AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #21 Del Skrevet i går, 07:43 Drit nå i de cellulittene. De er der fordi du i utgangspunktet ikke har trent. Om du heller trener for å faktisk bygge og vedlikeholde kropp vil også appelsinhuden bedre seg en del i samarbeid med kosthold. Problemet er at ræva di har bestått av fett og hud. Du må bygge muskler istedet for fett. Hjelper ikke bare kvitte seg med fettet. Anonymkode: 4e877...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #22 Del Skrevet i går, 07:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Drit nå i de cellulittene. De er der fordi du i utgangspunktet ikke har trent. Om du heller trener for å faktisk bygge og vedlikeholde kropp vil også appelsinhuden bedre seg en del i samarbeid med kosthold. Problemet er at ræva di har bestått av fett og hud. Du må bygge muskler istedet for fett. Hjelper ikke bare kvitte seg med fettet. Anonymkode: 4e877...9de Ja, det er jo trening jeg spør om? Jeg vet det ikke hjelper å bli kvitt fettet, jeg har gått ned 45 kilo og cellullittene har blitt verre. -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #23 Del Skrevet i går, 08:02 Lizard skrev (22 minutter siden): Absolutt! Som jeg sa, mindre fremtredende. Det beste er å lære seg å like dem, for det er helt normalt og alle kvinner har dem grunnet formen på våre fettceller. Hvis man ser seg rundt på stranden eller i bassenget vil man se at så og si alle kvinner har cellulitter. Det er jo fordi de ikke gjør det som må til for at de skal bli mindre synlige. De færreste velger å kutte sukker, trene styrke og få ned fettprosenten. Ofte fordi det er hodet som må jobbes med først, for å klare å få tak i drivkraften som trengs. Anonymkode: b5915...5be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #24 Del Skrevet i går, 08:03 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, det er jo trening jeg spør om? Jeg vet det ikke hjelper å bli kvitt fettet, jeg har gått ned 45 kilo og cellullittene har blitt verre. -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Hvordan er kostholdet ditt TS? Anonymkode: b5915...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #25 Del Skrevet i går, 08:04 Har en vennine. Hun er topptrent og spiser sunt og har likevel en del cellulitter bak lårene. det er riktig at trening kan hjelpe og det å gå ned i fettprosent. Men du må huske at noen cellulitter sitter dypere enn som så, da trengs det behandling til. I Norge er man ikke kommet langt på dette feltet, men i USA har de flere FDA godkjente behandlinger for dette. Som f. Eks Aveli, cellulaze, cellfina osv. og en behandling hvor man kan sprøyte inn et middel for å løsne fibrene( tråden) som drar det øverste og mellomste hudlaget. Det er forsket på alle disse behandlingene og i alle tilfellene har 85-99% fått god effekt og hatt det i 2 år fram i tid. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10324940/ les hele den forsknings artikkelen sender du hva jeg mener. Det er også kommet en laser fra Spania ( deep slim) som behandler cellulitter helt opp til grad 3. De har forsket på den i 20 år og har fått veldig gode resultater. Søk det opp. lykke til! Anonymkode: 27278...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:10 #26 Del Skrevet i går, 08:10 Trening vil kun hjelpe å få de mindre synlige, de vil være der til evig tid. De blir mindre synlige fordi du går ned i fettprosent. Du kan operere bort, men de kommer tilbake - på grunn av genene dine. Du skiver at de har blitt større etter at du gikk ned i vekt, da er du ett mirakel og de burde forske på deg.... Det er ikke fysisk mulig. Ditt fokus på dem, gjør dem større, i hodet ditt. Anonymkode: 4ea10...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #27 Del Skrevet i går, 08:27 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan er kostholdet ditt TS? Anonymkode: b5915...5be Vanlig mat vil jeg si? Havregrøt, brødskiver, grønnsakssuppe/fisk/wok til middag, brød til kvelds, frukt, osv. Litt sukker i helgene dessverre, får prøve å kutte der. -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #28 Del Skrevet i går, 08:29 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trening vil kun hjelpe å få de mindre synlige, de vil være der til evig tid. De blir mindre synlige fordi du går ned i fettprosent. Du kan operere bort, men de kommer tilbake - på grunn av genene dine. Du skiver at de har blitt større etter at du gikk ned i vekt, da er du ett mirakel og de burde forske på deg.... Det er ikke fysisk mulig. Ditt fokus på dem, gjør dem større, i hodet ditt. Anonymkode: 4ea10...816 Det var der nok også da jeg var større, men de er mye mer fremtredende nå. Jeg hadde ikke krater på rumpa da jeg var tjukkere 😛 Mulig det var fordi jeg gikk ned i vekt på grunn av kaloriunderskudd og ikke trening? Vet ikke. -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #29 Del Skrevet i går, 08:32 Tørrbørsting av kroppen, det fjerner cellulittene! Hver dag, eller annenhver dag. Deilig og oppfriskende og nydelig glatt god hud - og et lymfesystem som takker deg Anonymkode: ae7fd...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #30 Del Skrevet i går, 08:33 Man kan ikke trene bort cellulitter. Styrke vil kunne hjelpe, men da må kanskje trene mer tunge baseøvelser for muskelvekst. Anonymkode: b766d...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:35 #31 Del Skrevet i går, 08:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tørrbørsting av kroppen, det fjerner cellulittene! Hver dag, eller annenhver dag. Deilig og oppfriskende og nydelig glatt god hud - og et lymfesystem som takker deg Anonymkode: ae7fd...7d8 Jeg har børstet som en gal i flere år, det har ikke hjulpet dessverre 😅 -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #32 Del Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan ikke trene bort cellulitter. Styrke vil kunne hjelpe, men da må kanskje trene mer tunge baseøvelser for muskelvekst. Anonymkode: b766d...8fd Jeg får vel bare leve med kraterrumpa mi da 😄 -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #33 Del Skrevet i går, 09:02 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har en vennine. Hun er topptrent og spiser sunt og har likevel en del cellulitter bak lårene. det er riktig at trening kan hjelpe og det å gå ned i fettprosent. Men du må huske at noen cellulitter sitter dypere enn som så, da trengs det behandling til. I Norge er man ikke kommet langt på dette feltet, men i USA har de flere FDA godkjente behandlinger for dette. Som f. Eks Aveli, cellulaze, cellfina osv. og en behandling hvor man kan sprøyte inn et middel for å løsne fibrene( tråden) som drar det øverste og mellomste hudlaget. Det er forsket på alle disse behandlingene og i alle tilfellene har 85-99% fått god effekt og hatt det i 2 år fram i tid. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC10324940/ les hele den forsknings artikkelen sender du hva jeg mener. Det er også kommet en laser fra Spania ( deep slim) som behandler cellulitter helt opp til grad 3. De har forsket på den i 20 år og har fått veldig gode resultater. Søk det opp. lykke til! Anonymkode: 27278...4d8 For nysgjerrighetens skyld, hva slags topptrening driver venninnen din med? Anonymkode: b5915...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #34 Del Skrevet i går, 09:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg får vel bare leve med kraterrumpa mi da 😄 -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Du stoler mer på dem enn det jeg har beskrevet til deg? Anonymkode: b5915...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #35 Del Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du stoler mer på dem enn det jeg har beskrevet til deg? Anonymkode: b5915...5be Nei, jeg skal prøve så godt jeg kan å bli kvitt dem, trening er jo bra uansett -TS Anonymkode: ee1c0...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå