Gå til innhold

Plutselig og intens tiltrekning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde en opplevelse for en stund tilbake som jeg ikke helt forstår, og jeg lurer på om noen andre kan by på noe innsikt eller dele erfaringer. 

Jeg var på fest med jobben, og på et tidspunkt på kvelden oppsto det et øyeblikk med en kollega som jeg ikke har klart å slutte å tenke på. Det er litt vanskelig å beskrive, men vi sto og pratet, flørtet litt, og på et tidspunkt strøk han på meg, og det var som hele verden bare…imploderte. Det høres helt sykt ut, men det føltes virkelig som alt rundt forsvant, og at det var bare ham og meg der, og at absolutt alle nerver i hele kroppen fyrte av samtidig. Jeg mistet det fullstendig. Vi hadde blikkontakt, og det føltes som at øynene hans glitret mot meg liksom. Jeg aner ikke hvor lenge det varte, eller hvor lenge vi sto der, eller akkurat hva som skjedde etterpå, men jeg vet at vi ble stående å bare være i… kontakt, liksom? 

Det var en tiltrekning jeg er usikker på om jeg har kjent på før, og det slo ned som en bombe. 

Jeg er gift og har barn, og han er vel også det, tror jeg, så det skjedde selvfølgelig ikke noe mer, men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

Vi jobber i liten grad direkte sammen, så det har ikke påvirket jobb, men jeg har sett ham et par ganger i ettertid og det føles fortsatt elektrisk. 

Jeg jobber veldig hardt for å skjule hvordan han påvirker meg, og jeg blir flau inn til margen av tanken på at han skal skjønne det. 

Hva faen var det som skjedde? Var det bare meg? Har det klikka helt for meg? 

Anonymkode: 35185...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodbeforelong

Ikke godt å si. Facinerende reaksjon du hadde da. Hvordan fungerer forholdet ditt? Det kan jo tenkes at du har en sterk lengsel og umetta behov? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si om det har klikka for deg helt. Jeg har selv hatt samme type opplevelse, Det er ikke noe man bare glemmer. 

Anonymkode: d655d...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg hadde en opplevelse for en stund tilbake som jeg ikke helt forstår, og jeg lurer på om noen andre kan by på noe innsikt eller dele erfaringer. 

Jeg var på fest med jobben, og på et tidspunkt på kvelden oppsto det et øyeblikk med en kollega som jeg ikke har klart å slutte å tenke på. Det er litt vanskelig å beskrive, men vi sto og pratet, flørtet litt, og på et tidspunkt strøk han på meg, og det var som hele verden bare…imploderte. Det høres helt sykt ut, men det føltes virkelig som alt rundt forsvant, og at det var bare ham og meg der, og at absolutt alle nerver i hele kroppen fyrte av samtidig. Jeg mistet det fullstendig. Vi hadde blikkontakt, og det føltes som at øynene hans glitret mot meg liksom. Jeg aner ikke hvor lenge det varte, eller hvor lenge vi sto der, eller akkurat hva som skjedde etterpå, men jeg vet at vi ble stående å bare være i… kontakt, liksom? 

Det var en tiltrekning jeg er usikker på om jeg har kjent på før, og det slo ned som en bombe. 

Jeg er gift og har barn, og han er vel også det, tror jeg, så det skjedde selvfølgelig ikke noe mer, men jeg klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

Vi jobber i liten grad direkte sammen, så det har ikke påvirket jobb, men jeg har sett ham et par ganger i ettertid og det føles fortsatt elektrisk. 

Jeg jobber veldig hardt for å skjule hvordan han påvirker meg, og jeg blir flau inn til margen av tanken på at han skal skjønne det. 

Det kan være det oppstod sjelekontakt mellom dere. Jeg kan forstå utifra det du skriver at du føler deg overveldet. Veldig gøy at du deler.

Du får prøve å sortere litt og komme til hektene igjen. Hvordan du vil forholde deg til det er det bare du som kan avgjøre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å si om det har klikka for deg helt. Jeg har selv hatt samme type opplevelse, Det er ikke noe man bare glemmer. 

Er det lenge siden? Brukte du lang tid på å legge det til siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det lenge siden? Brukte du lang tid på å legge det til siden? 

Det er veldig lenge siden. Har visst ennå ikke helt lagt det til siden fordi den følelsen var så god. Bare håper jeg vil oppleve det igjen en dag.  Tror det er det man kaller eufori. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare naturen som forteller deg at du og han skal lage et barn.. Bare å hoppe i det vel ?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mest sannsynlig er det bare deg.  Dette var jo en jobbfest, kanskje noen puttet noe ekstra i drinken din? (MDMA)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til på hjemmebanen da? Kan det være noe du mangler der? Nyt "sommerfuglene" så lenge de varer, men ta vare på han du har hjemme. Regner han ikke vet noe om denne flørten. Slike følelser kan oppstå helt plutselig og uten forvarsel, spesielt siden dere flørtet på denne festen. Ikke sikkert han mente noe mer enn å være hyggelig. Jeg er en slik person som liker å ta på og klemme folk selv om jeg ikke mener å flørte. Var han slik med flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (5 timer siden):

Hvordan står det til på hjemmebanen da? Kan det være noe du mangler der? Nyt "sommerfuglene" så lenge de varer, men ta vare på han du har hjemme. Regner han ikke vet noe om denne flørten. Slike følelser kan oppstå helt plutselig og uten forvarsel, spesielt siden dere flørtet på denne festen. Ikke sikkert han mente noe mer enn å være hyggelig. Jeg er en slik person som liker å ta på og klemme folk selv om jeg ikke mener å flørte. Var han slik med flere?

Han sa rett ut hvor tiltrukket han var av meg, så hva han har ment og tenkt er jeg ikke usikker på i det hele tatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette i sommer med en mann jeg møtte på et arrangement. Var helt elektrisk kjemi mellom oss. Vi var begge single da, så vi tilbrakte natten sammen. Mest sinnsyke opplevelsen jeg har hatt noen gang. Har møtt hverandre mange ganger etterpå og føler det like sterkt begge to. Dessverre bor vi altfor langt unna hverandre til at det kan funke på sikt. Og ingen av oss er flyttbare 🥲

Men ja, noen ganger bare klaffer det. Og det er nok dette du har følt på. 

Anonymkode: 6afd0...82c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har dette med seksualitet å gjøre?

Vel, mange vil mene at tiltrekning går inn under seksualitet, men du er tydeligvis ikke en av dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er en fantastisk følelse. 

Men så er det ikke alltid man skal gå videre på det, hvis man er i forhold og vil  fortsette i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 15.42):

Han sa rett ut hvor tiltrukket han var av meg, så hva han har ment og tenkt er jeg ikke usikker på i det hele tatt. 

Da må du ta et valg på hva du vil gjøre, men samtidig huske på hva du risikerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 15.42):

Dere er ufyselige mennesker. 

Anonymkode: 7de47...fc5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer en gang i blandt, da er det viktig å få det med seg. Og det trenger ikke bety at man må skille seg og alt-det-der. Jeg drømmer om et forhold der man faktisk kan fortelle om en slik opplevelse hjemme og bli forstått, dele den og glede seg over det sammen.

I et forhold skal man da ikke gå rundt og være redd (eller hva man er?) verken for seg selv og sine handlinger og reaksjoner, eller at den andre driver med tusk og fanteri - selv om begge kan bli betatt, begeistret og mer av andre? Hvem var det som fant på ideen om at det kun er en person i verden man kan "se" og få kontakt med som TS skriver om? Til og med begjære og bli dyrisk kåt på - uten at det truer et forhold.

Det er noen underlige forhold vi skal passe inn i. I hvert fall syns jeg det er none underlige forventninger til dem.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke å gjøre noe, bare nyte det elektriske og holde fingrene av fatet. 

Anonymkode: 5478b...dd0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.24):

Dere er ufyselige mennesker. 

Anonymkode: 7de47...fc5

Åh, fuck off. Jeg føler tiltrekning mot en annen enn mannen min, som jeg ikke handler på, utover å skrive om det på et offentlig forum. Hvis det er terskelen din for å slenge ut sånt drit, så har du seriøse issues.  

AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 21.31):

Ikke vær utro. Skill deg først.

Anonymkode: 31950...ae6

Jeg har verken vært utro eller planer om å bli skilt. 

Jeg ville høre om andre har kjent på den samme intense og overveldende tiltrekningen, det var det hele. Et par i denne tråden har åpenbart hatt lignende opplevelser, og skjønner hva det vil si. Takk til dere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...