Irak Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn har generelt lyst på sex oftere, blir lett hard og kan gjennomføre et samleie uten å måtte tvinges. Men kanskje det hadde vært en god investering av kvinnene våre å forføre oss likevel? Anonymkode: 72700...b87 Er vel mange kvinner som forfører vel?.. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva gjor han så..? Var han hard..? Anonymkode: 9b262...add Steinhard. Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Trolltunge skrev (25 minutter siden): De aller fleste kvinner får lett orgasme ved å onanere selv. Det er veldig lite fysisk som står i veien for at kvinner skal få orgasme like enkelt som menn. Dessverre har vi en kultur der menns seksualitet har vært naturlig bestandig, mens vi kvinner ligger bakpå, og selv om dette prøves å ryddes opp i føler kvinner fremdeles mye på at menns seksualitet og tilfredsstillelse er selvfølgelig, mens vår er litt ubeleilig for menn. Vi får fremdeles høre det også. Blant annet skriver du det i denne tråden, selv om jeg skjønner at du mener godt. Vi har en vanskelig seksualitet vi kvinner. Hva tror du det gjør med oss kvinner å stadig få høre det? Vi kvinner føler på at det er ubeleilig for menn at de må ta hensyn til hva som kan gi oss orgasme, og mange menn gir dessverre utrykk for det også. Mens vi kvinner suger mannen til avslutning om kjeven går av ledd nærmest, runker han ferdig om det så føles som vi får senebetennelse av det, eller blir knullet til det gjør vond til han kommer, så er det selvsagt for både oss kvinner og mannen at vi kvinner gjør den innsatsen for mannens orgasme. Andre veien; Ikke uvanlig for kvinner å få høre at forspill vi trenger er kjedelig. Ikke uvanlig for kvinner å høre at det er kjedelig å knulle på de måter vi kan nyte det. Med mer. DU sier kanskje ikke slikt, men de fleste kvinner har fått slike stikk fra menn. Enten personlig eller overhørt under sosialt snakk. Det vi trenger er ubeleilig, styrete, vanskelig og ikke minst kjedelig. Det gjør noe med oss det. Mentalt. De fleste kvinner kan på egenhånd få orgasme på svært kort tid. På under minuttet er ganske vanlig. Noen kvinner kan det ikke, uansett innsats, men det samme gjelder for noen menn, så ikke ulikt det egentlig. Fysisk er det absolutt ikke vanskeligere for kvinner å få tilfredsstillelse ved sex enn det er for menn, men da må altså innsatsen for kvinnen være like naturlig som andre veien. Vi må kunne få lov til å føle at det ikke er ubeleilig og kjedelig for menn. DETTE. Amen. Suging til kjeven går ut av ledd men føler oss brydde om mannen skal stimulere oss til orgasme. Anonymkode: 7a2ea...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #24 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): DETTE. Amen. Suging til kjeven går ut av ledd men føler oss brydde om mannen skal stimulere oss til orgasme. Anonymkode: 7a2ea...013 Så, jeg kommer med tips og forslag til TS hva jeg som mann hadde ønsket og satt pris på for å sammen komme godt utav denne situasjonen, og så koker det ned til dette. Kvinner er stakkarslige ofre og menn er udugelige.. supert.... Jeg synes inderlig synd på kvinner. En ting er å måtte forholde seg til oss menn, men så kommer dere 'søstre' med all deres viten og kunnskap og trykker hverandre ned. Om vi plukker alt jeg har skrevet her ifra hverandre, så er det at jeg som mann ØNSKER kommunikasjon, og dere koker det ned til at dere suger kuk til kjeven går av hengslene.... Jeg takker herved for meg, og ønsker TS lykke til med mannen sin. Anonymkode: 9b262...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #25 Del Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så, jeg kommer med tips og forslag til TS hva jeg som mann hadde ønsket og satt pris på for å sammen komme godt utav denne situasjonen, og så koker det ned til dette. Kvinner er stakkarslige ofre og menn er udugelige.. supert.... Jeg synes inderlig synd på kvinner. En ting er å måtte forholde seg til oss menn, men så kommer dere 'søstre' med all deres viten og kunnskap og trykker hverandre ned. Om vi plukker alt jeg har skrevet her ifra hverandre, så er det at jeg som mann ØNSKER kommunikasjon, og dere koker det ned til at dere suger kuk til kjeven går av hengslene.... Jeg takker herved for meg, og ønsker TS lykke til med mannen sin. Anonymkode: 9b262...add Ts her! Ikke dra fra tråden, jeg tok til meg det du sa og satte pris på åpenheten din. Vi er ikke laget av det samme fordi om vi er kvinner. Anonymkode: 7a2ea...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå