Gå til innhold

Aggressiv oppførsel, sinne og skrik - Hvor ofte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kygos skrev (18 timer siden):

Classic. Hadde en mann utagert på den måten hadde KG erklært psykisk vold. Når en kvinne holder på sånn så er det mannens ansvar å få slutt på det? 

Eh. Det ser vel ikke akkurat ut til at denne hurpa er istand til å se seg selv og gjøre nødvendige endringer? Eller? 

Å sette grenser for seg selv og avslutte giftige forhold må man gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Par i 40-årene, som har vært sammen i 20 år. 

Opphetede diskusjoner. Går litt i bølger, virker nesten som om vi går inn i en litt dårlig periode der begge har piggene litt ute, før det blåser over igjen og det ikke er en diskusjon på uker. Sist gikk det ut på at han brukte feil krydder i en matrett, i kombinasjon med at jeg var litt sliten (derfor han tok over matlagingen, som egentlig var min rett), vanligvis ville jeg bare tenkt "jaja, da blir det slik". Men vi er ferdig på ca 5 minutter, har aldri lagt oss som uvenner. 

Men;

Utagerende - aldri

Skriking - aldri

Banning - aldri

Trusler - da hadde jeg faktisk brutt. 

Anonymkode: 38e67...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla<3 skrev (15 timer siden):

Har vært sammen i 20 år. Uaktuelt å skrike til hverandre og kalle hverandre stygge ting. Hvilket eksempel ville det vært for ungene?

Leste denne etter å ha lagt ut mitt innlegg. 

Vi har ikke barn, ellers hadde vi selvfølgelig ikke hatt en opphetet diskusjon om riktig krydderbruk over matlagingen 😅

Passer nevøer og nieser en del i helger, og har aldri diskutert høyt foran dem. Da blir det bare en rask himling med øynene, uten at de ser det. 

Hvis TS og kona har barn hjemme når det som beskrives i HI skjer, så er det jo helt forferdelig. 

Anonymkode: 38e67...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...