Gå til innhold

Menn som ikke tilbyr å betale

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (Akkurat nå):

Dette er dobbeltmoralen. Overskriften er menn som ikke tilbyr å betale. Er du likestilt, betaler du baby. No questions asked. 

Er du med på gangbangs, men mener at menn burde ta regninga er du ikke likestilt. 

Inviterer du noen på en svindyr restaurant, så er det ufint å forvente at dama setter seg i kredittgjeld for å spise mat sammen med deg. Det har ingenting med gangbangs å gjøre. Hvorfor inviterer du ikke på en kaffe eller en rimeligere restaurant?

Anonymkode: 81139...0f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (2 minutter siden):

Dette er dobbeltmoralen. Overskriften er menn som ikke tilbyr å betale. Er du likestilt, betaler du baby. No questions asked. 

Er du med på gangbangs, men mener at menn burde ta regninga er du ikke likestilt. 

Nei det blir ikke tilbudt for det forventes at du betaler for deg selv. Ingen dobbelmoral i det.

Anonymkode: abde4...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kun tradisjonelle kvinner fortjener tradisjonell behandling av menn.

Anonymkode: 4fd88...26c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun tradisjonelle kvinner fortjener tradisjonell behandling av menn.

Anonymkode: 4fd88...26c

Amen brother 🙌🙏

Anonymkode: abde4...b4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier du, å ber dem på dyre steder.

Føler du setter denne fellen for dem.   - Betaler du ikke, har du ikke krav på rettigheter, ikke min feil.

Du blir ikke kulere av å skrive baby. Hersketeknikk. Nok et minuspoeng ✍️

Å jo, å være likestilt er å kunne bestemme over eget liv, som å ha en egen jobb eller inntekt, kunne bestemme over egen kropp, viten om at loven er på din side om noen tror de eier deg, for det kan ingen, eller bør ingen kunne her i Norge. Det handler om menneskerettigheter.

Hvem som betaler mat eller hvilken sex du har, så fremt alt forekommer frivillig og samtykkende, går ikke imot noens menneskerettighet. Ingen blir fratatt rettigheter på vei ut fra en restaurant om noen betaler for dem, de er akkurat samme person som før de gikk inn dit.

Anonymkode: 0f364...21a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en feminist, tar du halvparten av regninga på et helt vanlig sted med normale priser. Har du latt menn betale middag og drinker med noen hederlige unntak vil du kun ha alle fordelene likestilling gir, men ingen av ulempene. Skal vi holde døren for dere og bære kofferten også? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (1 minutt siden):

Er du en feminist, tar du halvparten av regninga på et helt vanlig sted med normale priser. Har du latt menn betale middag og drinker med noen hederlige unntak vil du kun ha alle fordelene likestilling gir, men ingen av ulempene. Skal vi holde døren for dere og bære kofferten også? 

Men du inviterer ikke til steder med normale priser. Min mann bærer tunge ting for meg. Jeg baker til ungenes idrettsarrangement for ham. Vinn-vinn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker "sterke, selvstendige" kvinner som betaler alt selv.

Anonymkode: 52aef...5de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker "sterke, selvstendige" kvinner som betaler alt selv.

Anonymkode: 52aef...5de

Da kan du invitere på date som ikke koster penger. Hvorfor skal en dame påføres en utgift fordi DU vil på restaurant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du inviterer ikke til steder med normale priser. Min mann bærer tunge ting for meg. Jeg baker til ungenes idrettsarrangement for ham. Vinn-vinn.

Jo jeg gjør det, Dette skrev jeg:   jeg har valgt noen få dyre restauranter og tar ansvar og regningen for det. Dette er med andre ord unntaket. Så er dette det eneste folk henger seg opp i. 

Mannen bærer tunge ting og du baker. Dette er tradisjonelle kjønnsroller. Jeg trives med det. 

Jeg har et tosifret antall millioner i aksjefond som i år er opp 32%. Dette ved siden av min fastlønn innen finans. De fleste år har jeg noen millioner til forbruk etter skatt, men så mye bruker jeg ikke. Hun jeg er sammen med har andre kvaliteter og mange av dem. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nopeee

I utgangspunktet så tenker jeg at enhver betaler for seg selv, og om jeg hadde blitt invitert på en dyr restaurant så hadde jeg sagt at det har jeg nok ikke råd til. Så da måtte han jo tilby seg å betale om vi skulle gått dit, men da hadde jeg jo bare bestilt det billigste, og ingen alkohol uansett fordi jeg føler meg ukomfortabel med å "bruke" andres penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo jeg gjør det, Dette skrev jeg:   jeg har valgt noen få dyre restauranter og tar ansvar og regningen for det. Dette er med andre ord unntaket. Så er dette det eneste folk henger seg opp i. 

Mannen bærer tunge ting og du baker. Dette er tradisjonelle kjønnsroller. Jeg trives med det. 

Jeg har et tosifret antall millioner i aksjefond som i år er opp 32%. Dette ved siden av min fastlønn innen finans. De fleste år har jeg noen millioner til forbruk etter skatt, men så mye bruker jeg ikke. Hun jeg er sammen med har andre kvaliteter og mange av dem. 

Vi har ikke tradisjonelle kjønnsroller, da begge jobber og jeg tjener mer enn ham. Vi deler også på husarbeid, snømåking, oppussing osv. Dine millioner hadde ikke imponert meg. Men det er fint at du har funnet deg en golddigger. Gratulerer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tradisjonelle kjønnsroller, da begge jobber og jeg tjener mer enn ham. Vi deler også på husarbeid, snømåking, oppussing osv. Dine millioner hadde ikke imponert meg. Men det er fint at du har funnet deg en golddigger. Gratulerer.

Man må være intelligent, hardtarbeidende og villig til å ta risiko for å ende opp med økonomisk trygghet på et visst nivå. Det er stort sett SV-damer som mener at dette ikke er imponerende. I de fleste andre land skjønner folk at det heter å skape verdier, skatt til velferdssamfunnet og arbeidsplasser til ansatte som kan brødfø sin familie. Det motsatte hadde vært å være NAVer. Det krever lite av mennesker. 

Ingen damer vet at jeg har penger før etter at de viser interesse for meg. Da hadde jeg alltid lurt på om de liker meg eller pengene. Maaemo er ikke første date. Det er femte. At jeg har penger reflekterer ikke negativt på jenter jeg velger å gå ut med. 

Damene har noe til felles hvertfall. De er ikke negative ovenfor menn på generell basis og ber meg ikke om å suge min egen pikk, i kontrast til en tidligere kommentar her inne. Ikke et spesielt høyt krav, men sånne kommentarer tar seg dårlig ut på Tinderprofilen din. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (3 minutter siden):

Man må være intelligent, hardtarbeidende og villig til å ta risiko for å ende opp med økonomisk trygghet på et visst nivå. Det er stort sett SV-damer som mener at dette ikke er imponerende. I de fleste andre land skjønner folk at det heter å skape verdier, skatt til velferdssamfunnet og arbeidsplasser til ansatte som kan brødfø sin familie. Det motsatte hadde vært å være NAVer. Det krever lite av mennesker. 

Ingen damer vet at jeg har penger før etter at de viser interesse for meg. Da hadde jeg alltid lurt på om de liker meg eller pengene. Maaemo er ikke første date. Det er femte. At jeg har penger reflekterer ikke negativt på jenter jeg velger å gå ut med. 

Damene har noe til felles hvertfall. De er ikke negative ovenfor menn på generell basis og ber meg ikke om å suge min egen pikk, i kontrast til en tidligere kommentar her inne. Ikke et spesielt høyt krav, men sånne kommentarer tar seg dårlig ut på Tinderprofilen din. 

Å ha penger gjør ikke noen til en god person å tilbringe tid med. Det er ikke penger som lytter til deg eller gir deg en klem.

Om du er ufin, et du ufin, penger eller ei.

Å kommentaren om å suge egen pikk gikk over hodet ditt, så mye for å være intelligent. Han sa, likestilling er at damer også betaler, så hun sa, ja, så du kan ikke forvente at noen lager mat til deg eller suger pikken din. Den var en fortsettelse med den samme tankegangen, om at et kjønn er kravstort. Nå har vi slikking også, men jeg vet ikke jeg, skjønnte at det handlet om ironien om at lange menn sier dette og fortsatt bidrar lite hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ha penger gjør ikke noen til en god person å tilbringe tid med. Det er ikke penger som lytter til deg eller gir deg en klem.

Om du er ufin, et du ufin, penger eller ei.

Å kommentaren om å suge egen pikk gikk over hodet ditt, så mye for å være intelligent. Han sa, likestilling er at damer også betaler, så hun sa, ja, så du kan ikke forvente at noen lager mat til deg eller suger pikken din. Den var en fortsettelse med den samme tankegangen, om at et kjønn er kravstort. Nå har vi slikking også, men jeg vet ikke jeg, skjønnte at det handlet om ironien om at lange menn sier dette og fortsatt bidrar lite hjemme.

Mange* ikke lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (9 minutter siden):

Jeg har ingen tinderprofil. Det hadde tatt seg ut å ha det når man er gift.

Grunnen til at dine penger ikke imponerer meg, er fordi jeg selv var oppnådd mye i dette livet. Jeg vet at det er hardt arbeid. Men pengene dine imponerer altså ikke meg. Helmer ikke dyre restauranter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Da kan du ikke forvente at dama lager middag til deg eller suger pikken din. Likestilling. Sug din egen pikk.

Så spandering og suging går hånd i hånd? Så det er en seksuell transaksjon da sier du? 

Anonymkode: 13af6...5ae

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spandering og suging går hånd i hånd? Så det er en seksuell transaksjon da sier du? 

Hahahhaaha der avslørte du noe 😄 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Men menn forventer ofte at damene gjør ting for dem uten å yte noe tilbake. Mange forventer blowjob, men nekter å slikke. Mange forventer at dama tar 50 prosent av det økonomiske, og at hun tar det meste med huset.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mipsmaster skrev (1 minutt siden):

Hahahhaaha der avslørte du noe 😄 

Nå føler du deg så lur og smart, sikkert. Gratulerer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...