AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:53 #1 Del Skrevet søndag kl 23:53 Hei. Flere år med barn med skolevegring, mye jobb (leder stilling), og samtidig ta vare på hus, barn, mann og meg selv er jeg nå helt nede i kjelleren. Eldste med skole vegring går hos BUP men er mye borte fra skolen (ung skole), og hvis man kunne ha bekymret seg i hjel - da hadde jeg nok greid det. Jeg gåter hver dag, sover dårlig, kort lunte, orker ikke noe, tenker det er best om jeg ble borte en stund. Er så lei. Ble sendt til akutten forrige dagen pga kraftige bryst smerter og svimmelhet. Stress var årsaken… Fikk gradert sykemelding fra legen, for det å jobbe noe hjelper (kobler av), men har siden dette vært så lang nede i kjelleren at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut. Går i behandling, gratis tilbud via kommunen, annenhver uke, men tar tid å endre ganske mønster. Samtidig har barnet vært mer borte fra skolen og jeg er så utrolig bekymret, spesielt for det sosiale (har få venner i utgangspunktet). Jeg må kanskje innse at dette tar tid for barnet å blir bedre, men i mellomtiden - hva skal jeg gjøre? Sitter våken midt på natten, skjelver og er kald. Jeg bare eksisterer… Anonymkode: 9b387...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:55 #2 Del Skrevet søndag kl 23:55 Ts, glemte å nevne. Noen har tipset meg om antidepressiva eller angst tabletter. Noen erfaring? Anonymkode: 9b387...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:42 #3 Del Skrevet mandag kl 00:42 Sykmeldt deg 100 prosent.Så tar du ting derifra.❤️ Anonymkode: db653...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:45 #4 Del Skrevet mandag kl 00:45 Jeg skrev akkurat et råd i en annen tråd om barn med skolevegring, vet ikke om det er din tråd? Tipset om noe som heter bekymringstid, det vil si at du har en fast tid som du tenker på bekymringene dine i løpet av en dag og resten av dagen må du utsette bekymringen frem til det tidspunktet du har avtalt med deg selv. Problemet med å bekymre seg hele dagen er at det går veldig ut over helsen din og det hjelper heller ingenting på problemstillingen. Det du behøver å tenke rundt en slik situasjon tar rett og slett ikke mer tid enn f.eks. 15 minutter per dag. Når du bruker mer tid enn det så går du bare i sirkler og sliter deg selv ut. Anonymkode: 5d9a0...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå