Gå til innhold

Hvorfor syntes egentlig mennesker at sex er så pinlig tema?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har null interesse for andres sexliv, nakne kropper, religiøse overbevisninger eller lignende. Ikke skam, bare uinteressant å høre om andres og privat å dele med andre.   Jeg har ikke noe behov for å kle meg naken å vise meg frem heller, foretrekker å ikke utsette andre for min kropp. Jeg misjonerer ikke om mine religiøse (eller politiske) overbevisninger heller.

Jeg tar hensyn til andre, samme som jeg ikke  prater med ukjente eller prater om noe andre ikke ser ut til å bry seg om. 

Vil du prate sex, religion ++ så finn likesinnede, det er ikke meg. 

Anonymkode: 90756...6bf

Å ha null interesse for sex og samtidig være inne på og svare på temaet "seksualitet", er jo litt rart.

Jeg går sjelden inn på restauranter med en uinteressant meny for å fortelle at den er av null interesse for meg...

Anonymkode: 8ac9a...783

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jasså du har «Null interesse for andres sexliv…» Litt spesielt at du er i dette forumet da kanskje..? 

Anonymkode: 91d2e...eaf

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å ha null interesse for sex og samtidig være inne på og svare på temaet "seksualitet", er jo litt rart.

Jeg går sjelden inn på restauranter med en uinteressant meny for å fortelle at den er av null interesse for meg...

Anonymkode: 8ac9a...783

Ikke meg dere siterer, men jeg kom inn hit via forsiden. Går aldri inn i dette underforumet og har hatt det blokkert på tidligere brukere (note to self, må få gjort det igjen) nettopp pga. at jeg blir overgitt av å se trådtitlene og 99% av temaene er uinteressante. Gjelder sikkert ikke bare for meg. 

Anonymkode: ca377...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...