AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Bare fordi? Eller finnes det regler mot sånt? Dette er et helt hypotetisk spørsmål altså. Kom bare innpå tanken da jeg var på sykehus for litt siden. Anonymkode: 1aeef...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det som du kaller legefrakk blir brukt av både leger (ofc), sykepleier av og til, bioinginører, sykehuspresten, helsesekretærer, sekretærer, ernæringsfysiolog, sexolog, logoped osv, alt etter hva hver enkelt syns er komfortabelt. Eneste regelverket er vel at du skal gå med uniform på jobb, lite sminke, hår oppsatt og så er det iallfall på mitt sykehus skille på farge fra kantineansatte, operasjon og resten av sykehuset. Men med det sagt vil jeg tenke at å være sykepleier og å bruke frakk utenpå uniformen må være veldig tungvindt under stell o.l. Anonymkode: 74eb5...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hos oss (på sykehjem) kan vi det, om vi vil, fordi alle arbeidsdraktene henger sammen og vi kan velge fritt, men vi gjør det ikke. De er lange og upraktiske til å ha på i fks stell, mating osv. Anonymkode: 6d6fc...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Det hender jeg har på meg en for varme hvis jeg har glemt hettejakke ja, jeg er ikke sykepleier heller, men vernepleier. Jobber på sykehus. Ingen som bryr seg her. Anonymkode: c7011...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå