AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden For dere som har snust og sluttet for å bli gravid. Hvor lang tid tok det før dere sluttet å snuse til dere ble gravid?💕 Anonymkode: 81f87...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det tok 15 minutter 😅 Tok siste snus 15 min før innsett av embryo. Så det teller sikkert ikke. Anonymkode: 84382...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hmm nei kanskje ikke🤣Jeg og samboer har prøvd i 1 år allerede der vi har snust av og på. Fortsatt ingenting. Vi er unge og aktive så jeg får det ikke til å stemme??? Anonymkode: 81f87...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg snuste under hele prøveperioden. Ble gravid i pp8 og sluttet å snuse i det øyeblikket testen ble positiv. Tror ikke snusing skal ha så mye innvirkning på fertilitet, hvertfall ikke hos kvinner. Mener jeg har lest et sted at det kan ha noe å si for menn. Hvis dere har prøvd et år har dere uansett rett til å få hjelp, start med en tur til legen. Anonymkode: febaf...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Sikkert ikke det svaret du vil ha men jeg snuste i det pinnen fikk 2 streker (ikke planlagt men velkommen 🫶) 🙈 Kastet snusen med engang og rørte den ikke igjen 🤗 Anonymkode: db20f...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå