Gå til innhold

Hører jeg fra han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? 

Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. 

Anonymkode: f64ea...e06

Det høres for meg helt håpløst ut og som en veldig gammeldags instilling. I min mening så setter menn veldig mye pris på at dama tar initiativ. Kona mi tok initiativ med meg og jeg var veldig glad for det.

jeg synes dette er like slapt av deg og han. Du har en god mulighet for å treffe og date en du liker godt og så sier du dette.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte melding. Nå er jeg sinnsykt stolt av meg for å ha gått ut av komfort sonen. Festen var hos han, så vår felles venn mente jeg bør takke han og det høres jo mer riktig ut da. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sendte melding. Nå er jeg sinnsykt stolt av meg for å ha gått ut av komfort sonen. Festen var hos han, så vår felles venn mente jeg bør takke han og det høres jo mer riktig ut da. 

Så bra, blir glad for å høre dette og at damer blir mer aktive i dating.

Man må nesten gå ut av komfortsonen sin for å utvikle seg .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått melding tilbake ts? Spennende søndagssyssel dette. 
men bare en ting, du ble ikke så full at du spøy ned han og leiligheta hans? For det er virkelig turn-off og kanskje litt avtennende på han? Det er ikke hyggelig å bli spydd ned 

Anonymkode: bf0de...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du fått melding tilbake ts? Spennende søndagssyssel dette. 
men bare en ting, du ble ikke så full at du spøy ned han og leiligheta hans? For det er virkelig turn-off og kanskje litt avtennende på han? Det er ikke hyggelig å bli spydd ned 

Har ikke spydd nei. Ingen svar enda, men vet at det kommer. Takket kun for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja er klar over dette, er jo litt make it or break it situasjon nå, om jeg ikke hører fra han idag, så har han ikke noe tilgang på meg mer. Etter en kveld er det enkelt å sette grenser. Har ikke planer om å falle for noe her nei. Og det er sjeldent jeg blir betatt, så synes bare det var kjipt. Men ingen krise, var jo gøy kveld for det! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei imorgen er like hyggelig det! Men om det blir kl 0200 en lørdag jeg plutselig hører fra han, så er det forsent! Men par dager frem nå skal han få. Folk har jo et liv, vi er trossalt voksne mennesker. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du motsier deg selv som vanlig, du hadde selvfølgelig tatt mannen med hud og hår om det så var på andre siden nyttår så lenge han viser et gram interesse for deg. Blir du ikke lei av denne endeløse spekuleringen og fjortistaktene? 

Anonymkode: 6a91e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da

Hvis du virkelig mener det, så blir jo du og alle av null interesse så fort byttet err jaktet og lagt ned..?

Da er det kun ons som betyr noe..?

Hvor er logikken i det? 

Om du forventer, eller lar noe du vil ha være fordi du føler deg betinget grunnet kjønn, vil nok de beste gå fra deg..

Anonymkode: ad053...455

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enig med TS.

Han er garantert ikke keen, så bare kleint å sende meld først som dame.

Hun var full og klina første kveld.

Så melder hun dagen etter?

Da lyser det jo billig og desperat.

Anonymkode: 1002d...6cc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Faktisk enig med TS.

Garantert eller antatt? Stor forskjell der. Han er ikke keen fordi han ikke sendte melding igår? Det var TS som valgte å dra først, kanskje han ikke ville være pushy og la henne ta kontakten om hun var interessert. 

Klina første kveld? Ja hun sa det var litt kyssing, men jeg ser ikke på det som problematisk. 

Og nei, det er ikke noe desperat og billig av å være interessert og ta kontakten dagen etter. Hadde han vært like desperat og billig om han skulle ta kontakten da eller? Så man skal ikke ta kontakt hvis man hadde en koselig kveld? Eller er dette en gammeldags holdning som sier at kvinner skal være så anstendig at de ikke engang kan vise interesse før de blir stemplet som billig? Glad ikke alle har slike hard-to-get tendenser som det, hadde blitt så utrolig slitsomt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei! Takk for i går. Jeg hadde det veldig fint sammen med deg og har lyst til å treffe deg igjen uten at det handler om fylla/festing. Kunne du tenke deg det du også? Hilsen meg" 

Sånn. Ikke vær tett i pappen. Ta initiativet. Svarer han ikke så går du videre. Er det en bra fyr som liker deg blir han garantert glad for å høre fra deg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis du virkelig mener det, så blir jo du og alle av null interesse så fort byttet err jaktet og lagt ned..?

Da er det kun ons som betyr noe..?

Hvor er logikken i det? 

Om du forventer, eller lar noe du vil ha være fordi du føler deg betinget grunnet kjønn, vil nok de beste gå fra deg..

Det er ikke noe logikk i det hele tatt, det er bare TS som nå øver seg på grensesetting og tror at dette er en taktikk som kan skjule hvor desperat hun er etter å bli validert av hvem som helst andre enn seg selv. (Dette er sannsynligvis kapittel 378 i en evigvarende kioskroman)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke kasta opp i leiligheta hans? Dette er veldig viltig å ikke gjøre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

hvor desperat hun er etter å bli validert av hvem som helst andre enn seg selv

Visste ikke at du kjente ts personlig og har personlig kjennskap til hennes behov. Om så er, kan ikke jeg uttale meg om.

Men det er null logikk i det, og henger igjen fra et gammelt tankesett jeg heldigvis ser mindre og mindre til. 

Hvis man er så sikker på at menn jakter, så må vel det siste man ønsker seg å ha en mann. Selv om det er et åpent forhold, blir jo det gamle byttet av null interesse ved en slik tankegang..

Jeg hadde håpet ts kunne utdype hva hun tenker og føler rundt nettopp dette, da det må bety at menn ikke egner seg for stort annet enn kortvarig moro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Visste ikke at du kjente ts personlig og har personlig kjennskap til hennes behov. Om så er, kan ikke jeg uttale meg om.

Jeg hadde håpet ts kunne utdype hva hun tenker og føler rundt nettopp dette, da det må bety at menn ikke egner seg for stort annet enn kortvarig moro..?

Det er en gjenganger i full offentlighet bare formuleres litt annerledes her og der. 
Hvilket gjør at det hadde vært veldig interessant å se en utdyping med noe substans, de fleste trådene erstattes av en ny når man må engasjere seg litt mer enn bare å lete etter indikasjoner på at noen tror at mannen kommer til å skrive/ hvor fort dette kommer til å skje. (kan hende dette oppfattes som en utfordring og at det derfor skjer, bra isåfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere har felles omgangskrets kan du vel alliere deg med noen venner og be ham med ut på kino sammen, eller dere går en tur ut og spiser? Alltids noe å finne på sammen. og da er dere edru og du kan bedre bedømme hvordan han står i forhold til deg.

Anonymkode: c9b28...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Macro skrev (14 timer siden):

Send melding selv. Du er jo like sløv du.

Helt merkelig å si til to folk som nettopp har møtt hverandre at de ser fine ut sammen.

Mye bra drama på nrk for tiden om du liker drama.

Syns jeg hørtes ut som en rar ting å si. Men hvis du liker noen send mld. Du kan risikere å gå glipp av noe bra med den holdninga der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Faktisk enig med TS.

Rart hvordan enkelte klarer å se på interesse som desperasjon… 

Anonymkode: 24799...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på date! Og jeg må si at jenter send melding først! Ja det er meg trådstarter. Den som intet våger intet vinner! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...