AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:44 #1 Del Skrevet søndag kl 17:44 Jeg finner den ingen steder. Kan jeg evt få den tilsendt? Den er ikke på helsenorge.no Anonymkode: 3bebe...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #2 Del Skrevet søndag kl 17:46 Hvilken journal? Fastlege-journalen er aldri på helsenorge, den kan du be om å få en kopi av. De vil gjerne at du henter den, ikke sende i posten. Anonymkode: f6942...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:46 #3 Del Skrevet søndag kl 17:46 Da må du ta kontakt med de stedene du vil ha journalen fra og be om kopi. Anonymkode: 82b09...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:01 #4 Del Skrevet søndag kl 18:01 Okei takk for svar, må jeg ha legetime for dette eller kan damene i skranken skrive ut for meg? ts Anonymkode: 3bebe...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:04 #5 Del Skrevet søndag kl 18:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei takk for svar, må jeg ha legetime for dette eller kan damene i skranken skrive ut for meg? ts Anonymkode: 3bebe...967 Hva skal du med journalen? Lese den selv eller bytte lege? De fleste vil ha skriftlig at du ønsker utskrift av journalen. Hjelpepersonellet kan gjøre utskrift når legen sier at det er ok at du får den. Anonymkode: e13f1...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:23 #6 Del Skrevet søndag kl 18:23 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva skal du med journalen? Lese den selv eller bytte lege? De fleste vil ha skriftlig at du ønsker utskrift av journalen. Hjelpepersonellet kan gjøre utskrift når legen sier at det er ok at du får den. Anonymkode: e13f1...94c Ja, det må også loggføres i journal, så det må skrives. Anonymkode: b3de7...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:24 #7 Del Skrevet søndag kl 18:24 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva skal du med journalen? Lese den selv eller bytte lege? De fleste vil ha skriftlig at du ønsker utskrift av journalen. Hjelpepersonellet kan gjøre utskrift når legen sier at det er ok at du får den. Anonymkode: e13f1...94c Vil lese den selv (nysgjerrig) og vurderer bytte fastlege til noen som har mer erfaring innenfor min sykdom ts Anonymkode: 3bebe...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #8 Del Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vil lese den selv (nysgjerrig) og vurderer bytte fastlege til noen som har mer erfaring innenfor min sykdom ts Anonymkode: 3bebe...967 Fastleger er som regel allmennpraktikere, og har sjelden spesialisert erfaring innen en sykdom. Husk også på at det er fastlegemangel mange steder i landet, og lange ventelister på å få byttet. Anonymkode: b3de7...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå