AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Eller at du ser at du driver med fysisk aktivitet generelt sett. Kan disse tingene hjelpe mannfolk i søken på kjærligheten? Anonymkode: 330d0...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt. Bare det å ta godt vare på seg selv generelt. Dét har mer å si enn utseendet, for mange kvinner iallfall. Anonymkode: d2b2b...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Eller at du ser at du driver med fysisk aktivitet generelt sett. Kan disse tingene hjelpe mannfolk i søken på kjærligheten? Anonymkode: 330d0...07c Det kan delvis kompensere for et styggt ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Kjæresten min er grå, litt overvektig og ikke veldig bra form. Han var sånn da jeg møtte han via nettdating. Han er obs på det og er mer forsiktig og jobber med det nå. Jeg falt for han fordi han er verdens nydeligste mann. Snill, varm, empatisk, morsom, lite selvhøytidelig, trygg i seg selv, står for meningene sine, er ærlig, åpen og lojal. Jeg er selv høy, slank, veltrent og fikk type 10K like på Tinder og har aldri hatt problemer med å finne meg dates eller kjærester. Anonymkode: c38d7...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det kan sikkert hjelpe, men selvtillit og utstråling hjelper mye mer. Anonymkode: a373a...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det avgjørende er personlighet, men på Tinder og steder som er basert på at man skal finne hverandre på grunn av utseendet kan det jo hjelpe dersom du sliter med å i det hele tatt komme dit at du kan vise frem personligheten 😊 Anonymkode: 03553...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden askjiir skrev (36 minutter siden): Det kan delvis kompensere for et styggt ansikt. Hjalp i hvertfall meg å gå ned i vekt. Visse kvinner (mest modne) tenner på en litt "røff" og maskulin utstråling har jeg merket. Anonymkode: 9ff1e...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden askjiir skrev (40 minutter siden): Det kan delvis kompensere for et styggt ansikt. Hjalp i hvertfall meg å gå ned i vekt. Visse kvinner (mest modne) tenner på en litt "røff" og maskulin utstråling har jeg merket. Anonymkode: 9ff1e...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller at du ser at du driver med fysisk aktivitet generelt sett. Kan disse tingene hjelpe mannfolk i søken på kjærligheten? Anonymkode: 330d0...07c Det kommer helt an på hvilke damer du søker. Om du ønsker deg en som i all hovedsak ser etter det overfladiske, så vil dette selvsagt hjelpe. Du kan også ende opp med å finne en dame som ikke har så stort fokus på det overfladiske. Og da hadde det ikke spilt noen rolle om du trente mye eller ikke. Men siden du spør om slikt, så kan det jo tenkes at du ville tjent på å legge inn en del trening i form av økt selvtillit? Anonymkode: 1c0e7...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden For meg var det viktig at han var i god form og drev med mye fysisk aktivitet. Fordi det gjorde meg trygg på at vi hadde felles interesser og noe lik livsstil. Anonymkode: 569dc...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Det hjelper ikke så altfor mye hvis du ikke er over gjennomsnittlig ansiktspen i tillegg. Paradoksalt det der. Anonymkode: aae44...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå