene til. Anonymkode: 9239c...d29 Nå er det mange fler enn Olga som er funksjonsnedsatt og har vanskelig for å bøye seg. Men mange steder tar nå grep. Dog er offentlig transport noe man betaler for å være på, så det blir en annen sak.. Anonymkode: 8d11b...07c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet mandag kl 09:01 #28 Del Skrevet mandag kl 09:01 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå er det mange fler enn Olga som er funksjonsnedsatt og har vanskelig for å bøye seg. Men mange steder tar nå grep. Dog er offentlig transport noe man betaler for å være på, så det blir en annen sak.. Anonymkode: 8d11b...07c Hæ? Fordi du betaler for å bli transportert, så skal du få ødelegge gulvet? Med denne logikken er det jo helt greit å sitte med skoa i setet. Jeg betaler jo! Jeg håper virkelig du bare ordla deg feil her... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:14 #29 Del Skrevet mandag kl 09:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er det mange fler enn Olga som er funksjonsnedsatt og har vanskelig for å bøye seg. Men mange steder tar nå grep. Dog er offentlig transport noe man betaler for å være på, så det blir en annen sak.. Anonymkode: 8d11b...07c Hvor mye betaler man ekstra for å få innvilget rett til å bedrive hærverk? Anonymkode: 6069a...a82 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:23 #30 Del Skrevet mandag kl 09:23 Jeg har aldri vurdert slike sko fordi bruksområdet blir så snevert. Sikkert veldig kjekt når man skal gå på glatta, men man kan jo ikke gå inn noen steder. Anonymkode: 26eb2...90b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:40 #31 Del Skrevet mandag kl 09:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 På mine piggsko fulgte det med et gummi trekk jeg tar over om jeg skal inn på butikken. Slike som dette https://www.obs.no/sko/brodder/2198651?srsltid=AfmBOooR6rLkVTBwtEr55iK3zdrmODmU7N8ec86pU5OKphRRcxbg3L7F Syns de er enklere å ta på og av enn brodder. Anonymkode: 7cfb0...b07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:47 #32 Del Skrevet mandag kl 09:47 Her har de begynt å sette en stol eller benk i inngangen til butikkene som man kan sitte på for å fikse piggskoene sine. Spes de sentrumsnære der mange går til. Anonymkode: aed5a...c75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:54 #33 Del Skrevet mandag kl 09:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen gang ikke fått lov til å komme inn pga piggskoene?? Husker en gang jeg hadde på brodder og jeg skulle hente noe kjapt butikken. Da fikk jeg beskjed om å ta av på føttene før jeg gikk inn. 🙄 Ts Anonymkode: 59c49...f63 Det finnes ikke 5-sekunder regel for piggsko, gulvet ødelegges fra første steg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hvis du er på tur og har på icebug...plutselig kommer du på at du må innom en kjapp tur på butikken. Men da må du avlyse butikken pga du ikke har på riktige sko. Er det slik det funker? Anonymkode: 59c49...f63 Det er slik det fungerer ja. Piggsko ødelegger gulv; bare ta deg noen runder med de på parketten hjemme, så ser du hva som skjer. Det samme skjer på fliser, trenger bare litt mer tid før skadene er synlige. Anonymkode: 14663...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:54 #34 Del Skrevet mandag kl 09:54 Brodder er noe griseri. Du tråkker i hundebæsj. Du skal inn i en butikk, tar av deg brodder infisert med 💩 og legger de i en pose i lomma. Æsj!🤢 Anonymkode: c4502...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet mandag kl 11:19 #35 Del Skrevet mandag kl 11:19 Bruker størrelse 36 så desverre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:40 #36 Del Skrevet mandag kl 16:40 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes ikke 5-sekunder regel for piggsko, gulvet ødelegges fra første steg. Det er slik det fungerer ja. Piggsko ødelegger gulv; bare ta deg noen runder med de på parketten hjemme, så ser du hva som skjer. Det samme skjer på fliser, trenger bare litt mer tid før skadene er synlige. Anonymkode: 14663...258 Det er ikke parkett i matbutikken. Har sett intervju med butikksjef som sa at brodder gikk helt fint, gulvene deres er laget for å tåle verre enn det. Men ser på innfellbare pigger likevel. Anonymkode: ed8d0...b5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:46 #37 Del Skrevet mandag kl 16:46 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det står til og med på skilter mange steder her. Anonymkode: 8d11b...07c Skilt burde vært unødvendig. Men det er en del som ikke er så oppegående. Anonymkode: f4dc1...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:42 #38 Del Skrevet mandag kl 19:42 Har vintersko med utfellbare brodder. Feller inn broddene i skoa når jeg skal innomhus på butikk etc. Anonymkode: a569f...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet mandag kl 20:34 #39 Del Skrevet mandag kl 20:34 Nei, jeg kjøpte med utfellbare pigger heller https://www.canadasnow.com/women/shoes/boots/mount-kimberley-broddar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:48 #40 Del Skrevet mandag kl 20:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vintersko med utfellbare brodder. Feller inn broddene i skoa når jeg skal innomhus på butikk etc. Anonymkode: a569f...213 Smart. Hva heter skoene? Anonymkode: 59c49...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå