AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg lurer på hvor ofte dere krangler, hvordan krangelen utarter seg, og hvordan dere løser det. Vi er et ektepar på snart 50 og vi har bodd sammen i ca 20 år. Hun er mye frustrert, sint, «utagerende sint» og generellt kranglete. Det jeg lurer på mest hvor ofte dere krangler sånn skikkelig med høye stemmer, skriking, banning, trusler osv. Jeg opplever dette ca en gang per måned, men jeg blir sliten av det. Det gjør noe med meg og forholdet føler jeg. Hva er vanlig? Gode råd? Anonymkode: dcd27...d57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Aldri. Anonymkode: 13307...0bd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden For meg er ikke skriking, banning, utagering og trusler "krangling". Det bikker heller over i trakassering og psykisk vold. Hadde aldri utsatt min partner for dette, ei heller godtatt det selv. Anonymkode: e82e2...5a1 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Aldri kranglet slik på 18 år sammen 🤷🏼♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg lurer på hvor ofte dere krangler, hvordan krangelen utarter seg, og hvordan dere løser det. Vi er et ektepar på snart 50 og vi har bodd sammen i ca 20 år. Hun er mye frustrert, sint, «utagerende sint» og generellt kranglete. Det jeg lurer på mest hvor ofte dere krangler sånn skikkelig med høye stemmer, skriking, banning, trusler osv. Jeg opplever dette ca en gang per måned, men jeg blir sliten av det. Det gjør noe med meg og forholdet føler jeg. Hva er vanlig? Gode råd? Anonymkode: dcd27...d57 Hva gjør du for å roe ned situasjonen? Gir du henne en klem, hjelper du til i hus og hjem? Avlaster henne? Kjefter du på henne og lar hun ta alt? Støtter du henne eller bare i gode dager? Kan det ligge noe bak? 1gang i måneden høres ut som pms. Husk at damer trenger ekstra støtte da og er ekstra sårbare. Damer har masse hormoner og ikke alltid det er lett å styre de. Når mannen i tilegg ber deg skjerpe deg, blir sint, ber deg holde kjeft eller ta deg sammen da blir det fort å koke over. Omsorg og kjærlighet vil nok hjelpe langt på vei. Anonymkode: d9540...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Nei, vi har et minstemål av danning, sjølvkontroll og respekt for einannan. Det du skildrar er ikkje normalt. Anonymkode: 4758f...03e 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Overhodet ikke greit, da eksen min begynte sånn var det over. Ta vare på deg selv ❤️ Anonymkode: e02ed...a3c 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Aldri. Trusler, virkelig? Det er da langt utenfor normal atferd. Anonymkode: 2c99f...163 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Overgangsalder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Han holdt på sånn da barna var små. Sint om de var mye oppe om nettene/ syke. Og irritert når jeg og barna " gikk i veien " for han når han hadde planer . Han har blitt bedre - hever ikke stemmen lenger ..men nå driver han mrd silent treatment, slamrer med skuffer og dører, og er passiv aggressiv i stedenfor... Tror sånne folk aldri endrer seg eller angrer - de bare viser det på nye måter Anonymkode: 7a8fb...082 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Aldri 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Vi kranglet aldri sånn. No passion. Nå er vi separert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. Det du beskriver er ikke krangling men psykisk vold. Anonymkode: 47a3a...78c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Vi kan ha diskusjoner, men hever aldri stemmen eller blir aggressive. Er kona di i overgangsalderen? Hormoner kan spille inn i dette mønsteret. Har hun vært hos legen? Jeg tenker at hvis dette er unormal oppførsel fra henne, og det nylig har startet, bør hun sjekke om det er noe som skyldes dette. Hva sier hun i fredstid, hvis dere snakker om det da? Anonymkode: 0f524...96f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg lurer på hvor ofte dere krangler, hvordan krangelen utarter seg, og hvordan dere løser det. Vi er et ektepar på snart 50 og vi har bodd sammen i ca 20 år. Hun er mye frustrert, sint, «utagerende sint» og generellt kranglete. Det jeg lurer på mest hvor ofte dere krangler sånn skikkelig med høye stemmer, skriking, banning, trusler osv. Jeg opplever dette ca en gang per måned, men jeg blir sliten av det. Det gjør noe med meg og forholdet føler jeg. Hva er vanlig? Gode råd? Anonymkode: dcd27...d57 Aldri. Det hjelper deg sikkert ikke, men det høres ikke normalt ut ut fra min erfaringer. Og det høres i hvert fall ikke sunt og godt ut ❤ Anonymkode: 91d5e...db4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. Det høres ut som psykisk vold Anonymkode: 103a7...884 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Aldri har han eller jeg hevet stemmen mot hverandre, men vi kan banne om det skjer andre ting som f.eks at jeg slo tåa da jeg sparket borti veggen, osv. Anonymkode: 905f1...247 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Vi krangler aldri på den måten. Men jeg vokste opp med det hjemme, moren min var sånn, og hun sliter med seg selv og regulering. Vi har ingen kontakt i dag. Nå er jeg selv ca 50 og har heldigvis ikke de problemene. Det kan være hormonelt med din kone, hvis det er månedlig og hun er i gang med overgangsalder. Sier hun unnskyld, har hun selvinnsikt? Hun bør få hjelp med dette før hun skyver deg og andre fra seg. Anonymkode: d672d...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg og manne har vært sammen i 17 år, gift i 12. Vi har aldri kranglet på den måten du beskriver. Aldri skreket eller ropt til hverandre, aldri trusler av noe slag. I mine øyne er det ikke normalt å oppføre seg slik. Anonymkode: c7fee...38a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Var gift i 25 år. Kranglet iblant, men aldri med hyling, skriking og trusler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå