AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:53 #1 Del Skrevet søndag kl 19:53 Sånn som mange kjendiser har. Jeg har blekeskinner og hjemmebleking jeg har fått hos tannlegen, men disse har liten/ingen effekt…har prøvd et par år. Anonymkode: ce355...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:56 #2 Del Skrevet søndag kl 19:56 Har hatt lite effekt av tannkremer og sånt, men fikk mye hvitere tenner da jeg kuttet ut brød og andre karborike matvarer. Anonymkode: 7f727...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:51 #3 Del Skrevet mandag kl 08:51 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har hatt lite effekt av tannkremer og sånt, men fikk mye hvitere tenner da jeg kuttet ut brød og andre karborike matvarer. Anonymkode: 7f727...43c Har heller ikke hatt noen effekt av forskjellig kremer eller bytting av matvarer dessverre. Lurer på om sånn laserlys hos tannlegen er bedre? Ts Anonymkode: ce355...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:55 #4 Del Skrevet mandag kl 08:55 Hvis du skyller munnen grundig med vann etter HVER gang du har inntatt mat/drikke i munnen. Da vil se bedring på misfarging Anonymkode: 08af5...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:56 #5 Del Skrevet mandag kl 08:56 Kjendiser har kritthvite tenner fordi det ikke er naturlige tenner 😅 i tillegg brukes det filter og sminke for å gjøre tennene hvitest mulig. Bare pass på at du ikke ender opp med å se ut som Cesar milan eller ødelegger de naturlige tennene dine på veien - blendahvit smil er ikke verdt det om du ødelegger emaljen og får enorme smerter på veien. Anonymkode: 0a9dc...718 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #6 Del Skrevet mandag kl 08:57 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn som mange kjendiser har. Jeg har blekeskinner og hjemmebleking jeg har fått hos tannlegen, men disse har liten/ingen effekt…har prøvd et par år. Anonymkode: ce355...2dc Ikke alle som får kritthvite tenner, det kommer an på emaljen din. Anonymkode: 494ed...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #7 Del Skrevet mandag kl 08:57 Mange av de har skallfasetter og du vil aldri klare å få dine naturlige tenner så hvite. Anonymkode: da053...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:24 #8 Del Skrevet mandag kl 09:24 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn som mange kjendiser har. Jeg har blekeskinner og hjemmebleking jeg har fått hos tannlegen, men disse har liten/ingen effekt…har prøvd et par år. Anonymkode: ce355...2dc Skal du ødelegge tenne dine på sikt, så kan du begynne med sterke blekemidler og kjemikalier i munnen. En tannlege sa til meg for noen mnd siden, at hun angrer bittert på at hun hadde bleket tenne sine tidligere, fordi de nå smuldret bort, og måtte bygges opp igjen med gjevne mellomrom. Snart ville hun måtte sette krone på flere av fortennene sine. Og når det ikke holdt måtte hun ha implantater. Så tenk deg om, det ser kanskje fint ut i dag, men om ti eller 20 år så har du et kjempeproblem, som koster en formue å fikse. Anonymkode: 52116...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:12 #9 Del Skrevet mandag kl 10:12 Puss tenna med aktivt kull,gjerne tannkrem med kull i tillegg Anonymkode: 6796d...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:13 #10 Del Skrevet mandag kl 10:13 Noen har naturlig hvitere tenner enn andre. Jeg har selv prøvd tannbleking med skinne fra tannlegen, uten store resultater. Tannlegen min forklarte meg at noen mennesker har en gråblå undertone på tennene, mens noen har en gulere tone naturlig. De som har en gråblå tone får da selvfølgelig hvitere tenner, mens de som har en gul tone naturlig vil slite med å få kritthvite tenner. Og de man ser på TV/sosiale medier med tenner som skinner har ofte skallfasetter eller lignende. Det er ikke deres medfødte tenner. Anonymkode: bf6db...6d4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:15 #11 Del Skrevet mandag kl 10:15 Har god effekt av skinne fra tannlege + sonicare tannbørste, og Marvis tannkrem Men kritthvite blir de ikke. Da må man ha kroner, eller ty til blekemidler som er så sterke at de vil ødelegge tennene. Og det er det ikke verdt. Og ikke pent heller. Anonymkode: 099f5...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:18 #12 Del Skrevet mandag kl 10:18 Du bør vel heller spørre deg: Hvorfor få kritthvite tenner? Anonymkode: 711af...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:19 #13 Del Skrevet mandag kl 10:19 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Skal du ødelegge tenne dine på sikt, så kan du begynne med sterke blekemidler og kjemikalier i munnen. En tannlege sa til meg for noen mnd siden, at hun angrer bittert på at hun hadde bleket tenne sine tidligere, fordi de nå smuldret bort, og måtte bygges opp igjen med gjevne mellomrom. Snart ville hun måtte sette krone på flere av fortennene sine. Og når det ikke holdt måtte hun ha implantater. Så tenk deg om, det ser kanskje fint ut i dag, men om ti eller 20 år så har du et kjempeproblem, som koster en formue å fikse. Anonymkode: 52116...0a5 🥶 skrekkelig opplevelse. Da er planen om tannbleking avlyst, å det er trist for jeg føler de er så gule. Men bedre å føle seg stygg enn å ødelegge tennene. Tror egentlig noen kjendiser har falske tenner. Anonymkode: 2fc7c...001 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:21 #14 Del Skrevet mandag kl 10:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🥶 skrekkelig opplevelse. Da er planen om tannbleking avlyst, å det er trist for jeg føler de er så gule. Men bedre å føle seg stygg enn å ødelegge tennene. Tror egentlig noen kjendiser har falske tenner. Anonymkode: 2fc7c...001 Norsk tannlege med godkjente midler - det er helt trygt. De bruker svakere midler enn i for eksempel USA. Anonymkode: 099f5...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 #15 Del Skrevet mandag kl 21:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Norsk tannlege med godkjente midler - det er helt trygt. De bruker svakere midler enn i for eksempel USA. Anonymkode: 099f5...e4b Det var ikke det tannlegen sa til meg da jeg bad om bleking. Da kom advarselen og hennes egen erfaring frem, og jeg sa takk og farvel til tanken om bleking. Eller tror du på ramme alvor at tannleger kjøper blekemidler på nett og bruker det de får på billigsalg? Anonymkode: 52116...0a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet mandag kl 23:41 #16 Del Skrevet mandag kl 23:41 Kaffe, te, sigaretter og snus kan gi misfarging på tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:42 #17 Del Skrevet mandag kl 23:42 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 🥶 skrekkelig opplevelse. Da er planen om tannbleking avlyst, å det er trist for jeg føler de er så gule. Men bedre å føle seg stygg enn å ødelegge tennene. Tror egentlig noen kjendiser har falske tenner. Anonymkode: 2fc7c...001 Litt av en tannlege som ikke vet hvordan hun bleker tennene trygt. Ingen blekemidler i Norge gir slike skader som denne anonyme beskriver Anonymkode: f609d...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 02:12 #18 Del Skrevet tirsdag kl 02:12 Jeg bleket tennene hos tannlegen for 10-12 år siden, og i årene etterpå har emaljen begynt å sprekke litt og små biter har falt av. Tør ikke å bleke mer😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 02:19 #19 Del Skrevet tirsdag kl 02:19 Har en afrikansk venninne som sa at hun hadde hvite tenner fordi hun tygget på kull. Vanlig der hun kommer fra, sa hun. Anonymkode: bb86f...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:56 #20 Del Skrevet tirsdag kl 06:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var ikke det tannlegen sa til meg da jeg bad om bleking. Da kom advarselen og hennes egen erfaring frem, og jeg sa takk og farvel til tanken om bleking. Eller tror du på ramme alvor at tannleger kjøper blekemidler på nett og bruker det de får på billigsalg? Anonymkode: 52116...0a5 Om dette stemmer ville jeg ikke hatt mye tillit til denne tannlegen... For bleking er en del av utdannelsen, og et trygt produkt norske tannleger tilbyr. Jeg fikk blekeskinne for 15 år siden, og tennene mine er sterke og fine. Har etter det diskutert bleking hver gang jeg har vært innom ulike tannleger, og de fleste viser til hva de selv gjør. Anonymkode: 099f5...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå