Gå til innhold

Ville du datet en med mye/store arr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må nødvendigvis bli deformert hvis man har svære arr over hele kroppen

Anonymkode: 38862...18c

Der tror jeg at vi får være enige om å være uenige for jeg tenker det kommer helt an på. Ha en fortsatt fin kveld 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store arr er kanskje ikke estetisk vakkert. Likevel er det slik at personlighet harstor betydning for hva jeg synes er attraktivt og ikke, så har du en personlighet jeg forelsker meg i er det det viktigste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Der tror jeg at vi får være enige om å være uenige for jeg tenker det kommer helt an på. Ha en fortsatt fin kveld 😊

I like måte 😊

Anonymkode: 38862...18c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store og skjemmende arr over hele magen etter diverse operasjoner. Men de er en del av meg og jeg kunne egentlig ikke bry meg mindre. Hvis noen synes de er så stygge at de er avtennende så er det ikke mitt problem. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var i en ulykke for noen år siden, og måtte gjennom mange store operasjoner, som betyr at jeg har mange store arr over hele kroppen. Ville dette vært en dealbreaker for deg, eller gjør det ikke noe?

Anonymkode: 61fc3...307

Hadde absolutt ikkje vore nokon dealbreaker for min del 🙂

Anonymkode: 344bc...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske mange centimeter med arr i ansiktet etter ulykke. Jeg var så glad for å overleve og ikke være lammet at jeg aldri har brydd meg om arrene.

Bortsette fra rett etter ulykken så har få kommentert arrene, og nå er det svært få som tenker over dem, og mange legger ikke en gang merke til at jeg har dem. Årsaken til det er nok fordi jeg selv ikke bryr meg om dem.

Jeg har heller aldri forsøkt å skjule dem.

Du er i livet i dag fordi kroppen din greide å hele seg etter ulykken, Ts. Vær glad for det, og aksepter deg selv akkurat slik du er! Når du aksepterer arrene og ikke bryr deg om dem så vil andre legge mindre og mindre merke til dem også, selv når de er synlige.

Jeg har selv møtt personer med mer arr i ansiktet enn jeg selv har. Etter en kort tid så legger jeg ikke merke til arrene, som om man blir litt blind for dem, at hjernen ser helheten istedenfor fordi den blir vant med det og heller konsentrerer seg om relasjonen enn helt uviktige arr.

Anonymkode: 0d8e7...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under vikingtiden var det status blant menn ovenfor kvinner med synlige arr på kroppen. Men nå som de fleste sitter i ro foran en datamaskin store deler av dagen blir det jo selvfølgelig mindre av dette🤣

Anonymkode: 2bdb0...7bb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en bilulykke som tenåring og har det jeg selv synes er veldig stygge arr, og ja, litt deformert. Likevel har aldri noen dates brydd seg om det, det er bare jeg som misliker arrene mine.

Anonymkode: 52cb6...fa7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...