AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #21 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Åh, fuck off. Jeg føler tiltrekning mot en annen enn mannen min, som jeg ikke handler på, utover å skrive om det på et offentlig forum. Hvis det er terskelen din for å slenge ut sånt drit, så har du seriøse issues. Jeg har verken vært utro eller planer om å bli skilt. Jeg ville høre om andre har kjent på den samme intense og overveldende tiltrekningen, det var det hele. Et par i denne tråden har åpenbart hatt lignende opplevelser, og skjønner hva det vil si. Takk til dere. Anonymkode: 35185...64a Du har allerede vært emosjonelt utro, dere flørtet også. Du får prøve å ikke gjøre den emosjonelle utroskapen til fysisk utroskap. Anonymkode: 38545...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #22 Del Skrevet 3. desember 2024 Ja det har jeg! Og vi endte med sex 💫 Anonymkode: b7119...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. desember 2024 #23 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det har jeg! Og vi endte med sex 💫 Anonymkode: b7119...adf 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #24 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 16.24): Hei, jeg hadde en opplevelse for en stund tilbake som jeg ikke helt forstår, og jeg lurer på om noen andre kan by på noe innsikt eller dele erfaringer. Jeg var på fest med jobben, og på et tidspunkt på kvelden oppsto det et øyeblikk med en kollega som jeg ikke har klart å slutte å tenke på. Det er litt vanskelig å beskrive, men vi sto og pratet, flørtet litt, og på et tidspunkt strøk han på meg, og det var som hele verden bare…imploderte. Det høres helt sykt ut, men det føltes virkelig som alt rundt forsvant, og at det var bare ham og meg der, og at absolutt alle nerver i hele kroppen fyrte av samtidig. Jeg mistet det fullstendig. Vi hadde blikkontakt, og det føltes som at øynene hans glitret mot meg liksom. Jeg aner ikke hvor lenge det varte, eller hvor lenge vi sto der, eller akkurat hva som skjedde etterpå, men jeg vet at vi ble stående å bare være i… kontakt, liksom? Det var en tiltrekning jeg er usikker på om jeg har kjent på før, og det slo ned som en bombe. Jeg er gift og har barn, og han er vel også det, tror jeg, så det skjedde selvfølgelig ikke noe mer, men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på det. Vi jobber i liten grad direkte sammen, så det har ikke påvirket jobb, men jeg har sett ham et par ganger i ettertid og det føles fortsatt elektrisk. Jeg jobber veldig hardt for å skjule hvordan han påvirker meg, og jeg blir flau inn til margen av tanken på at han skal skjønne det. Hva faen var det som skjedde? Var det bare meg? Har det klikka helt for meg? Anonymkode: 35185...64a Først og fremst, for en fantastisk opplevelse dette må ha vært! Hørtes helt magisk ut, spør du meg. Og jeg sier det helt uten ironi. Jeg mener helt oppriktig, at her tror jeg at du har noe ganske så spesielt - noe som ikke skjer så ofte. Men det er mange ting du bør spørre deg selv om først; Er du lykkelig gift? Gir han deg det du trenger og fortjener? Og ikke minst; hva føler denne kollegaen om deg? Har du snakket med han ordentlig etter dette? Jeg skjønner at det både er skremmende og kanskje flaut, men hva har du å tape på det? Ingenting. Og hvis han også er gift men hvis han kjente det samme, så betyr jo det at han også er på samme sted som deg. Hva hvis dette er sjelevennen din? Dette har verken du eller han råd til å eventuelt kaste bort. Jeg håper du kommer tilbake her med et svar, da du vet mer om hva han tenker - for dette ser jeg på som veldig spennende! Masse masse lykke til ❤️ Anonymkode: 5cb28...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #25 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Først og fremst, for en fantastisk opplevelse dette må ha vært! Hørtes helt magisk ut, spør du meg. Og jeg sier det helt uten ironi. Jeg mener helt oppriktig, at her tror jeg at du har noe ganske så spesielt - noe som ikke skjer så ofte. Men det er mange ting du bør spørre deg selv om først; Er du lykkelig gift? Gir han deg det du trenger og fortjener? Og ikke minst; hva føler denne kollegaen om deg? Har du snakket med han ordentlig etter dette? Jeg skjønner at det både er skremmende og kanskje flaut, men hva har du å tape på det? Ingenting. Og hvis han også er gift men hvis han kjente det samme, så betyr jo det at han også er på samme sted som deg. Hva hvis dette er sjelevennen din? Dette har verken du eller han råd til å eventuelt kaste bort. Jeg håper du kommer tilbake her med et svar, da du vet mer om hva han tenker - for dette ser jeg på som veldig spennende! Masse masse lykke til ❤️ Anonymkode: 5cb28...bab Ro deg ned. Anonymkode: 38545...eed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #26 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 16.24): Hei, jeg hadde en opplevelse for en stund tilbake som jeg ikke helt forstår, og jeg lurer på om noen andre kan by på noe innsikt eller dele erfaringer. Jeg var på fest med jobben, og på et tidspunkt på kvelden oppsto det et øyeblikk med en kollega som jeg ikke har klart å slutte å tenke på. Det er litt vanskelig å beskrive, men vi sto og pratet, flørtet litt, og på et tidspunkt strøk han på meg, og det var som hele verden bare…imploderte. Det høres helt sykt ut, men det føltes virkelig som alt rundt forsvant, og at det var bare ham og meg der, og at absolutt alle nerver i hele kroppen fyrte av samtidig. Jeg mistet det fullstendig. Vi hadde blikkontakt, og det føltes som at øynene hans glitret mot meg liksom. Jeg aner ikke hvor lenge det varte, eller hvor lenge vi sto der, eller akkurat hva som skjedde etterpå, men jeg vet at vi ble stående å bare være i… kontakt, liksom? Det var en tiltrekning jeg er usikker på om jeg har kjent på før, og det slo ned som en bombe. Jeg er gift og har barn, og han er vel også det, tror jeg, så det skjedde selvfølgelig ikke noe mer, men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på det. Vi jobber i liten grad direkte sammen, så det har ikke påvirket jobb, men jeg har sett ham et par ganger i ettertid og det føles fortsatt elektrisk. Jeg jobber veldig hardt for å skjule hvordan han påvirker meg, og jeg blir flau inn til margen av tanken på at han skal skjønne det. Hva faen var det som skjedde? Var det bare meg? Har det klikka helt for meg? Anonymkode: 35185...64a Min første tanke er at du gjerne savner spenning i ditt eget forhold. Jeg forguder elsker nyter min kjæreste på alle måter,og kunne aldri hatt et slik moment. Tenker noe mangler i ditt eget forhold. Anonymkode: 942a1...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå