AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg var i en ulykke for noen år siden, og måtte gjennom mange store operasjoner, som betyr at jeg har mange store arr over hele kroppen. Ville dette vært en dealbreaker for deg, eller gjør det ikke noe? Anonymkode: 61fc3...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Absolutt ikke. Jeg vil ha en mann som er trygg emosjonellt og psykisk, har et greit forhold til penger, alkohol, gambling, og har det bra med seg selv. Utseende kommer langt bak alt dette for meg. Anonymkode: 1ccd1...b22 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Nei, hvorfor skulle det ha vært dealbreaker? Anonymkode: 6d7de...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Uten tvil, jeg er mer opptatt av det som er på innsiden og i hodet enn det ytre førsteintrykket fordi det kan bedra så inni hampen mens det på innsiden, den du ER varer evig. Jadda, teit men sånn er det - Den du faktisk er betyr mer enn annet for mennesker med dybde, det er kun grunne folk som ikke er verdt å samle på som tenker ulikt slik jeg ser det. Anonymkode: fa423...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Min mann har arr etter hjerteoperasjon, arr langs hodet etter inngrep, nedover hele leggen pga ulykke. Aldri temkt over. Anonymkode: f27ca...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har også masse arr etter mange operasjoner, og jeg har aldri hørt noen av mine partnere si noe om at det gjør meg mindre attraktiv, så ikke tenk på det. Hiv deg ut i datingen! ❤️ Anonymkode: 42aa6...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Syns arr ser ganske kult ut, faktisk. Og plager meg definitivt ikke, ville på ingen måte vært en dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Synes ikke det er så pent å være deformert Anonymkode: 38862...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Synes ikke det er så pent å være deformert Anonymkode: 38862...18c Deformert? Håper du bare skriver dette for å spisse debatten og du faktisk ikke mener det. Jeg er helt sikker på at du har noen nær deg som har en kropp som det synes har vært igjennom litt. For alt du vet kan du være neste ut der. Håper du er rausere i real life, for ingen er deformerte på grunn av arr. Små som store. 🩵 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Arr går helt fint. Jeg har mine jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Det hadde jeg ikke tenk på. Null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Anonymkode: ac500...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Nei, det hadde jeg ikke brydd meg om. Kanskje hvis det var arr etter selvskading, da hadde jeg blitt skeptisk. Anonymkode: 611ee...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde ikke brydd meg om arr. Det er en del av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Ja så lenge du virkar grei ellers. Uansett så syn eg dei fleste arr er finere enn dei fleste tatoveringer. Anonymkode: cedf9...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Null problem! Har mine arr etter et levd liv og operasjoner jeg og – har aldri hørt noen klage på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Mannen til ei jeg kjenner har massivt arr over halve ansiktet etter en ulykke før de traff hverandre. Ikke noe problem for dem i hvert fall. Anonymkode: 41780...2ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Daisy-love skrev (45 minutter siden): Deformert? Håper du bare skriver dette for å spisse debatten og du faktisk ikke mener det. Jeg er helt sikker på at du har noen nær deg som har en kropp som det synes har vært igjennom litt. For alt du vet kan du være neste ut der. Håper du er rausere i real life, for ingen er deformerte på grunn av arr. Små som store. 🩵 Klart det kan skje hvem som helst. Jeg trenger ikke å synes at det er pent Anonymkode: 38862...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klart det kan skje hvem som helst. Jeg trenger ikke å synes at det er pent Anonymkode: 38862...18c Men at en ikke synes noe er pent, betyr ikke at det nødvendigvis er det samme som at folk er deformert. Det er for meg ulike ting. Helt innenfor å ikke synes noe er attraktivt/pent for deg. Var deformert jeg reagerte på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Daisy-love skrev (5 minutter siden): Men at en ikke synes noe er pent, betyr ikke at det nødvendigvis er det samme som at folk er deformert. Det er for meg ulike ting. Helt innenfor å ikke synes noe er attraktivt/pent for deg. Var deformert jeg reagerte på. Man må nødvendigvis bli deformert hvis man har svære arr over hele kroppen Anonymkode: 38862...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå